Οι μεγάλες νίκες που πέτυχαν ο Απόλλων Σμύρνης εκτός έδρας επί των Τρικάλων (0-1) και αυτή της Λαμίας επί του Αρη (1-0), ξεχώρισαν στις αναμετρήσεις της 14ης αγωνιστικής στην Stoiximan.gr Football league.
Ο ΟΦΗ πήρε χωρίς αγώνα τους τρείς βαθμούς της νίκης επί του Πανθρακικού, ο οποίος έχει αποχωρήσει απο το πρωτάθλημα, αλλά η διαφορά με τις θέσεις της ανόδου δεν μειώθηκε, καθώς παραμένει στο -12 απο τον πρωτοπόρο Απόλλωνα και στο -7, απ τη δεύτερη Λαμία, απο την οποία μάλιστα έχασε πριν απο 15 μέρες στο Γεντι Κουλέ με 1-2.
Στην τρίτη θέση υποχώρησε ο Αρης (29 βαθμούς), ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι Λαμία και Αρης, που είναι βασικοί ανταγωνιστές για την άνοδο, έχουν απο ένα παιχνίδι λιγότερο.
Σημαντικές νίκες στην προσπάθεια που κάνουν για τη σωτηρία, πέτυχαν ο Κισσαμικός στην έδρα του με 2-1 τον Παναιγιάλειο, ενώ ο ΑΟ Χανιά πέρασε νικηφόρα από την έδρα του Πανελευσινιακού με 1-3.
Αναλυτικά η εικόνα μετά και την 14η αγωνιστική στην Stoiximan.gr Football league:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (14Η)
ΟΦΗ-Πανθρακικός 3-0 (α.α.)
Τρίκαλα-Απόλλων Σμ. 0-1
Λαμία-Άρης 1-0
Πανελευσινιακός-ΑΟ Χανιά 1-3
Καλλονή-Καλλιθέα 2-0
Αχαρναϊκός-Σπάρτη 1-2
Κισσαμικός-Παναιγιάλειος 2-1
Πανσερραϊκός-Αναγέννηση Καρδ. 0-0
Αγροτικός Αστ.-Αιγινιακός 1-0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.Απόλλων Σμ. 36
2.Λαμία 31*
3.Άρης 29*
4.Αγροτικός Αστ. 25*
5.ΟΦΗ 24
6.Σπάρτη 21
7.ΑΟ Χανιά 18*
8.Τρίκαλα 18**
9.Αχαρναϊκός 17
10.Κισσαμικός 16*
11.Παναιγιάλειος 16
12.Πανσερραϊκός 15*
13.Καλλιθέα 14
14.Αναγέννηση Καρδ. 13**
15.Αιγινιακός 11
16.Καλλονή 9
17.Πανελευσινιακός 6
18.Πανθρακικός 0
*Λαμία, Άρης, Αγροτικός Αστ., ΑΟ Χανιά, Κισσαμικός και Πανσερραϊκός έχουν ένα αγώνα λιγότερο.
*Τρίκαλα και Αναγέννηση Καρδίτσας έχουν δύο αγώνες λιγότερους.
H EΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ( 15η)
Σάββατο 11 Φεβρουαρίου
3μ.μ
Σπάρτη- ΟΦΗ (ΕΡΤ 3)
Α.Ο Χανιά- Τρίκαλα
Κυριακή 12 Φεβρουαρίου
3μ.μ
Απόλλων Σμύρνης- Άρης (ΕΡΤ 3)
Καλλιθέα- Πανελευσινιακός
Παναιγιάλειος- Καλλονή
Αναγέννηση Καρδίτσας- Αχαρναϊκός
Αγροτικός Αστέρας- Κισσαμικός
Αιγινιακός- Πανσερραϊκός
Πανθρακικός- Λαμία (Ματαίωση)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το ντέρμπι απο τα...παλιά Εργοτέλης-ΠΟΑ που θα γίνει την Κυριακή (3μμ), στο Παγκρήτιο στάδιο, για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, συγκεντρώνει τα βλέμματα.
Το παιχνίδι έχει μεγάλο ενδιαφέρον, αγωνιστικά, βαθμολογικά και για λόγους γοήτρου για τις δυο ομάδες, που είναι παραδοσιακοί ποδοσφαιρικοί αντίπαλοι στο Ηράκλειο.
Ο Εργοτέλης, έχει ξεκάθαρο στόχο την άνοδο και χρειάζεται το νικηφόρο αποτέλεσμα, καθώς είναι στο -2 απο τον πρωτοπόρο Ιωνικό, ο οποίος έχει επίσης δύσκολη έξοδο στη Σαντορίνη.
Και ο ΠΟΑ όμως, αν και δεν το φωνάζει, είναι μέσα στο κόλπο της ανόδου. Βρίσκεται 5 πόντους πίσω απο τον πρωτοπόρο Ιωνικό και τρείς πίσω απο τον δεύτερο Εργοτέλη!
Θεωρητικά, αν κερδίσει, θέτει και αυτός ισχυρή υποψηφιότητα για την πρωτιά!
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τις τελευταίες ημέρες οι δημοσιεύσεις των συνδέσμων φιλάθλων των δυο ομάδων, που είναι στον παλμό του ντέρμπι.
Οι φίλαθλοι των δυο ομάδων απευθύνουν καλέσματα όλη την εβδομάδα, ο καθ΄ένας για να προσελκύσει το δικό του κοινό.
Οι “Alternatives” του Εργοτέλη, κάνουν λόγο για «Πανεργοτελίτικο ξεσηκωμό» και καλούν τον ηγέτη της ομάδας Σέρτζιο Λεάλ και τα υπόλοιπα παιδιά του Εργοτέλη να τα δώσουν όλα, καθώς "το -7 έγινε -2 από την κορυφή. Πλέον το γρανάζι δουλεύει, οι καινούριες μεταγραφές σπρώχνουν και οι παλιοί σκοράρουν".
Οπως αναφέρει η ανακοίνωση: "ο Σέρχιο Λεάλ και τα υπόλοιπα παιδιά δεν γουστάρουν να τα παρατήσουν και μέσα σε δέκα μέρες, το -7 έγινε -2 από την κορυφή. Πλέον το γρανάζι δουλεύει, οι καινούριες μεταγραφές σπρώχνουν και οι παλιοί σκοράρουν. Επόμενος σταθμός; Την ερχόμενη Κυριακή, Παγκρήτιο Στάδιο, 3.00, με αντίπαλο τον ΠΟΑ. Εδώ που φτάσαμε, ένα πράγμα χρειάζεται: Πανεργοτελίτικος ξεσηκωμός σε όλα τα επόμενα εντός έδρας παιχνίδια και όχι μόνο.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ-ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ- VENCEREMOS».
Και στο προσφυγικό προάστιο του Ατσαλένιου, όμως, επικρατεί ξεσηκωμός για τον ΠΟΑ.
Με μια φωτογραφία, απο απόκομμα εφημερίδας με την κερκίδα του ΠΟΑ, σε παλαιό ντέρμπι με τον Εργοτέλη στο ιστορικό Μαρτινέγκο (το παιχνίδι αυτή τη φορά θα γίνει στο Παγκρήτιο στάδιο), αλλά και μια αιχμηρή ανακοίνωση του Συνδέσμου Φίλων ΠΟΑ, και των οργανωμένων φιλάθλων Los Coproscilos!, ο Εργοτέλης χαρακτηρίζεται "θελκτικός αντίπαλος" και "σώνει και καλά πρωταθλητής!".
Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση "Κυριακή 5 Φεβρουαρίου στις 15:00, στο Παγκρήτιο Στάδιο, θα διεξαχθεί ένα ακόμη τοπικής σπουδαιότητας παιχνίδι μεταξύ του λατρεμένου μας Π.Ο.Α και του πάλαι ποτέ θελκτικού μας αντιπάλου, Εργοτέλη. Είναι υποχρέωση όλων των κατοίκων του προαστίου μας (παλαιών και νέων) αλλά και όσων τρέφουν συμπάθεια προς αυτή την διαγεύστατη ομάδα, να παρευρεθούν στο Παγκρήτιο στάδιο για να ωθήσουμε με εμφατικό τρόπο, τον αγαπημένο μας Π.Ο.Α. στην νίκη, απέναντι σε ένα πάσης φύσεως ''ισχυρό'' αντίπαλο. Αυτή η υπέροχη ομάδα, με τον άπλετο ποδοσφαιρικό ρομαντισμό που την διέπει, αλλά και με εντελώς διαφορετική ''φιλοσοφία'' για το ποδόσφαιρο, θεωρούμε ότι αξίζει ένα Θερμό χειροκρότημα απ' όλους τους ποδοσφαιρόφιλους της πόλης μας, για την εν λόγω αναμέτρηση απέναντι στον ''Γολιάθ'' και ''σώνει και καλά "πρωταθλήτη'' της Γ' Εθνικής. Υποχρέωση όλων λοιπόν, να είμαστε εκεί, διπλά σε αυτή την αξιοθαύμαστη ομάδα του Ηρακλείου, με απώτερο σκοπό την νίκη αλλά και την κατάθεση ψυχής, εκ μέρους των παιχτών μας, μέσα στο γήπεδο."
Στο παιχνίδι του πρώτου γύρου στο κατάμεστο απο κόσμο Ατσαλένιο, ο Εργοτέλης, πιο τυχερός, αναδείχθηκε νικητής (1-2) χάρη σ' ένα απίστευτο απευθείας φάουλ του Αλκη Δημήτρη (δεν αγωνίζεται πια στον Εργοτέλη), στο φινάλε του αγώνα, με τους γηπεδούχους να έχουν παράπονα απο τη διαιτησία, στο συγκεκριμένο παιχνίδι,το οποίο είχεόλα τα στοιχεία του ντέρμπι, σε γήπεδο και κερκίδα.
Το τι θα γίνει αυτή τη φορά, θα το δούμε την Κυριακή.
Το συνήθως "παγωμένο" πάντως και άδειο Παγκρήτιο στα φετινά παιχνίδια του Εργοτέλη, αναμένεται να "ζεσταθεί", καθώς το παιχνίδι αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον του ποδοσφαιρικού κόσμου της πόλης.
Βοηθάει σε αυτό και το γεγονός ότι ο ΟΦΗ, έχει ρεπό στην Β' Εθνική.
Το ματσάκι Εργοτέλης-ΠΟΑ,προσφέρεται λοιπόν, ως μια άκρως ενδιαφέρουσα ποδοσφαιρική πρόταση, για την Κυριακή, για όσους θέλουν να πάρουν "μυρωδιά" γηπέδου απο ένα τοπικό ντέρμπι!
Ψυχραιμία και ...καλό παιχνίδι!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Απο ένα προσωπικό λάθος, ένα για κάθε ομάδα, κρίθηκε το Ηρακλειώτικο ντέρμπι Εργοτέλης-ΠΟΑ (1-1) στο Παγκρήτιο στάδιο, για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Το αυτογκόλ του Νικολακάκη, μόλις στο 2' λεπτό, άγχωσε και άφησε νωρίς τον Εργοτέλη πίσω στο σκορ, ενώ η λάθος εκτίμηση του γκολκήπερ του ΠΟΑ Γιαγκιόζη, στο σούτ του Λεάλ απο τα 35 μέτρα στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, διαμόρφωσε το τελικό 1-1.
Απο αυτά τα δυο προσωπικά λάθη, κρίθηκε το ντέρμπι, που απο πλευράς ποιότητας και θεάματος δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, είχε όμως πάθος, ψυχή απο τους παίκτες και δυνατές μονομαχίες.
Ο Εργοτέλης, ο οποίος για μια ακόμη φορά δυσκολεύθηκε στο Παγκρήτιο στάδιο, έχασε μεγάλη ευκαιρία να περάσει μόνος πρώτος στην κορυφή, μετά την (πρώτη φετινή) ήττα του Ιωνικού στη Σαντορίνη (η διαφορά Εργοτέλη και Ιωνικού μειώθηκε στον ένα βαθμό με πάντα πρώτη την ομάδα της Νίκαιας).
Ενώ ο ΠΟΑ, στάθηκε παλικαρίσια στο τοπικό ντέρμπι με τον Εργοτέλη, έπαιξε για την ιστορία και τον κόσμο του και παρέμεινε και αυτός θεωρητικά στο «κόλπο» της ανόδου, καθώς βρίσκεται μόλις 4 βαθμούς μακριά απο την πρώτη θέση.
Το κυριότερο όμως, δεν έδωσε τη χαρά στον αντίπαλο του (Εργοτέλη) να τον κερδίσει δυο φορές σε μια χρονιά, καθώς οι «κιτρινόμαυροι» σε ένα πολύ καλύτερο παιχνίδι απο αυτό του Παγκρητίου, είχαν στεφθεί νικητές στον αγώνα του πρώτου γύρου, στο κατάμεστο Ατσαλένιο (1-2).
Το παιχνίδι στο Παγκρήτιο στάδιο δεν ήταν καλό ποιοτικά και κυριάρχησε η δύναμη και τα δυνατά μαρκαρίσματα.
Ο Εργοτέλης άργησε να συνέλθει απο το σοκ του γρήγορου αυτογκόλ (2' Νικολακάκης) και ο ΠΟΑ στο πρώτο 45λεπτο ήλεγξε το παιχνίδι.
Το δεύτερο ημίχρονο ανήκε στον Εργοτέλη, ο οποίος ρίσκαρε, ισοφάρισε νωρίς, αλλά τα περίμενε...όλα απο τα πόδια του Λεάλ.
Το 1-1 κρίνεται μάλλον δίκαιο, αν αναλογιστούμε την εικόνα των δυο ομάδων και στα δυο 45λεπτα.
Η «κοιλιά» που δείχνει να κάνει ο Ιωνικός (2 ισοπαλίες και μια ήττα στα τελευταία 3 παιχνίδια) και η μείωση της διαφοράς στον ένα πόντο απο τον Εργοτέλη (με το Σούλη Παπαδόπουλο στον πάγκο έχει δυο νίκες και μια ισοπαλία), δείχνει ότι τα προγνωστικά δεν μπορούν να είναι ασφαλή σε τούτη τη φάση για την ομάδα που θα κατακτήσει το πρωτάθλημα και τον τίτλο.
Ιωνικός και Εργοτέλης παραμένουν τα μεγάλα φαβορί, ενώ ο ΠΟΑ, αν και ουδέποτε φώναξε ότι τον ενδιαφέρει η άνοδος, έρχεται απο πίσω, ως το απόλυτο αουτσάιντερ.