
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στα χέρια των ανθρώπων του ΟΦΗ, βρίσκεται το δελτίο του Ντέρεκ Μπόατεγκ.
Ετσι, ο έμπειρος Γκανέζος μέσος θα έχει και …επίσημα δικαίωμα συμμετοχής στο επόμενο επίσημο παιχνίδι για τον ΟΦΗ, που είναι με την Σπάρτη εκτός έδρας, το Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου.
Αμέσως μετά τις υπογραφές με τον Μπόατεγκ, οι άνθρωποι του ΟΦΗ κινήθηκαν γρήγορα, για την αποστολή της μπλέ κάρτας από την Αμερική (αγωνιζόταν στην Ράγιο/Οκλαχόμα) και την έκδοση δελτίου από την ΕΠΟ, όπως και έγινε.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr το δελτίο του Ντέρεκ Μποατέγκ, ο οποίος επέστρεψε στην κρητική ομάδα μετά από 14 χρόνια (!) και ο ΟΦΗ ποντάρει πολλά στην εμπειρία και την ποιότητα που διαθέτει στο παιχνίδι του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Συγκλονιστικός ο Ντέρεκ Μπόατεγκ: "Δεν το πίστευα όταν μου είπαν ότι ο ΟΦΗ είναι στην Β' Εθνική"
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το είπε και το...έκανε ο Νίκος Παπαδόπουλος!
Με αφορμή το «ρεπό» του ΟΦΗ, αυτην την Κυριακή (5/2), καθώς το παιχνίδι με τον Πανθρακικό ο οποίος αποχώρησε απο το πρωτλημα, δεν έγινε, αλλά και ελλείψει αξιόπιστου αντιπάλου στην Κρήτη για φιλικό παιχνίδι, ο προπονητής του ΟΦΗ, έδωσε day off στους παίκτες του, αλλά ο ίδιος έμεινε στο...γήπεδο!
Μετά την (πρωινή) προπόνηση του Σαββάτου, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο Νίκος Παπαδόπουλος, επιδόθηκε σε «σκάουτινγκ» στις υποδομές του συλλόγου!
Συγκεκριμένα, παρακολούθησε το παιχνίδι της Κ19 του ΟΦΗ με τον ΑΟΧανιά (7-2) και αμέσως μετά μετέβη στο γήπεδο του ΕΓΟΗ, για να δεί απο κοντά την ομάδα του ΟΦΗ' 94 (ουσιαστικά η Κ17 του ΟΦΗ).
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, απο την πρώτη μέρα της συμφωνίας του με τον ΟΦΗ, είχε πεί ότι, ανεξάρτητα απο το τι γίνεται στην πρώτη ομάδα, θέλει να έχει προσωπική εικόνα για την δουλειά που γίνεται στις υποδομές.
Και απο τις πρώτες μέρες της ανάληψης της τεχνικής ηγεσίας της κρητικής ομάδας, δείχνει να άνει πράξη, αυτή τη δέσμευση του.
Συναντήθηκε με τους επιτελείς των υποδομών του ΟΦΗ, συζήτησε μαζί τους και είπε ότι θα παρακολουθεί στενά τη δουλειά που γίνεται, όπως έκανε άλλωστε μια άλλη εποχή, ο «μέντορας» του, ο Ευγένιος Γκέραρντ.
Η στάση αυτή του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος ήρθε στον ΟΦΗ, σε μια πολύ δύσκολη χρονική στιγμή, λόγω της πορείας της ομάδας στο πρωτάθλημα της Football League, σκόρπισε αμέσως ικανοποίηση στους ανθρώπους του ΟΦΗ.
Είναι δε, χαρακτηριστικό, ότι ο Νίκος Παπαδόπολος, δεν αρκέστηκε μόνο στο να δεί τα παιχνίδια των υποδομών, αλλά κράτησε σημειώσεις, τσέκαρε παίκτες και ρώτησε για την πορεία τους.
Είναι σίγουρο, ότι ο Νίκος Παπαδόπουλος, ερχόμενος προπονητής στον ΟΦΗ, ικανοποίησε ένα μεγάλο του όνειρο και δείχνει απο τις πρώτες του μέρες στον πάγκο της ομάδας, ότι θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να πετύχει...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Το πρώτο τετ-α-τετ του Νίκου Παπαδόπουλου με τις υποδομές του ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ηρεμο ήταν αυτό το Σαββατοκύριακο για τον ΟΦΗ.
Το παιχνίδι με τον Πανθρακικό, που αποχώρησε απο το πρωτάθλημα δεν έγινε και έτσι ο ΟΦΗ πήρε χωρίς αγώνα τους τρείς βαθμούς.
Μετά απο ένα πολύ δύσκολο μήνα (Ιανουάριος) με πολλές εντάσεις και αλλαγή προπονητή (Παπαδόπουλος αντί Νιόπλια), οι παίκτες του ΟΦΗ είχαν την ευκαιρία να πάρουν ανάσες και να κάνουν αυτοκριτική για τη δύσκολη συνέχεια που τους περιμένει.
Δυστυχώς, τα αποτελέσματα της αγωνιστικής δεν ευνόησαν τον ΟΦΗ, ο οποίος ήθελε ισοπαλίες στα ντέρμπι (Τρίκαλα-Απόλλων και Λαμία-Αρης) ώστε να πλησιάσει.
Αντ' αυτού όμως, σημειώθηκαν (μεγάλες) νίκες του Απόλλωνα στα Τρίκαλα και της Λαμίας επί του Αρη, οι οποίες διατήρησαν τη διαφορά, απο τις θέσεις ανόδου, στους 12 (με Απόλλωνα) και στους 8 (με τη Λαμία), απόσταση, που καθιστά «απαγορευτική» (αλλά και αποκαρδιωτική!) σε αυτή τη φάση, την ενασχόληση του ΟΦΗ, με την κατάταξη!
Στην κρητική ομάδα, το σύνθημα του Παπαδόπουλου είναι «βλέπουμε παιχνίδι-παιχνίδι».
Κάτι που σημαίνει, ότι πολύ απλά, ο ΟΦΗ θα πρέπει να κοιτάξει να ...κερδίζει, να «χτίσει» πάνω σε ένα σερι νικών και μετά να ασχοληθεί με την βαθμολογία. Σε αυτή τη φάση, δε οφελεί να βλέπει την κατάταξη.
Οι αντίπαλοι του, έχουν ξεφύγει και ο ΟΦΗ για να ξαναμπεί στο «κόλπο», θα πρέπει να κάνει ένα σερί νικηφόρων αποτελεσμάτων και να ελπίζει ότι οι βασικοί του αντίπαλοι για την άνοδο (Απολλων, Λαμία και Τρίκαλα), θα αρχίσουν να χάνουν βαθμούς.
Και ενώ πλησιάζουμε σιγά-σιγά, στη λήξη του πρώτου γύρου (τρείς αγωνιστικές ακόμη), είναι σαφές ότι ο ΟΦΗ θέλέι νίκες, αλλά αναγκαστικά περιμένει και κάποιες γκέλες απο τους αντιπάλους του, για να πλησιάσει στην πρώτη δυάδα και να έχει αντίκρισμα η αντεπίθεση που επιδιώκει να ξεκινήσει.
Για την ώρα, ο στόχος του ΟΦΗ είναι να κλείσει με ένα 3Χ3 τον πρώτο γύρο, όπου τον περιμένουν δυο επικίνδυνα παιχνίδια εκτός έδρας παιχνίδια με Σπάρτη και Αιγινιακό και ένα στην έδρα του ενδιάμεσα με την Αναγέννηση Καρδίτσας, όπου το ...απόλυτο είναι μονόδρομος, ώστε να μείνει «ζωντανός».
Αν το κάνει αυτό, τότε θα αξιολογήσει με μεγαλύτερη πίστη και δύναμη την πρώτη «εξάδα» αγώνων στο ξεκίνημα του δευτέρου γύρου, η οποία είναι με «βατούς» αντιπάλους (Κισσαμικός, Τρίκαλα, Καλλιθέα μέσα και Καλλονή, Ελευσίνα και ΑΟΧανιά έξω), και αποτελεί ουσιαστικά την μεγάλη του ευκαιρία να μπεί ξανά στο παιχνίδι της διεκδίκησης της ανόδου.
Ο κόσμος του ΟΦΗ, που βλέπει Απόλλωνα και Λαμία να ξεφεύγουν και τον περσινό εφιάλτη της Γ' Εθνικής με τις βαθμολογικές διαφορές, να επαναλλαμβάνεται (μάχη ΟΦΗ-Φωστήρα για την άνοδο), καλείται και φέτος να σφίξει το στομάχι και δείξει υπομονή, αλλά και να είναι έτοιμος για μια περίοδο, όπου με σφιχτά χείλη, θα πρέπει να παρακολουθήσει την πορεία της ομάδας.
Το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο , οποιαδήποτε προγνωστικά και αν γίνουν τώρα δεν είναι ασφαλή και απομένει να δούμε αν ο ΟΦΗ του Παπαδόπουλου και των μεταγραφών που ήρθαν τον Ιανουάριο, θα τα καταφέρει καλύτερα.
Το γήπεδο θα είναι ο καθρέπτης!
Διαβάστε ακόμη: