Με 22 παίκτες (3 τερματοφύλακες) θα μεταβεί ο ΟΦΗ στα Χανιά για το δυνατό φιλικό με τον ΑΟΧ, που θα γίνει το Σάββατο το απόγευμα (5.30μμ) στα Περβόλια.
Στην αποστολή δεν θα βρίσκονται οι τραυματίες Φαζός, Δερμιτζάκης, Μπολάκης, Ροβίθης, Τουγλής, Κοντογιάννης και ο Σουλέ.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες θα ταξιδέψουν στα Χανιά, σε ένα παιχνίδι το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελέσει πρόβα-τζενεράλε για τον ΟΦΗ, εφ’ όσον το πρωτάθλημα της Foοtball league ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει στη 1.30 το μεσημέρι με το πούλμαν της ομάδας, απo το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ προπονήθηκαν την Παρασκευή (14/10) το πρωί στο αθλητικό κέντρο, με τους παραπάνω τραυματίες να ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα.
Mια ακόμη σημαντική μεταγραφή για τον Γιούχτα, ο οποίος δεν τα παρατάει στην μάχη του τίτλου στην Α1 ΕΠΣΗ.
Μετά τον Γιάνηη Ζανελάρη, πήρε και τον Μανόλη Φουκαράκη, ο οποίος είχε μείνει ελεύθερος από τον ΟΦΗ!
Μετά από συζητήσεις μτον παίκτη ο οποίος ήταν χωρίς ομάδα, καθώς σπουδάζει και έπρεπε να είναι στην Κρήτη, οι δυο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία.
Η ομάδα του Μανόλη Πατεμτζή, βάζει ένα ακόμη σημαντικό παίκτη στην δύναμη της, στην προσπάθεια να «χτυπήσει» τον πρωτοπόρο Ηρόδοτο.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ είχε προτείνει στον Φουκαράκη να τον παραχωρήσει δαεικό πριν απο λίγο καιρό στον Γιούχτα, αλλά οι παικτης φαινόταν να αναζητάει κάτι καλύτερο. Τελικά οι μέρες πέρασαν, ο Φουκαράκης δεν είχε βρεί ομάδα, ο Γιούχτας επέμεινε με τον παίκτη και τον έπεισε να παίξει στην Α1 ΕΠΣΗ.
Να σημειωθεί ότι αν και ο παίκτης ήταν ελεύθερος, οι άνθρωποι του Γιούχτα, επικοινώνησαν με τους ανθρώπους του ΟΦΗ και τους ενημέρωσαν για τις προθέσεις τους, καθώς υπάρχει εξαιρετική σχέση μεταξύ των δυο διοικήσεων.
Απο τον ΟΦΗ δεν υπηρχε ασφαλώς κανένα πρόβλημα, καθώς όπως προαναφέραμε, υπήρχε και πριν απο λίγο καιρό πρόθεση απο πλευράς ΟΦΗ να πάει ο παίκτης στονη Γιούχτα και να πάρει παιχνίδια.
Ο Μανόλης Φουκαράκης είναι ένας εξαιρετικός χαρακτήρας και ένας ποιοτικός παίκτης που αγωνίζεται στην μεσαία γραμμή και σίγουρα θα ανεβασει το επίπεδο της ομάδας των Αρχανών, στην προσπάθεια της να διεκδικήσει τον τίτλο.
Γ.Κορτς
Η εμπειρια κάποιων παικτών, αλλά και ο ενθουσιασμός κάποιων νέων, είναι τα στοιχεία που έχει φέτος ο μπασκετικός ΟΦΗ, ο οποίος κάνει την Κυριακή (5μμ) την επανεκκίνηση του, καθώς υποδέχεται στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου τη Νίκη Αμαρουσίου, στο πρώτο του φετινό παιχνίδι στην Γ' Εθνική.
Ο προπονητής της ομάδας Γιάννης Κόκκινος με δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr κάλεσε τους φιλάθλους της ομάδας, να στηρίξουν την φετινή επανεκκίνηση του τμήματος μπάσκετ, καθώς διαθέτει αθλητές οι οποίοι θα ματώνουν για τη φανέλα.
Αναλυτικά οι τοποθετήσεις του Γιάννη Κόκκινου στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr :
-Πρώτο παιχνίδι για τον ΟΦΗ. Είναι έτοιμος να μπεί στην μάχη της Γ' Εθνικής;
«Ετοιμοι 100% δεν είμαστε. Αλλά είμαστε σε ένα καλό βαθμό ετοιμότητας για την εποχή. Στα φιλικά δείξαμε καλή εικόνα και περιμένω απο τα παιδιά να βγάλουν την εικόνα αυτή στο πρώτο παιχνίδι, που θέλουμε να το κερδίσουμε».
-Ποιο θα είναι το στοιχειο που ξεχωρίσει στον φετινό ΟΦΗ;
«Η δική μας δύναμη είναι οι έμπειροι παίκτες, όπως ο Αγαπιάδης, ο Ξενάκης, ο Μαιστρέλης, ο Μουλάς, ο Μπουμπάρης αλλά και τα νέα παιδιά που έχουμε και διαθέτουν ενθουσιασμό».
-Τι εικόνα έχετε απο τον αντίπαλο, τη Νίκη Αμαρουσίου;
«Ο αντίπαλος πέρσι έπαιξε στην Β' Εθνική. Εχει έμπειρουςπαίκτες όπως ο Σκούταρης με μεγάλες παραστασεις, αλλά και τον Κοντογιάννη.
Παίζουν με το μυαλό και είναι δύσκολοι παίκτες.
Εχουμε μια εικόνα απο τον αντίπαλο, θα κάνουμε το πλάνο μας και θα προσπαθήσουμε να τους αντιμετωπίσουμε».
-Τι να περιμένει ο κόσμος απο την ομάδα μπάσκετ;
«Κάνουμε μια επανεκκίνηση στην ομάδα. Στηρίζουμε το ντόπιο στοιχείο. Οι φίλαθλοι πρέπει να στηρίξουν την ομάδα αυτή. Εχουμε παιδιά που θα ματώνουν για την φανέλα του ΟΦΗ. Εύχομαι να ικανοποιήσουμε τον κόσμο που θα έρθει ναμας δει και σε κάθε παιχνίδι να είναι όλο και περισσότερος».