karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η παρουσία του Γιάννη Ταουσιάνη στις εξέδρες του Παγκρητίου σταδίου, (πάνω αριστερά στην φωτογραφία) στο παιχνίδι του Εργοτέλη με τον Ιαλυσό (2-2), έδωσε «τροφή» για σενάρια, στον πάγκο της κρητικής ομάδας.
Ο Εργοτέλης είχε τη δεύτερη συνεχόμενη απώλεια βαθμών, καθώς μετά την ήττα στη Νίκαια απο τον Ιωνικό, έχασε δυο βαθμούς και στο παιχνίδι με τον Ιαλυσό, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει στην τρίτη θέση της βαθμολογία, του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, ενώ την επόμενη αγωνιστική έχει ρεπό, κάτι που σημαίνει ότι αν οι αντίπαλοι του κερδίσουν, θα χάσει ακόμη περισσότερο έδαφος.
Το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής είναι στην αρχή του (6 αγωνιστικές), αλλά το κλίμα για τον Γιάννη Χατζηνικολάου, ήταν εδώ και καιρό βαρύ, στο κιτρινόμαυρο στρατόπεδο, καθώς ο Εργοτέλης, που είναι βέβαια μια εντελώς νέα ομάδα, δεν έχει ικανοποιήσει με το ποδόσφαιρο που παίζει.
Η απουσία του Λεάλ στα δυο τελευταία παιχνίδια, είναι καθοριστική, καθώς χωρίς αυτόν, ο Εργοτέλης, έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα.
Και απο ότι φαίνεται αυτό, δεν διορθώνεται.
Βέβαια, ο Εργοτέλης είναι μια νέα ομάδα, χρειάζεται χρόνο και παρ' ότι είναι ο πρωταθλητής των μεταγραφών και η ομάδα με το μεγαλύτερο μπάτζετ στην κατηγορία, αυτό δεν σημαίνει ότι θα έκανε...περίπατο σε αυτήν!

Χρειάζεται υπομονή και γερό στομάχι και όχι ενέργειες...πανικού! Είναι μια νέα ομάδα, η οποία χρειάζεται το χρόνο της και αυτό είναι το μεγάλο «ελαφρυντικό» της σημερινής τεχνικής ηγεσίας.

Για τον Χατζηνικολάου, οι πρώτες γκρίνιες ακούστηκαν στο Ατσαλένιο, όπου ο Εργοτέλης, κέρδισε με ...πολύ τύχη, ενώ οι φωνές σε βάρος του προπονητή, ενισχύθηκαν στη Νίκαια, όπου οι κιτρινόμαυροι παίζοντας χωρίς τους Λεάλ-Καλέ, έχασαν απο τον Ιωνικό, κάνοντας μάλιστα μια πολύ μέτρια εμφάνιση.

Το αν η παρουσία του Ταουσιάννη στις εξέδρες, έχει να κάνει με την απόφαση της διοίκησης του Εργοτέλη για αλλαγή στην τεχνική ηγεσία της ομάδας, θα φανεί.
Πάντως ο Ταουσιάνης, γνωρίζει πολύ καλά την Γ' Εθνική, στην οποία έχει δουλέψει τα τελευταία δυο χρόνια (Αιολικός, Καβάλα) και είναι ελεύθερος.
Βέβαια είναι και ...μόνιμος κάτοικος Ηρακλείου, οπότε η παρουσία του στο γήπεδο, μπορεί να είχε να κάνει απλά για να δεί το παιχνίδι!

Μάλιστα, πριν απο μερικές μέρες βρέθηκε  (και) στο Ατσαλένιο και είδε παιχνίδι του ΠΟΑ!

Ο Ταουσιάνης, πάντως έχει φίλους στον Εργοτέλη, απο το παλαιότερο πέρασμα του απο την ομάδα και εχει «κρατήσει» καλές σχέσεις μαζί τους.
Οι επόμενες μέρες, θα δείξουν την αλήθεια  και αν ο Εργοτέλης, που έχει κάνει μια ήττα και μια ισοπαλία στο πρωτάθλημα, έκανε σωστά που έσπευσε απο τόσο νωρίς, να προχωρήσει σε αλλαγή στην τεχνική του ηγεσία.

Ισως αυτή η «αλλαγή» να μην αποτελεί το μεγάλο «πρόβλημα» που έχει να διαχειριστεί αυτή τη στιγμή, όσο η νοοτροπία και η κατανόηση, ότι η χρονιά θα έχει δυσκολίες και θα χρειαστεί να είναι έτοιμος, όχι για να κάνει «περίπατο», αλλά για να δώσει μια σκληρή μάχη, μέχρι το τέλος για την άνοδο...

Στα Ελληνικά γήπεδα έχουμε δεί πολλά απο τους διαιτητές και τα σφάλματα τους.

Κάποια χαρακτηρίζονται "ανθρώπινα", κάποια λόγω διαιτητικής ανεπάρκειας και κάποια άλλα με δόλο.

Μια απο τις διαιτητικές γκάφες που θα μείνουν στην ιστορία και σε κάνουν να αναρωτιέσαι, μέχρι που φθάνει το όριο του διαιτητικού λάθους, έγινε την Τρίτη, στο γήπεδο της Ριζούπολης.

Απόλλων και ΟΦΗ, δυο ομάδες της Football league, έδωσαν την πρώτη μάχη στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.

Μετά απο 92 λεπτά αγώνα, όπου ο ΟΦΗ έχει τον πρώτο λόγο είναι κυρίαρχος στο παιχνίδι και έχει χάσει 4-5 καθαρές ευκαιρίες για γκολ, είναι πίσω στο σκορ με 1-0 καθώς στη μοναδική του φάση, ο Απόλλων έχει ανοίξει το σκόρ με τον Κάσο (69').

Η φάση του αγώνα γίνεται στις καθυστερήσεις.

Ο επιθετικός του ΟΦΗ Βουό, πηγαίνει προς την μπάλα, ο αμυντικός του Απόλλωνα Πάνος, του τραβάει τη φανέλα, μέχρι να την ...ξεχειλώσει και ο διαιτητής Μακρυπόδης (Αχαίας), την ώρα που όλοι περίμεναν να έχει υποδείξει το πέναλτι και την κόκκινη κάρτα, δείχνει να συνεχιστεί το παιχνίδι!

Οπως είπαμε και πριν, είναι μερικές φάσεις, για τις οποίες απορείς μέχρι που μπορεί να φθάνει η ανικανότητα του διαιτητή, το ανθρώπινο λάθος και ο δόλος.

Ο ΟΦΗ δικαιολογημένα φωνάζει για την διαιτησία (ζητάει τρία πέναλτι στο ίδιο παιχνίδι), σε ένα αγώνα που θα έπρεπε να τον κερδίσει βάσει ευκαιριών και απόδοσης, καθώς ήταν πολύ καλύτερος από τον αντίπαλο του, αλλά τελικά...έχασε!

Ευθύνη βέβαια έχει και ο ΟΦΗ που δεν κατάφερε νωρίτερα να κάνει γκολ τις ευκαιρίες που δημιούργησε, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό.

Είναι το διατητικό "έγκλημα" που γίνεται και το οποίο μπορεί και πρέπει να συμπεριληφθεί στο...βιβλίο με τα κορυφαία εγκλήματα, που έχουν γίνει ποτέ στα Ελληνικά γήπεδα.

Γιατί αν γινόταν αυτό το λάθος σε ένα ντέρμπι Ελληνικού πρωταθλήματος, θα είχαμε...θύματα.

Δείτε στο 3.28’ του παρακάτω VIDEO το «έγκλημα» του διατητή Μακρυπόδη και θα καταλάβετε…

Γ.Κορτς

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

 

Nτροπή: Διαιτητικά οργια σε βάρος του ΟΦΗ στη Ριζούπολη!

 

Νιόπλιας: «Επρεπε να δοθεί το πέναλτι, ήμασταν πολύ καλύτεροι»

 

Βράζουν στον ΟΦΗ με το διαιτητή Μακρυπόδη: «Αλοίωσες το αποτέλεσμα!»

 

Nάστος: «Το αποτέλεσμα αδικεί την προσπάθεια μας»

 

Φωνάζει ο ΟΦΗ: «Κανείς δεν μπορεί να σταματήσει την πορεία μας για την Σούπερ Λίγκ»

"Στόχος του ΟΦΗ μόνο η επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ"

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Την έναρξη του πρωταθλήματος της Footballleague, το Σαββατοκύριακο 29, 30 Οκτωβρίου αποφάσισε η διοργανώτρια αρχή, στην συνεδρίαση της Δευτέρας (24/10) στην Θεμιστοκλέους.

Το πρωτάθλημα που ήταν να ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου, τελικά ξεκινάει με καθυστέρηση πάνω από ένα μήνα.

Την ίδια ώρα, οριστικά παρελθόν από την προεδρία της Footballleague αποτελεί ο Στέλιος Σφακιανάκης, ο οποίος υπέβαλλε την παραίτηση του, καθώς έχασε την πλειοψηφία των σωματείων της Β' Εθνικής, απο την ...προηγούμενη συνεδρίαση.

Το πρωτάθλημα πάντως, ξεκινάει όπως φαίνεται ...χωρίς τα έσοδα που είχαν υποσχεθεί εκείνοι που ζήτησαν το...κεφάλι του Σφακιανάκη.

Και ...γιατί καθυστέρησαν την έναρξη ένα μήνα, θα πεί -και σωστά-κάποιος λογικός. Αφήστε το. Δεν υπάρχει λογική, σε αυτήν την κατηγορία.

Εκτός αυτού, οι ομάδες θα χρειαστεί να πληρώσουν τα λειτουργικά έξοδα της Football league, καθώς το προσωπικό είναι απλήρωτο! Περίπου 6 χιλιάδες ευρώ θα χρειαστεί να δώσει κάθε ομάδα!

Ακόμη, το αγωνιστικό πλάνο προβλέπει λήξη του πρωταθλήματος στις 10 Ιουνίου, με αρκετές "εμβόλιμες" αγωνιστικές για να βγούν οι ημερομηνίες!

Μοιάζει με ψέμα, αλλά είναι αλήθεια.

Επιτέλους ...ποδόσφαιρο στην Β' Εθνική!

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi