Ευρεία εκτός έδρας νίκη πήρε ο ΟΦΗ ’94, κερδίζοντας στο Γάζι με 2-6 τους Νέους Αλμυρού. Έτσι διατήρησε το απόλυτο στα τρίποντα μετά από επτά αγωνιστικές στην Β2 ΕΠΣΗ και συνεχίζει να οδηγεί την κούρσα στην βαθμολογία.
Σε ένα δυνατό ματς από τα πρώτα λεπτά, ο ΟΦΗ ’94 βρήκε το δρόμο προς τα δίχτυα στο 19’ με τον Νοικοκυράκη να ανατρέπεται από τον Τσιμπούκα και με εύστοχο πέναλτι ο Κουρίνος έκανε το 0-1. Στο 22’ ο Καλαϊτζάκης εκτέλεσε φάουλ και γρήγορα Νοικοκυράκης με κεφαλιά έκανε γρήγορα και το 0-2.
Στο 57’ σε αντεπίθεση του ΟΦΗ ‘94 ο Παπαδάκης βρέθηκε στο έδαφος σε μαρκάρισμα του Κοιλάδη και δόθηκε πέναλτι υπέρ των φιλοξενούμενων. Οι Νοικοκυράκης ήταν εύστοχος και έγραψε το 0-3. Από λάθος στην άμυνα, ο Ζερβός στο 60’ μείωσε 1-3 αλλά λίγο αργότερα οι Νέοι Αλμυρού έμειναν με 10 παίκτες, με τον Αρχοντάκη να αποβάλλεται με 2η κίτρινη κάρτα για τράβηγμα φανέλας.
Στο 68’ ο Βολτυράκης έκανε το 1-4 και το σκορ πήρε διαστάσεις στα τελευταία λεπτά με τους Μπελαδάκη και Καλαϊτζάκη να ανεβάζουν το δείκτη στο 1-6. Το τελικό 2-6 διαμόρφωσε στο 90’ ο Αγαπάκης.
ΝΕΟΙ ΑΛΜΥΡΟΥ: Κοιλάδης, Καραγιαννάκης Ν., Τσιμπούκας, Καραγιαννάκης Μ., Μαυρουδής (10΄λ.τ. Μαλανδράκης), Αποστολάκης (50΄ Παρασύρης), Αρχοντάκης, Αγαπάκης, Ψωμάς, Ζερβός, Χασουράκης Ρ. (75΄ Χατζάκης)
ΟΦΗ ΄94: Πανταγάκης, Μουτσομετάι, Κουρίνος (60΄ Μπελαδάκης), Ζερβάκης, Λαγουδάκης, Βολτυράκης, Παπαδάκης, Καλαϊτζάκης (75΄ Βρεττός), Νοικοκυράκης, Γκίνη (65΄ Κοτζιάς), Κουτεντάκης
Με μια σημαντική απουσία θα παραταχθεί ο ΠΟΑ, στο κρητικό ντέρμπι της 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, κόντρα στον Ερμή Ζωνιανών.
Η ομάδα του Ατσαλένιου θα στερηθεί τις υπηρεσίες του τραυματία Ρουμπάκη.
Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας μας για το παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών.
Εκτός αποστολής έμειναν ακόμη οι Μακρυγιαννάκης, Ξυλούρης και Ντραγκόντι.
Στην αποστολή μετέχουν οι: Ματαλλιωτάκης, Γιαγκιόζης, Πετράκης, Αραβιάκης, Βρεττός, Καρβελάς, Παπαδομιχελάκης, Πετράς, Χαρίτος, Σταθόγλου, Μπουτσάκης, Φραγκιαδάκης, Αμπντουραχμάνι, Σακλαμάκης, Τριανταφύλλου, Γιαννόπουλος, Ξυλούρης, Γενιτσαρίδης και Χατζηανδρέου.

«Πως είναι δυνατόν να μη δίνεις τέτοιο πέναλτι; Αλλοίωσες το αποτέλεσμα» είπε ο τιμ μάνατζερ του ΟΦΗ Σταυρος Λαμπράκης στον διαιτητή Μακρυπόδη, ο οποίος εξελίχθηκε σε αρνητικό πρωταγωνιστή του αγώνα του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο διαιτητής απο την Αχαία «έπνιξε» καθαρό πέναλτι σε τράβηγμα του Βουό απο την φανέλα, στις καθυστερήσεις του αγώνα, συγκεντρώνοντας τα σφοδρά παράπονα των ανθρώπων του ΟΦΗ.
Ο ίδιος «άγαλμα» στα αποδυτήρια της Ριζούπολης, δεν μπορούσε να δώσει εξήγηση, για το σοβαρό λάθος που έκανε και αλλοίωσε το αποτέλεσμα της αναμέτρησης.
Προφανώς είχε ενημερωθεί για το σοβαρό λάθος που έκανε και το οποίο τον...εκθέτει ανεπανόρθωτα.
Μια καραμπινάτη φάση, που «έβγαλε μάτια» και έκανε τους ανθρώπους του ΟΦΗ να «βράζουν» για την διαιτησία.
Ο ΟΦΗ ζητάει ένα ακόμη πέναλτι σε σπώξιμο του Βουό μέσα στην περιοχή, ενώ συνολικά έχει πολλά παράπονα απο την διαιτησία του Μακρυπόδη.
Η ήττα του ΟΦΗ στην Ριζούπολη ήταν «μαγική εικόνα» καθώς ήταν πολύ καλύτερος απο τον αντίπαλο του, ενώ ο διαιτητής στο φινάλε του στέρησε τη δυνατότητα να πάρει έστω την ισοπαλία, σε ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσει και μάλιστα εύκολα, βάσει ευκαιριών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στη Ριζούπολη έγινε ένα απο τα μεγαλύτερα εγκλήματα του Ελληνκού ποδοσφαίρου!
Nτροπή: Διαιτητικά οργια σε βάρος του ΟΦΗ στη Ριζούπολη!
Νιόπλιας: «Επρεπε να δοθεί το πέναλτι, ήμασταν πολύ καλύτεροι»