Την πρώτη της ήττα στο πρωτάθλημα γνώρισε η ομάδα του Πλατανιά, με σκορ 2-0 από τον Αστέρα στην Τρίπολη σε μια αναμέτρηση πάντως που οι αποφάσεις του διαιτητή Σελίμου του Συνδέσμου Λακωνίας, επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό την τελική έκβαση.
Σε όλο το πρώτο ημίχρονο ο Πλατανιάς είχε τον έλεγχο του αγώνα και δεν κινδύνεψε από τους γηπεδούχους, όμως η αποβολή-εφεύρεση του Στάθη στο 55ο λεπτό, άλλαξε τις ισορροπίες και τα δεδομένα στο παιχνίδι.
Σαν να μην έφτανε αυτό, η τύχη γύρισε την πλάτη στην ομάδα μας στο 65ο λεπτό, όταν μετά από… καραμπόλα η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα του Σωτηρίου, έχοντας βρει μετά την απόκρουσή του στα πόδια του Βάντερσον, ενώ το τελικό 2-0 διαμορφώθηκε στο 84ο λεπτό από τον Καλτσά.
ΣΚΟΡΕΡ: 65′ αυτ. Βάντερσον, 84′ Καλτσάς
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Σελίμος (Λακωνίας)
ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ: 21′ Μάσα, 24′ Σεφίλ, 54′ Γκοντό, 78′ Καλτσάς – 30′ Στάθης, 36′ Βάντερσον, 39′ Γιακουμάκης
ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ: 55′ Στάθης (2η κίτρινη κάρτα)
Αστέρας Τρίπολης (Ελευθερόπουλος): Κοσίτσκι, Ιγκόρ, Σεφίλ, Μπέρτος, Γιαννούλης (76′ Κυριακόπουλος), Τσουκαλάς, Χαμντανί, Καλτσάς, Τσιλιανίδης, Μάσα (56′ Ν. Φερνάντες), Γκοντό (62′ Ιωαννίδης).
Πλατανιάς (Παράσχος): Σωτηρίου, Βάντερσον, Καρυπίδης, Μπανανά, Αποστολόπουλος (85′ Ντίνας), Στάθης, Γκνιάτιτς, Μενδρινός (64′ Μουνάφο), Στανισάβλιεβιτς (78′ Γιορέντε), Μανούσος, Γιακουμάκης.
Ανακοίνωση της ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων
Ο Πλατανιας εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την διαιτησία. Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Δυστυχώς οι πληροφορίες και οι φόβοι μας, καθόλη τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας επιβεβαιώθηκαν. Ο λαός λέει ότι, ο κακός γείτονας είναι συμφορά, αλλά ο καλός ευλογία και ο διαιτητής Σελίμος από την Σπάρτη (έχοντας και άξιους συμπαραστάτες τους βοηθούς του Κασσαβέτη και Παλαμίδα) αποδείχτηκε όντως ένας καλός… γείτονας.
Οι αποφάσεις του στο παιχνίδι της ομάδας μας με τον Αστέρα Τρίπολης, έδειξαν ότι στα πολλά που μπορεί κάποιος να του προσάψει, το πρώτο είναι ότι πρόκειται για έναν ανεπαρκή διαιτητή.
Παράπονα από τα σφυρίγματά του έχουν σίγουρα και οι δυο ομάδες, όμως δεν χωράει καμία αμφισβήτηση, ότι αυτά που επηρέασαν και τελικά καθόρισαν την έκβαση του αγώνα πάρθηκαν εις βάρος του Πλατανιά.
Πολιτική της ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων είναι να αποφεύγει τον δημόσιο διάλογο μέσω ανακοινώσεων, σεβόμενη τις επιταγές του Συνεταιρισμού και επιλέγοντας τις περισσότερες φορές την διακριτικότητα έστω κι αν νιώθει αδικημένη, σε μια προσπάθεια να λειτουργήσει με γνώμονα το καλό του πρωταθλήματος και τη βελτίωση της πολύπαθης ελληνικής διαιτησίας. Καλό είναι ωστόσο, αυτό να μην θεωρηθεί από κάποιους ως αδυναμία.
Η ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων υπενθυμίζει ότι όλα έχουν και τα όρια τους και τονίζει ότι θα υπερασπιστεί με κάθε τρόπο τα συμφέροντα της, στις όποιες περιπτώσεις θεωρεί ότι αδικείται.
«Καρφιά» απο τον Παράσχο
Στις αποφάσεις του διαιτητή Σελίμου, στάθηκε μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο τεχνικός του Πλατανιά, Γιώργος Παράσχος.
Συγκεκριμένα τόνισε: «Είναι από τις σπάνιες φορές που μιλάω για τη διαιτησία αλλά νομίζω ότι καθοριστικό ρόλο σε αυτό το παιχνίδι έπαιξε η διαιτησία. Τόσο του διαιτητή όσο και των βοηθών. Τι ν’ αναφέρω ρε παιδιά, τις φάσεις… Στο 2ο λεπτό μας κόβει με οφ σάιντ, το πέναλτι του Γιακουμάκη, την αδικαιολόγητη αποβολή του Στάθη… Ακόμα και η πρώτη κάρτα του Στάθη άμα το δείτε στο βίντεο δεν υπάρχει ούτε κάρτα ούτε τίποτα. Απέναντι σε μια ομάδα που είχε φοβερό άγχος, νομίζω ότι στο α’ ημίχρονο εκτός από τη φάση του Μάσα δεν μπόρεσαν να μας κάνουν άλλη ευκαιρία. Νομίζω ότι όσο πήγαινε το παιχνίδι κι όσο περνούσαν τα λεπτά και βάραιναν τα πόδια των παικτών του Αστέρα θα γινόταν (το παιχνίδι) πάρα πολύ ανοικτό και θα μπορούσαμε κιόλας να κερδίσουμε! Δυστυχώς με την αποβολή κι από τη στιγμή που μείναμε με 10 παίκτες το παιχνίδι γύρισε κι έτσι υπεστήκαμε μία ήττα η οποία πραγματικά δεν την αξίζουμε».
Για τη φάση που φωνάζει ο Αστέρας για πέναλτι: «Μετά το 1-0, όντως, μπορούσε να το δώσει, ένα πέναλτι. Από εκεί και πέρα όμως έγιναν πιο μπροστά οι φάσεις. Ας γινόταν το αποτέλεσμα… 0-1 και θα σας έλεγα εγώ μετά αν θα έδινε το πέναλτι ή δεν θα το έδινε! Τι να το κάνουμε ρε παιδιά, αυτές δεν είναι διαιτησίες. Είναι κρίμα για το ποδόσφαιρό μας. Τα μηνύματα όλης της εβδομάδας δυστυχώς επαληθεύτηκαν. Αυτά θέλω να πω, γεια σας!».
Το μπάσκετ του ΟΦΗ επιστρέφει στις Εθνικές κατηγορίες (Γ' Εθνική), αντιμετωπίζοντας την Κυριακή (16/10) στις 5μμ τη Νίκη Αμαρουσίου στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου. Οι οργανωμοι σύνδεσμοι του ΟΦΗ, καλούν με ανακοίνωση τους τον κόσμο της ομάδας, να γεμίσει το «παλατάκι» του ΟΦΗ, για να ξεκινήσει η ομάδα του ΟΦΗ με το δεξί τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Την Κυριακή στις 5 το απόγευμα η ομάδα Μπάσκετ του Ο.Φ.Η δίνει τον εναρκτήριο αγώνα Πρωταθλήματος απέναντι στη Νίκη Αμαρουσίου.
Είναι καθήκον όλων μας να στηρίζουμε τον ΟΜΙΛΟ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ σε όποιο άθλημα και σε όποια κατηγορία αγωνίζεται. Αυτό θα πράξουμε και την Κυριακή! Πρέπει να γεμίσουμε το Παλατάκι και με την φωνή μας να βοηθήσουμε τους παίχτες του Ο.Φ.Η να φτάσουν στη νίκη, αλλά και να στείλουμε ένα μήνυμα ότι ο κόσμος του Ο.Φ.Η είναι παρών και στηρίζει την προσπάθεια της ομάδας, που απαρτίζεται κατά ένα τεράστιο ποσοστό από Κρητικούς αθλητές, ανεξάρτητα από το σε ποια κατηγορία αγωνίζεται.
Ο.Φ.Η παντού! Ο.Φ.Η και στο Μπάσκετ!
ΚΡΗΤΕΣ 4 Θ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
SNAKES 4 HERAKLION CLUB
ΣΤΕΚΙ ΦΙΛΩΝ ΟΦΗ ΑΡΧΑΝΩΝ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Κόκκινος: Οι παίκτες του ΟΦΗ να ματώνουν για τη φανέλα
Δείτε το ρόστερ της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο τη φιλική νίκη του ΟΦΗ στα Χανιά (0-1). Το γκολ του Χαντί και τα δυο χαμένα πέναλτι, ένα για κάθε ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Mε Χαντί ο ΟΦΗ κέρδισε για δεύτερη φορά τον ΑΟΧανιά
Νιόπλιας: Ετοιμος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα ο ΟΦΗ
Δείτε φωτογραφίες απο τη νίκη του ΟΦΗ στα Χανιά