karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Φιλικό παιχνίδι με τον ΠΑΝΟΜ, θα δώσει σήμερα Παρασκευή (3μμ) ο Εργοτέλης στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου. Το φιλικό θα γίνει υπο το βλέμμα του νέου προπονητή του Εργοτέλη Νίκου Ουσταμπασίδη, ο οποίος αναμένεται να πάρει μια πρώτη γεύση απο τον Εργοτέλη.

Στο μεταξύ, με την συμμετοχή όλων των παικτών πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Πέμπτης. Το πρόγραμμα, υπό τις οδηγίες του Γιάννη Τάτση, αφιερώθηκε στην τακτική και είχε διάρκεια 90 λεπτών. Μετά το τέλος της προπόνησης, ο πρόεδρος του Συλλόγου, Γιώργος Βρέντζος, μίλησε στα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στην ομάδα. Την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία, αλλά και τις ευθύνες που έχουν οι παίκτες, για τα τελευταία άσχημα αποτελέσματα.

 

Θα προτιμούσα να κερδίσουμε τον ΟΦΗ και ας χαναμε στη Σέρρες, ανέφερε ο προπονητής του Κισσαμικού Σπύρος Μπαξεβάνος, για την αναμέτρηση της Δευτέρας στο Μάλεμε στην πρεμιέρα της Football league.

Μετά τη λήξη του αγώνα με τον Πανσερραικό, όπου ο Κισσαμικός πέτυχε σπουδαία νίκη με 2-0, ο προπονητής της ομάδας των Χανιων ανέφερε ότι 

«αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η έναρξη του πρωταθλήματος τη Δευτέρα στην έδρα μας, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Μην πω ότι θα άλλαζα μία νίκη απέναντι στον ΟΦΗ με τη σημερινή, θα το προτιμούσα. Κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία εμείς το προπονητικό τιμ είναι ότι πρέπει να κρατήσουμε λίγο και τον ενθουσιασμό των παιδιών χαμηλά».

Για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ, αναφέρθηκε όμως και ο κεντρικός αμυντικός του ΚΙσσαμικού Νώντας Παντελάκης. Οπως είπε «σίγουρα, είναι ένα τοπικό ντέρμπι. Συνήθως αυτά τα παιχνίδια κρίνονται πολύ στη δύναμη και πιστεύω ότι θα δείξουμε το ίδιο καλό πρόσωπο».


Οι αναλυτικές αναφορές του Σπύρου Μπαξεβάνου:

Η τοποθέτησή του για τον αγώνα: «Επιτέλους ξεκινήσαμε με ένα παιχνίδι Κυπέλλου, μετά από τόσο καιρό προετοιμασίας! Για το παιχνίδι θέλω να πω ότι είμαι ικανοποιημένος, ειδικά από την εμφάνιση της ομάδας. Ήταν κάτι το οποίο με άγχωνε μετά από τόσο καιρό προετοιμασίας, το πώς θα εμφανιστούμε στο πρώτο επίσημο παιχνίδι. Νομίζω ότι και η εικόνα και το αποτέλεσμα σήμερα δικαιώνει την προσπάθεια των παιδιών που γίνεται όλο αυτό το διάστημα. Από εκεί και πέρα σίγουρα αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η έναρξη του πρωταθλήματος τη Δευτέρα στην έδρα μας, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Μην πω ότι θα άλλαζα μία νίκη απέναντι στον ΟΦΗ με τη σημερινή, θα το προτιμούσα. Κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία εμείς το προπονητικό τιμ είναι ότι πρέπει να κρατήσουμε λίγο και τον ενθουσιασμό των παιδιών χαμηλά και από την εικόνα και από τη νίκη απέναντι στην ομάδα του Πανσερραϊκού, του φίλου μου του Παναγιώτη (σ.σ. Διλμπέρη). Νομίζω ότι ο Παναγιώτης είναι εδώ πέρα για να κάνει καλά πράγματα, είναι πολύ φίλος μου. Ξέρω ότι είναι πολύ συστηματικός, είναι καλός προπονητής πάνω απ’ όλα και το κυριότερο είναι τίμιο και αγνό παιδί και τον αγαπάω κιόλας πάρα πολύ. Τον στεναχώρησα σήμερα αλλά αυτά έχει το ποδόσφαιρο. Έχουμε έναν μακρύ γυρισμό εμείς, θα γυρίσουμε Σαββάτο πρωί στα Χανιά και θα κοιτάξουμε να ξεκουραστούμε όσο πιο καλά γίνεται για το παιχνίδι της Δευτέρας. Να ευχηθώ καλή συνέχεια και καλή αρχή πάνω απ’ όλα στον Πανσερραϊκό και στον Παναγιώτη».

Για το αν έπαιξε ρόλο η κόκκινη στο ματς, αν και ο Κισσαμικός ήταν ούτως ή άλλως καλός στο πρώτο ημίχρονο: «Πάρα πολύ σημαντικό ρόλο, γιατί το είδαμε και κάποια στιγμή ότι υπήρχε και κάποια κούραση σ’ εμάς στο δεύτερο ημίχρονο. Σίγουρα είχαμε και την εικόνα και τις ευκαιρίες και το τέρμα πριν δεχθεί την κόκκινη ο Πανσσεραϊκός. Αλλά σίγουρα θα ήταν διαφορετικό ένα παιχνίδι απέναντι σε μία ομάδα που παίζει με ισαριθμία απ’ ό,τι με λιγότερο παίκτη. Υπήρχε καλή διαχείριση αν και υπήρξε ένας εκνευρισμός όσο δεν ερχόταν το δεύτερο γκολ υπέρ μας. Νομίζω τέλος καλό, όλα καλά».

Ο Νώντας Παντελάκης, ανέφερε για την εκτός έδρας νίκη απέναντι στον Πανσερραϊκό: «Μετά από πολύ καιρό, πολλές προπονήσεις και πολλά φιλικά παίξαμε το πρώτο επίσημο ματς, το οποίο περιμέναμε πολύ καιρό. Ήμασταν πολύ καλοί… Στο πρώτο ημίχρονο καταφέραμε και κάναμε πολλές ευκαιρίες, βάλαμε ένα γκολ και κερδίσαμε την κόκκινη κάρτα. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε λίγο νωθροί, δεν ξεκινήσαμε καλά, αλλά μετά καταφέραμε να παίξουμε όπως στο πρώτο ημίχρονο και να δημιουργήσουμε πολλές φάσεις μπροστά μέχρι που κάναμε και το 0-2. Τέλειωσε το παιχνίδι αυτό, όπως είπαν και οι δύο προπονητές το Κύπελλο είναι άλλος θεσμός, κοιτάμε στο πρωτάθλημα να ξεκινήσουμε θετικά. Έχουμε καλή ομάδα και πιστεύουμε στις δυνατότητές μας»

Για το αν είναι παιχνίδι γοήτρου αυτό απέναντι στον ΟΦΗ: «Σίγουρα, είναι ένα τοπικό ντέρμπι. Συνήθως αυτά τα παιχνίδια κρίνονται πολύ στη δύναμη και πιστεύω ότι θα δείξουμε το ίδιο καλό πρόσωπο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Eντυπωσιακό πέρασμα του Κισσαμικού απο τις Σέρρες

Η καλή πορεία στο πρωτάθλημα της Football League μπορεί να αποτελεί πρώτο στόχο για την ιστορική ομάδα των Χανίων, ωστόσο, η εικόνα που παρουσίασε στην πρεμιέρα του κυπέλλου απέναντι στη Σπάρτη, δεν αντικατοπτρίζει τις πραγματικές δυνατότητές της.

Οι γηπεδούχοι, εκμεταλλεύτηκαν τα λάθη του Α.Ο.Χ. και νίκησαν 4-0, με γκολ των Μπουντόπουλου (2'), Αναστασάκου (49'), Ηλιόπουλου (67') και Νεμάνια Αρσενίεβιτς (87').

"Μετά απο ένα τέτοιο αποτέλεσμα, δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Η ομάδα παρουσιάστηκε πολυ κατώτερη του αναμενομένου. Σίγουρα επηρεάστηκε και απο τα δυο γρήγορα γκολ που δέχτηκε στο πρώτο και δεύτερο ημίχρονο. Αυτό όμως δεν αποτελεί δικαιολογία για την εικόνα. Πρέπει παρά πολυ γρήγορα να συνέλθουμε όλοι απο την ψυχρολουσία αυτή διότι σε τρεις μέρες έχουμε τον πρώτο αγώνα πρωταθλήματος. Θα πρέπει να δούμε τα λάθη μας, να τα διορθώσουμε και να προσπαθήσουμε να ανεβάσουμε όσο το δυνατό πιο γρήγορα την ψυχολογία μας, ώστε να είμαστε έτοιμοι στην πρεμιέρα της Football League", δήλωσε μετά το ματς στη Σπάρτη ο τεχνικός του Α.Ο.Χ. Αντώνης Δρακόπουλος.

Α.Ε. Σπάρτη (Αντωνίου): Μελίσσας Γκαλίτσιος, Γιαννίτσης, Σιώπης, Παπαχρήστος, Μπουντόπουλος (70' Αρσενίεβιτς Φ.) , Αρσενίεβιτς Ν, Κατσίκης (59' Αναστασόπουλος), Μπανούσης, Οικονομόπουλος, Αναστασάκος (63' Ηλιόπουλος)

Α.Ο.Χανιά (Δρακόπουλος): Αθανασίου, Ηρακλής, Μάνιας (63' Αποστολόπουλος), Ζέρης, Νικολόπουλος, Θεολόγου, Τσουκάνης (59' Δαμιανάκης), Γκεμίσης, Σταματής, Φουρλάνος, Σιάννης (51' Λύρας).

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi