«Ο Νίκος Παπαδόπουλος είναι μαχητής και δίνει πολλά στους παίκτες του» ανέφερε σε συνέντευξη του στον Athleticradio 104.2 ένα απο τα ένα μεταγραφικά αποκτήματα του ΟΦΗ, ο Νίκος Πουρτουλίδης.
Ο έμπειρος μέσος που έχει συνεργαστεί και στον Ηρακλή, με τον σημερινό προπονητή του ΟΦΗ, τόνισε ότι «ο κόσμος θα δει μια ομάδα που μάχεται μέχρι το τέλος».
O Πουρτουλίδης για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, ανέφερε πως «ίναι μια ομάδα που κακά τα ψέματα, όταν έρχεται πρόταση, δεν το σκέφτεσαι πολύ», ενώ για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ έχει μείνει πισω στη βαθμολογία, τόνισε πως «στον Ηρακλή έζησα πολύ χειρότερες καταστάσεις. Ο ΟΦΗ πρέπει να σηκώσει το κεφάλι ψηλά και όλοι πρέπει να γίνουν σκληροί».
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Νίκου Πουρτουλίδη στον Athleticradio 104.2:
Για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ: «Είναι μια ομάδα που κακά τα ψέματα, όταν έρχεται πρόταση, δεν το σκέφτεσαι πολύ. Σου παρέχει τα πάντα, έχει την δική της ιστορία και κακά τα ψέματα είναι μια ευκαιρία το να συνδέσεις το όνομα σου με αυτήν».
Για το Νίκο Παπαδόπουλο: «Είναι πολύ οργανωτικός και πολύ δοτικός προς τους παίκτες. Είναι ένας μαχητής και δίνει πολλά στους παίκτες που το αντιλαμβάνονται. Τον άνθρωπο που έχω γνωρίσει, τον είδα να αλλάζει και δεν έμεινε στάσιμος. Είμαι σίγουρος ότι αυτήν την στιγμή θα δω διαφορετικά πράγματα και είναι ένας προπονητής που εξελίσσεται και θέλει να γίνεται καλύτερος. Ο κόσμος θα δει μια ομάδα που μάχεται μέχρι το τέλος».
Για τη δεύτερη συνεργασία του με το Νίκο Παπαδόπουλο: «Είμαι τυχερός σε αυτό, το να γνωρίζεις τον προπονητή και τον τρόπο δουλειά του. Αυτό κάνει πιο εύκολη την προσαρμογή μου όμως από εκεί και πέρα πρέπει να αποδείξεις την αξία του».
Για το ότι έρχεται στον ΟΦΗ σε μια δύσκολη, βαθμολογικά, κατάσταση: «Στον Ηρακλή έζησα πολύ χειρότερες καταστάσεις και όταν ήρθαν τα εύκολα, εγώ αποχώρησα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο μου κίνητρο. Πρέπει να σου δίνει μεγάλη θέληση ώστε να πας και να βοηθήσεις. Πολλά αλλάζουν όταν έρθουν οι νίκες γιατί η ομάδα δεν έχει κάνει κακές εμφανίσεις απλά είναι πίσω. Μην ξεχνάτε ότι έφυγα από τον Απόλλωνα που ήταν πρώτος και είμαι αήττητος. Πιστεύω πολύ στην ομάδα και πιστεύω να τελειώσω το πρωτάθλημα ως αήττητος».
Για το πρωτάθλημα της Stoiximan Football League: «Σε αυτό το πρωτάθλημα πολλές φορές οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά. Την τύχη μας την ορίζουμε εμείς και από εδώ και πέρα ο ΟΦΗ πρέπει να σηκώσει το κεφάλι ψηλά και αυτό που πιστεύω είναι ότι όλοι πρέπει να γίνουν σκληροί και ταλέντο υπάρχει. Έκανα την πρώτη μου προπόνηση και την απόλαυσα. Από τα λίγα που ξέρω, πιστεύω ότι έρχονται καλύτερες ημέρες αρκεί όλοι να συγκεντρωθούμε στον κοινό στόχο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ανακοίνωσε και τον Πουρτουλίδη ο ΟΦΗ: «Τίποτα δεν έχει χαθεί»

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενα ακόμη παιχνίδι θρίλερ για την ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ. Ενα ακόμη παιχνίδι που κρίθηκε στην τελευταία φάση.
Και μάλιστα -αυτη τη φορά- με σκληρό τρόπο για τον ΟΦΗ, ο οποίος έχασε το παιχνίδι με καλάθι buzzer beater του αντπάλου!
Ο ΟΦΗ έχασε με 80-79 απο τη Νίκη Αμαρουσίου στην Αθήνα, σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα, που ήταν ντέρμπι σε όλη του τη διάρκεια.
Ο ΟΦΗ κρατούσε τη νίκη στα 5 δεύτερα πριν το τέλος, αλλά στην τελευταία φάση, οι γηπεδούχοι κερδίζουν φάουλ.
Ο παίκτης που κέρδισε το φάουλ (Οικονόμου) πηγαίνει στις βολές.
Αστοχεί και στις δυο (!), αλλά ο Οικονόμου των γηπεδούχων παίρνει το επιθετικό ριμπάουντ και με καλάθι στην εκπνοή χαρίζει τη νίκη στην ομάδα του!
Σκληρή ήττα για το ΟΦΗ, ο οποίος είχε αγκαλιάσει το ροζ φύλλο αγώνα, αλλά έχασε την ευκαιρία.
Eνα αμυντικό ριμπάουντ που δεν πήρε απο τη χαμένη βολή, του κόστισε ένα σημαντικό διπλό στην προσπάθεια που κάνει.
Ετσι είναι το μπάσκετ όμως. Για αυτό είναι όμορφο!
Με την ήττα αυτή ο ΟΦΗ έμεινε στην 9η θέση μαζί με τη Νίκη Αμαρουσίου και τον Αρη Νίκαιας, έχοντας όμως μια σημαντική διαφορά (3 βαθμών) απο τις ομάδες που κινδυνεύουν.
Θα μπορούσε να είναι ψηλότερα, αν η απειρία, αλλά και η ατυχία, δεν του είχε κοστίσει σε κάποια παιχνίδια που έχει χάσει στο τέλος...
Δείτε στο παρακάτω VIDEO την απίστευτη ήττα του ΟΦΗ απο τη Νίκη Αμαρουσίου...
Διαιτητές: Νάστος, Ρίζος.
Τα δεκάλεπτα: 26-22, 46-44 (ημίχ.), 63-62, 80-79.
Νίκη Αμαρουσίου (Παλαιοχωρίτης): Κοροπούλης 11, Οικονόμου 18 (1), Κοντογιάννης 22 (1), Σιμιτζής 2, Τσέκενης Γ., Σκούταρης 12 (2), Τσέκενης Α. 5 (1), Χοτζαλάρι 7 (1), Αγγέλης 2, Σιδέρης 1.
ΟΦΗ (Κόκκινος): Μητρόπαπας 6, Κριθινάκης 13 (3), Μαϊστρέλης, Ξενάκης 15 (1), Μππουμπάρης 2, Καρλάφτης 3, Αγαπιάδης 8, Πρωτογεράκης 1, Κυρίτσης 8, Μουλάς 23 (1).
Αυξημένα θα είναι τα μέτρα τάξης του αγώνα Εργοτέλης-ΠΟΑ, που θα γίνει την Κυριακή (3μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.
Για το Ηρακλειώτικο ντέρμπι του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, έγινε γνωστό ότι στη σύσκεψη που έγινε με την αστυνομία για τα μέτρα τάξης του αγώνα «θα υπάρχουν αυξημένα και αυστηρά μέτρα ασφαλείας εντός και εκτός Παγκρητίου Σταδίου».
Και αυτό γιατί στο παιχνίδι του πρωώτου γύρου στο Ατσαλένιο σημειώθηκε ένταση και υπήρξαν κάποιες συμπλοκές φιλάθλων, για τις οποίες κρίθηκε απαραίτητη η παρέμβαση της αστυνομίας.
Στο ντέρμπι της Κυριακής, οι φίλαθλοι του ΠΟΑ, θα φιλοξενηθούν στην θύρα 3 του Παγκρητίου σταδίου,με τιμή εισόδου 10 ευρώ.
Θα ανοίξουν ακόμη οι θύρες, 1 και 20, με τιμή εισιτηρίου 15 και 10 ευρώ αντίστοιχα.
Η διοίκηση του ΠΟΑ, θα φιλοξενηθεί στα δημοσιογραφικά θεωρεία του Παγκρητίου σταδίου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Εργοτέλη για τα μέτρα τάξης του αγώνα με τον ΠΟΑ, αναφέρει:
Εν όψει του αγώνα της 18ης αγωνιστικής του 4ου ομίλου της Γ’ Εθνικής με τον ΠΟΑ, ο οποίος θα διεξαχθεί στο Παγκρήτιο Στάδιο την προσεχή Κυριακή 05/02/17 στις 15:00, ο Γ.Σ. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ πληροφορεί τους φιλάθλους τα ακόλουθα:
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ-ΘΥΡΕΣ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
Τα εισιτήρια του αγώνα τέθηκαν σε κυκλοφορία σήμερα Πέμπτη, με την είσοδο να έχει οριστεί στα 5 ευρώ για τη Θύρα 20 (πάνω διάζωμα - οικογενειακή κερκίδα αποκλειστικά για παιδιά υπό συνοδεία), 10 ευρώ για τις Θύρες 20 (κάτω διάζωμα) & 3 και 15 ευρώ για τη Θύρα 1.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για τα παιδιά έως 12 ετών (έτος γέννησης 2004 κι έπειτα) εκτός από τη Θύρα 1, εφόσον συνοδεύονται από ενήλικα με εισιτήριο, όπως και για τα ΑΜΕΑ. Τα παιδιά της Πρότυπης Ακαδημίας Εργοτέλη και ο συνοδός τους θα έχουν τη δυνατότητα ελεύθερης εισόδου, υπό τη συνοδεία είτε του προπονητή είτε του γονέα/κηδεμόνα τους (στη δεύτερη περίπτωση θα είναι αναγκαία η επίδειξη της ειδικής πρόσκλησης που διατίθεται από τη γραμματεία του Συλλόγου).
Έχει τυπωθεί μικρός αριθμός προσκλήσεων, αποκλειστικά για τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος του Εργοτέλη και τη φιλοξενούμενη ομάδα, καθώς και τις ποδοσφαιρικές αρχές, σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΠΟ. Για την είσοδο των δημοσιογράφων κι άλλων εκπροσώπων των ΜΜΕ είναι αναγκαία η επίδειξη της επαγγελματικής ταυτότητας.
Τονίζεται ότι δεν θα επιτραπεί η είσοδος σε κανέναν, ανεξαρτήτως «θέσης» ή «αξιώματος», χωρίς εισιτήριο, πρόσκληση ή ειδική πιστοποίηση. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να πάρει πρόσκληση, θα πρέπει να αποταθεί στα γραφεία του Συλλόγου έως το Σάββατο 14:00, προκειμένου να εξεταστεί έγκαιρα το αίτημα του.
Τα εισιτήρια διατίθενται στα γραφεία του ΕΡΓΟΤΕΛΗ, Γήπεδο Μαρτινέγκο (Ν. Πλαστήρα 1, τηλ. 2810222246) από σήμερα έως και το Σάββατο 10:00-20:00. Την ημέρα του αγώνα, Κυριακή, η διάθεση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει από τα εκδοτήρια του Παγκρητίου Σταδίου στις 13:30.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ
Όπως συμφωνήθηκε σήμερα στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Αστυνομικό Μέγαρο Ηρακλείου μεταξύ των εκπροσώπων της Αστυνομικής Διεύθυνσης, του ΕΡΓΟΤΕΛΗ και του ΠΟΑ, οι φίλαθλοι της φιλοξενούμενης ομάδας θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση από τη Θύρα 3 του Παγκρητίου Σταδίου. Η είσοδος τους θα πραγματοποιηθεί περιφερειακά από την ανατολική πύλη του σταδίου και συγκεκριμένα έξω από την Θύρα 13 («Σπ. Μουστακλή»), η οποία βρίσκεται στην πλευρά του παραλιακού δρόμου και όχι του κολυμβητηρίου, όπου θα λειτουργήσει εκδοτήριο εισιτηρίων (από τις 13:30) και χώρος πάρκινγκ για τα οχήματα τους. Η τιμή για τη θύρα των φιλοξενούμενων έχει οριστεί στα 10 ευρώ.
Οι παράγοντες του ΠΟΑ (15), εφόσον το επιθυμούν, θα φιλοξενηθούν στη Θύρα 1 στα «δημοσιογραφικά» του Σταδίου.
Τονίζεται ότι θα υπάρχουν αυξημένα και αυστηρά μέτρα ασφαλείας εντός και εκτός Παγκρητίου Σταδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στο παλμό του ντέρμπι Εργοτέλης-ΠΟΑ: Ντόπες και καρφιά απο τους φιλάθλους