karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Aπο τα ...ωραία που αποκαλύπτονται, μέσα απο τις συνεδράσεις της Football league.
Η Ενωση Β' Εθνικής -λέει-απο τη στιγμή που δεν έχει μαντίλι να κλάψει, θα πουλήσει τα δυο (αγορασμένα) αυτοκίνητα που έχει στην κατοχή της, ένα απο τα οποία είναι και mercedes!
Tώρα, θα μου πείτε, τι την ήθελε την mercedes η Football league και ποιος ο λόγος ύπαρξης της; (Χάθηκαν τα leazing βρε αδερφέ;).

Το...παρασκήνιο (της mercedes) αναφέρει ότι είχε αγοραστεί επί εποχής Καλογιάννη, όταν κάποιοι στην Football league έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και έπαιρναν παχιλούς μισθούς, απο τους υπαλλήλους, μέχρι (και) τον πρόεδρο της διοργανώτριας, o οποίος ήταν έμμισθος!
Στοιχεία που αποκαλύπτονται στα σημερινά διοικητικά συμβούλια και τα ...μαθαίνουν με ενδιαφέρον ομάδες που δυσκολεύονται να βρούν 2 και 3 χιλιάδες ευρώ για να πληρώσουν την μετακίνηση της ομάδας τους, για το επόμενο παιχνίδι!
Και όμως συνέβαιναν κάποτε.
Και η mercedes (για να ...κυκλοφορεί ο πρόεδρος άραγε;) και οι παχυλοί μισθοί (απο 3 χιλιάδες μέχρι και 7 χιλιάδες ευρώ η ταρίφα!).
Για αυτό και σήμερα, η Ενωση Β' Εθνικής είναι οικονομικά διαλυμένη και αν δεν γίνει η «συνεργασία» με την Σούπερ Λίγκ για το ποσοστό που δικαιούται απο το τηλεοπτικά της μεγάλης κατηγορίας, συν ένα αξιόπιστο (τηλεοπτικό )ποσό για τια ανάγκες της Β' Εθνικής, δεν έχει καμία πιθανότητα επιβίωσης.
Να σημειωθεί ότι η σημερινή συμφωνία της Football league με την ΕΡΤ3, δεν αποτελεί έσοδο για τις ομάδες, αλλά «εκχώρηση» του τηλεοπτικού δικαιώματος, έναντι των μεγάλων οφειλών της διοργανώτριας, στο κράτος (ΙΚΑ, εφορία κ.λ.π.).

Οι ομάδες δηλαδή, δεν λαμβάνουν ούτε ένα ευρώ, απλά τα χρήματα της συμφωνίας, πηγαίνουν έναντι της κρατικής οφειλής!
O σημερινός πρόεδρος της Football league, o Λεουτσάκος, αστυνομικός στο επάγγελμα, θα είναι άμισθος (καθώς δεν υπάρχουν χρήματα για να λάβει), αλλά μέσα απο τις συνθήκες που επικρατούν είναι σαφές ότι οι προυποθέσεις για να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο είναι περιορισμένες...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το βόλει μπορεί να είναι η μεγάλη αγάπη, του προέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν στηρίζει τα υπόλοιπα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Ενα απο αυτά είναι και τμήμα πόλο του ΟΦΗ, το οποίο κάνει φέτος εξαιρετική πορεία στην Α2 και μάλιστα κέρδισε το τελευταίο παιχνίδι με το ΝΟΧανίων, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Ο Γιάννης Δανδάλης παρέθεσε δείπνο στο τμήμα πόλο του ΟΦΗ στο «Παντοπωλείο Γεύσεων» και είχε την ευκαιρία στην όμορφη βραδιά να τα πεί πο κοντά με τον προπονητή Μάκη Βολτυράκη, αλλα και τους αθλητές του τμήματος.
«Ευχαριστούμε το Γιάννη Δανδάλη, γιατί είναι πάντα κοντά στο τμήμα πόλο του ΟΦΗ» ανέφερε με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο έφορος του τμήματος πόλο του ΟΦΗ, Μιχάλης Σπαγουλάκης.
Το πόλο του ΟΦΗ δεν έχει παιχνίδι αυτό το Σαββατοκύριακο. Η επόμενη αγωνιστική του υποχρέωση, είναι το επόμενο Σάββατο (25/2) με τον Απόλλωνα Σμύρνης στην Αθήνα.
Τέλος, με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα πόλο ευχαριστούν την διοικούσα επιτροπή του κολυμβητηρίου Ηρακλείου και την πρόεδρο Μαρία Καλουδιώτη, τον διευθυντή του κολυμβητηρίου, Κώστα Κακαράκη, αλλά και το διοικητικό και τεχνικό προσωπικό, για την διευθέτηση του φωτισμού στο κολυμβητήριο.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το δείπνο του προέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στο τμήμα πόλο του ΟΦΗ

 

 

Η παρουσία του στην μεσαία γραμμή του ΟΦΗ, έχει δώσει ποιότητα και προσωπικότητα στην κρητική ομάδα. Ο Ντέρεκ Μπόατεγκ, σκόραρε το πρώτο του γκολ με την φανέλα του ΟΦΗ, στο 5-0 επί της Αναγέννησης Καρδίτσας και μετά το τέλος του αγώνα, ήταν χαρούμενος για την επιστροφή του με ...γκόλ στο πρώτο του παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, μετά απο 14 χρόνια!

Μάλιστα ο Ντέρεκ Μπόατεγκ, αφιέρωσε...εξαιρετικά το γκολ που πέτυχε στους φιλάθλους του ΟΦΗ, οι οποίοι και τον αποθέωσαν!

Ο Γκανέζος μέσος στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα, ανέφερε ότι «τίποτα δεν έχει τελειώσει για τον ΟΦΗ» και υπογράμμισε ότι ο ιδιος και οι συμπαίκτες του, θα παλέψουν μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι για την άνοδο.

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Ντέρεκ Μπόατεγκ:

«Το πιο σημαντικό πράγμα για μας ήταν να κερδίσουμε το παιχνίδι.

Χρειαζόμαστε να κερδίσουμε παιχνίδια, αν θέλουμε να ανέβουμε.

Τώρα είναι δύσκολο για μας, αλλά δε έχουμε παρά να κερδίσουμε παιχνίδια.

Πρέπει να κερδίζουμε ένα -ένα τα παιχνίδια και θα δούμε τι θα γίνει.

Για μας δεν έχει τελειώσει τίποτα, μέχρι το τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος.

Εχουμε ακόμη πολλά παιχνίδια μπροστά μας.

Πρέπει να συγκεντρωθούμε και να δουλέψουμε σκληρά.

Κάναμε μια καλή νίκη σήμερα, πρέπει να δούμε τώρα το επόμενο παιχνίδι.

Για την αγωνιστική του κατάσταση:

«Ακόμα δουλεύω στην φυσική μου κατάσταση. Για μένα , αλλά και για το κλάμπ είναι σημαντικό να είμαι γρήγορα σε καλή φόρμα. Αυτό προσπαθώ να κάνω με την βοήθεια και ων συμπαικτών μου.

Για το πρώτο του γκολ, με τον ΟΦΗ:

«Για μένα είναι πολύ σημαντικό αυτό το γκολ. Το ήθελα για τους φιλάθλους και είμαι πολύ ευχαριστημένος που το πέτυχα. Το γκολ ανήκει σε αυτους. Είναι εκπληκτικοί και πάντα υποστηρίζουν την ομάδα. Είμαι ευχαριστημένος που σκόραρα. Και ο φίλος μου ο Νίκος (Ανδρεαδάκης) μου είχε πεί ότι θα σκοράρω. Χαίρομαι που το κατάφερα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ο Βουό είχε κέφια και ο ΟΦΗ 5-0 την Αναγέννηση Καρδίτσας

Παρέμεινε 5ος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Η αποκάλυψη και η αφιέρωση του Νίκου Παπαδόπουλου

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi