Του Γιώργου Κορτσιδάκη Την πάτησε (και) ο ΟΦΗ, απο τον κορωνοϊο. Η πανδημία, άφησε τα σημάδια της στον προγραμματισμό της ομάδας, για την επόμενη σεζόν. Τι και αν ο υπεύθυνος ποδοσφαίρου Γιάννης Σαμαράς, βρέθηκε για δυο μήνες στην κεντρική Ευρώπη, ώστε να οργανώσει την προετοιμασία του καλοκαιριού, να δεί αθλητικά κέντρα και να προετοιμάσει το έδαφος για το καλοκαίρι. Τα σχέδια και οι αποφάσεις, αναθεωρούνται πλέον, καθώς κανείς δεν γνωρίζει τι ακριβώς θα γίνει και αν οι ημερομηνίες που "έκλεισε" ο ΟΦΗ προετοιμασία και φιλικά, θα είναι εφικτές. Ο ΟΦΗ φαινόταν ότι και φέτος θα έκανε προετοιμασία στην Ολλανδία, ενώ ο Σαμαράς είχε κλείσει 3-4 φιλικά παιχνίδια, προετοιμασίας, αλλά όλα αυτά είναι στον αέρα. Η εξέλιξη του κορωνοϊου, θα δείξει αν όλη αυτή η προεργασία, ακυρωθεί ή αν θα πρέπει να στηθεί ξανά απο την αρχή. Πως θα είναι η κατάσταση στην Ελλάδα, αλλά και στην κεντρική Ευρώπη, στα μέσα…