Ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την διαιτησία του Χανιώτη διαιτητή Κασσελάκη στο παιχνίδι με τον Ιαλυσό Ρόδου (2-2), εξέδωσε ο Εργοτέλης.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«O ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ εκφράζει την αγανάκτηση του για την διαιτησία του Χανιώτη Χρήστου Κασσελάκη στον χτεσινό αγώνα με τον Ιάλυσο.
Σε συνέχεια του αγώνα της προηγούμενης αγωνιστικής με τον Ιωνικό, όπου η διαιτησία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος, με τον καταλογισμό ενός ανύπαρκτου πέναλτι με το οποίο η αντίπαλη ομάδα άνοιξε το σκορ, στον χτεσινό αγώνα ο διαιτητής δεν καταλόγισε υπέρ μας δύο καταφανέστατα πέναλτι, τόσο στο 1-0 (απλωμένο χέρι του Ρεκλείτη σε σέντρα του Κοιλιάρα από τα δεξιά στο 21´) όσο και στο 1-2 (ανατροπή του Καϊμακαμούδη πριν σουτάρει στη συμβολή των δοκών στο 67´). Κι αν την προηγούμενη φορά το βίντεο του αγώνα δεν ήταν πολύ ξεκάθαρο, αυτή τη φορά ακόμα κι οι "τυφλοί" θα δουν...
Την ίδια στιγμή, άλλες ομάδες συνεχίζουν να κερδίζουν πέναλτι σχεδόν με την ίδια συχνότητα που εμείς κερδίζουμε φάουλ... Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση...
Είναι πλέον φανερό ότι κάποιοι προσπαθούν να εμποδίσουν τον Εργοτέλη στην πορεία προς την κατάκτηση του πρωταθλήματος... Τους ενημερώνουμε πως, ό,τι κι αν κάνουν, δεν πρόκειται να τα καταφέρουν.
Ο Εργοτέλης απαιτεί το πρωτάθλημα να κριθεί στους αγωνιστικούς χώρους από τους ποδοσφαιριστές και μόνο. Η πολύπαθη ελληνική διαιτησία ας σταθεί επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων. Ελπίζουμε ότι η ΚΕΔ, στην οποία εξακολουθούμε να έχουμε εμπιστοσύνη, θα επιτελέσει το έργο της με σωστό τρόπο, επιλέγοντας τους κατά τεκμήριο ικανότερους διαιτητές. Η υπομονή και η ανοχή μας αρχίζουν να εξαντλούνται...
ΥΓ. Οι κακές διαιτησίες δεν αποτελούν άλλοθι για τα δικά μας λάθη. Θα τα διορθώσουμε και σύντομα θα είμαστε σε θέση να κερδίζουμε οποιονδήποτε αντίπαλο, συμπεριλαμβανομένων και των διαιτητών...»
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η παρουσία του Γιάννη Ταουσιάνη στις εξέδρες του Παγκρητίου σταδίου, (πάνω αριστερά στην φωτογραφία) στο παιχνίδι του Εργοτέλη με τον Ιαλυσό (2-2), έδωσε «τροφή» για σενάρια, στον πάγκο της κρητικής ομάδας.
Ο Εργοτέλης είχε τη δεύτερη συνεχόμενη απώλεια βαθμών, καθώς μετά την ήττα στη Νίκαια απο τον Ιωνικό, έχασε δυο βαθμούς και στο παιχνίδι με τον Ιαλυσό, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει στην τρίτη θέση της βαθμολογία, του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, ενώ την επόμενη αγωνιστική έχει ρεπό, κάτι που σημαίνει ότι αν οι αντίπαλοι του κερδίσουν, θα χάσει ακόμη περισσότερο έδαφος.
Το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής είναι στην αρχή του (6 αγωνιστικές), αλλά το κλίμα για τον Γιάννη Χατζηνικολάου, ήταν εδώ και καιρό βαρύ, στο κιτρινόμαυρο στρατόπεδο, καθώς ο Εργοτέλης, που είναι βέβαια μια εντελώς νέα ομάδα, δεν έχει ικανοποιήσει με το ποδόσφαιρο που παίζει.
Η απουσία του Λεάλ στα δυο τελευταία παιχνίδια, είναι καθοριστική, καθώς χωρίς αυτόν, ο Εργοτέλης, έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα.
Και απο ότι φαίνεται αυτό, δεν διορθώνεται.
Βέβαια, ο Εργοτέλης είναι μια νέα ομάδα, χρειάζεται χρόνο και παρ' ότι είναι ο πρωταθλητής των μεταγραφών και η ομάδα με το μεγαλύτερο μπάτζετ στην κατηγορία, αυτό δεν σημαίνει ότι θα έκανε...περίπατο σε αυτήν!
Χρειάζεται υπομονή και γερό στομάχι και όχι ενέργειες...πανικού! Είναι μια νέα ομάδα, η οποία χρειάζεται το χρόνο της και αυτό είναι το μεγάλο «ελαφρυντικό» της σημερινής τεχνικής ηγεσίας.
Για τον Χατζηνικολάου, οι πρώτες γκρίνιες ακούστηκαν στο Ατσαλένιο, όπου ο Εργοτέλης, κέρδισε με ...πολύ τύχη, ενώ οι φωνές σε βάρος του προπονητή, ενισχύθηκαν στη Νίκαια, όπου οι κιτρινόμαυροι παίζοντας χωρίς τους Λεάλ-Καλέ, έχασαν απο τον Ιωνικό, κάνοντας μάλιστα μια πολύ μέτρια εμφάνιση.
Το αν η παρουσία του Ταουσιάννη στις εξέδρες, έχει να κάνει με την απόφαση της διοίκησης του Εργοτέλη για αλλαγή στην τεχνική ηγεσία της ομάδας, θα φανεί.
Πάντως ο Ταουσιάνης, γνωρίζει πολύ καλά την Γ' Εθνική, στην οποία έχει δουλέψει τα τελευταία δυο χρόνια (Αιολικός, Καβάλα) και είναι ελεύθερος.
Βέβαια είναι και ...μόνιμος κάτοικος Ηρακλείου, οπότε η παρουσία του στο γήπεδο, μπορεί να είχε να κάνει απλά για να δεί το παιχνίδι!
Μάλιστα, πριν απο μερικές μέρες βρέθηκε (και) στο Ατσαλένιο και είδε παιχνίδι του ΠΟΑ!
Ο Ταουσιάνης, πάντως έχει φίλους στον Εργοτέλη, απο το παλαιότερο πέρασμα του απο την ομάδα και εχει «κρατήσει» καλές σχέσεις μαζί τους.
Οι επόμενες μέρες, θα δείξουν την αλήθεια και αν ο Εργοτέλης, που έχει κάνει μια ήττα και μια ισοπαλία στο πρωτάθλημα, έκανε σωστά που έσπευσε απο τόσο νωρίς, να προχωρήσει σε αλλαγή στην τεχνική του ηγεσία.
Ισως αυτή η «αλλαγή» να μην αποτελεί το μεγάλο «πρόβλημα» που έχει να διαχειριστεί αυτή τη στιγμή, όσο η νοοτροπία και η κατανόηση, ότι η χρονιά θα έχει δυσκολίες και θα χρειαστεί να είναι έτοιμος, όχι για να κάνει «περίπατο», αλλά για να δώσει μια σκληρή μάχη, μέχρι το τέλος για την άνοδο...

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Τα φιλικά, είναι φιλικά, αλλά και τα ωραία γκολ, είναι ωραία γκολ!
Ο 21χρονος Ηρακλειώτης επιθετικός Μηνάς Χαλκιαδάκης, έστρεψε τα βλέμματα πάνω του, στο φιλικό του Πανθρακικού με τον Αρη (1-1), καθώς πέτυχε ένα εξαιρετικό γκολ, με δυνατό σούτ έξω απο την περιοχή, στο φιλικό παιχνίδι που έγινε στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Ο Χαλκιαδάκης πήρε την μπάλα εκτός περιοχής, προχώρησε κατά μέτωπο και με ένα δυνατό σούτ με το δεξί δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον τερματοφύλακα του Αρη, εισπράττοντας τα εύσημα, για την εξαιρετική του ενέργεια και το πολύ όμορφο γκολ.
«Είμασε μια νέα ομάδα στον Πανθρακικό και χτίζουμε κάτι καλό για το μέλλον» δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Χαλκιαδάκης, ο οποίος το καλοκαίρι δοκιμάστηκε για 2 εβδομάδες απο τον ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, αλλά τελικά η κρητική ομάδα, δεν υπέγραψε συμβόλαιο μαζί του, καθώς αναζητούσε βασικό φορ (πήρε τον Βουό), ενώ είχε απο πίσω Μάνο και Ογκμποε.
Πάντως ο Χαλκιαδάκης έχει καλή σωματοδομή, ωραία κίνηση μέσα στην περιοχή και αγωνιστικά χαρακτηριστικά που δεν περνούν απαρατήρητα, ενώ είναι και σε μια ηλικία, που του αφήνει προοπτική για το μέλλον, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Στο νεανικό φετινό Πανθρακικό ο Μηνάς, θα έχει την ευκαιρία να βάλει στα πόδια του παιχνίδια και παραστάσεις απο ένα δυνατό πρωτάθλημα.
Το ίδιο έκανε και πέρσι στην Κύπρο, όπου αγωνίστηκε στην ΑΕ Ζακακίου με την οποία και πανηγύρισε την άνοδο στην πρώτη κατηγορία.
Φέτος ο Μηνάς ήθελε την επιστροφή στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και η ομάδα της Κομοτηνής του άνοιξε την πόρτα.
Εκεί έχει ένα ακόμη Ηρακλειώτη, το Νίκο Κουσίδη, αλλά και Κρητικό προπονητή τον Κώστα Ανυφαντάκη, με την έντονη παρουσία στο παρελθόν στην Επισκοπή Ρεθύμνου.
Ο Μηνάς Χαλκιαδάκης γεννήθηκε στο Ηράκλειο στις 5 Φεβρουαρίου του 1995. Έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στην ακαδημία του Γιούχτα και το 2004 εντάχθηκε στην ακαδημία του ΟΦΗ. Από το 2007 κι έπειτα αγωνίστηκε στο Αθλόπολις, ενώ το 2012 τον απέκτησε ο Παναθηναϊκός, όπου αγωνίστηκε στην Κ20 της ομάδας.
Τον Ιανουάριο του 2015 μετακινήθηκε στην Κύπρο, για να φορέσει τη φανέλα της Α.Ε. Ζακακίου, με την οποία, μάλιστα, στο τέλος της περασμένης περιόδου πανηγύρισε την άνοδο στην πρώτη κατηγορία.
Η γκολάρα που έβαλε ο Μηνάς στο φιλικό με το Αρη (το γκολ του Αρη ο Τάτος), μας αναγκάζει εκ των πραγάτων να παρακολουθούμε την πορεία που θα κάνει φέτος.
Δείτε την στο παρακάτω VIDEO...