«Καμίνι» ήταν η Νίκαια στο ντέρμπι του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής με τον Εργοτέλη, το οποίο ο Ιωνικός κέρδισε με 2-0 και μπήκε ξανά γερά στο «κόλπο» της ανόδου. Περίπου 2 χιλιάδες θεατές, δημιούργησαν ατμόσφαιρα...Σούπερ Λίγκ στο παιχνίδι, με τον κόσμο να αποτελεί τον 12ο παίκτη του Ιωνικού για να φτάσει στη νίκη. Οι Νικαιώτες έδειξαν ότι είναι η ομάδα με την μεγάλη δυναμική στην κατηγορία, ωστόσο ο Εργοτέλης, που είναι η ομάδα με την μεγαλύτερη ποιότητα, αγωνίστηκε στην αναμέτρηση, χωρίς τους δυο καλύτερους του παικτες και ίσως κορυφαίους στην κατηγορία, τον Ουρουγουανό Λεάλ και τον Βραζιλιάνο Καλέ. Πάντως ο Ιωνικός έδειξε ότι έχει την ομάδα, τον κόσμο και τη δυναμική, να κάνει πράξη το όνειρο του κόσμου του, δηλαδή την άνοδο στην Β' Εθνική.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τονσυγκλονιστικό κόσμο του Ιωνικού, αλλά και τα καλύτερα σιγμιότυπα τη αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Γ' Εθνική: O Ιωνικός γκρέμισε τον Εργοτέλη
Φωνάζει για την διαιτησία ο Εργοτέλης
Την έγκριση της επιτροπής επαγγελματικού αθλητισμού, πήραν οι μέτοχοι που συγκροτούν την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, εξέλιξη που καθιστά πλήρως νομότυπη την κρητική ΠΑΕ, για την συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της Football league.
H ΕΕΑ ανακοίνωσε και επίσημα την χροήγηση άδειας στους μετόχους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που είναι οι παρακάτω:
Άδειες 69Α
(α) ΠΑΕ ΟΦΗ
Πολεμαρχάκης Ιωάννης 7.39%
Ορφανάκης Εμμανουήλ 7.39%
Τσακαλάκης Ιωάννης 7.68%
Βάβουλας Ιωάννης 7.39%
Μυλωνάκης Μιχαήλ 2.92%
Κουμαντάκης Εμμανουήλ 2.65%
Πλουμάκης Γεώργιος 2.86%
Χατζάκης Γεώργιος 7.39%
Σηφάκης Αντίπας 7.39%
Χαλκιαδάκη Χριστίνα 3.69%
Χαλκιαδάκης Μηνάς 3.69%
Σαπουνάκης Παντελής 7.39%
Ζηδιανάκης Βασίλειος 7.39%
Καρατζής Αντώνιος 7.39%
Φασούλας Ιωάννης 7.39%
ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ ανεβάζει συνεχώς ρυθμούς, για το ξεκίνημα του πρωταθλήματος της Α2 στις αρχές του Νοεμβρίου.
Την Τετάρτη (12/10) η ομάδα βόλει του ΟΦΗ πέτυχε την πρώτη της φιλική νίκη, κόντρα στον Σ.Φ.Π. Χανίων με 201 σετ σε αναμέτρηση που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Ηταν ένα φιλικό παιχνίδι δοκιμών για τον προπονητή του ΟΦΗ Δημήτρη Ζλατιλίδη, ο οποίος είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεση του.
Ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ 25-22, έχασε το δεύτερο 20-25, πήρε το τρίτο 25-21.
Οι δυο ομάδες έπαιξαν και ένα ακόμη «στα 15» με τον ΟΦΗ να βγαίνει νικητής 16-14.
"Χρήσιμα συμπεράσματα"
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr για την εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι, ότι «είμαστε ακόμα σφιγμένοι από την προετοιμασία. Εχουμε ένα ακόμη μήνα για να αρχίσει το πρωτάθλημα και θα δώσουμε αρκετά φιλικά ματς. Επαιξαν όλοι οι αθλητές και είδαμε κάποια χρήσιμα πράγματα για το μέλλον» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Το επόμενο φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ είναι το επόμενο Σάββατο (15/10), ξανά με τον Σ.Φ.Π. Χανίων, αυτή τη φορά στα Χανιά(5μμ).