karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ, όχι μόνο...χάιδεψε τον επιθετικό του Απόλλωνα Σμύρνης Αντώνη Πετρόπουλο, για την μεγαλοπρεπέστατη ...μούντζα στον βοηθό διαιτητή στο παιχνίδι με τον Αρη (2-2), σε παιχνίδι του «όμορφου κόσμου» της Β' Εθνικής,  αλλά πήρε μια απόφαση, η οποία μπορεί να αποτελέσει «μνημείο» δεδικασμένου στο μέλλον!

Αντί για 4 αγωνιστικές που προβλέπει ο ΚΑΠ σε αυτές τις περιπτώσεις, ο δικαστής «χρέωσε» τον έμπειρο επιθετικό με 1 μόλις (!) αγωνιστική και το...εξοντωτικό χρηματικό πρόστιμο των 32 ευρώ, για την «μούντζα» στον διαιτητή, βάζοντας αυτόματα με την απόφαση που ελήφθη, την υπόθεση αυτή, στις «ιστορικές» κατά καιρούς, για τα συμβαίνοντα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, όπως για παράδειγμα είναι η εκτόξευση καθίσματος στον αγωνιστικό χώρο, επειδή ...φυσούσε δυνατός αέρας! (αληθινό γεγονός!).

Ο Αντώνης Πετρόπουλος στο φινάλε του αγώνα με τον Αρη, σε μια φάση που ο βοηθός σήκωσε τη σημαία, αντέδρασε ως ...γνήσιος Ελλην! Με τα δυο του χέρια «μούτζωσε» τον βοηθό, σε μια απο τις πιο ...ξεκαρδιστικές στιγμές της φετινής χρονιάς!

Το VIDEO του αγώνα και οι φωτογραφίες έκαναν θραύση στο διαδίκτυο, αλλά ο δικαστής σφύριξε αδιάφορα!

Οσο γέλιο προκάλεσε η αντίδραση του Πετρόπουλου, να «μουντζώσει» τον βοηθό διαιτητή, άλλο τόσο γέλιο προκάλεσε και η απόφαση του δικαστή, να βάλει μια ποινή-χαδι, η οποία θα προκαλέσει συζητήσεις, σε ανάλογα περιστατικά στο μέλλον.

Γιατί πολύ απλά, η ουσιαστική ...αθώωση του επιθετικού του Απόλλωνα, άνοιξε το δρόμο, για ένα ατελείωτο «μούντζωμα» στις αποφάσεις των διαιτητών!

Απο τη στιγμή που η ενέργεια αυτή, μάθαμε ότι τιμωρείται πλέον με μόλις 1 αγωνιστική, τότε οι παίκτες μπορούν να ...μουτζώνουν ελεύθερα και ούτε γάτα, ούτε ζημιά!

Θα έλεγε κανείς, ότι η μούντζα...αξίζει πλέον τον κόπο!

Γιατί αλλιώς είναι να «φας» 4 αγωνιστικές που προβλέπει ο κανονισμός και αλλιώς είναι να δέχεσαι μόνο μια!

Ασφαλώς και η αναφορά μας, δεν έχει να κάνει με τον Αντώνη Πετρόπουλο, με τον οποίο συνδέομαι με φιλία και γνωρίζω πολύ καλά τ ήθος και τον χαρακτήρα του, απο την εποχή που αγωνιζόταν στον ΟΦΗ.

Η αναφορά έχει να κάνει με την «ερμηνεία» της υπόθεσης και την απόφαση της πειθαρχικής της ΕΠΟ.

Είναι θέμα του δικαστή που αποφάσισε, είναι η «προστασία» που κάποιοι λένε ότι έχει φέτος ο Απόλλων εντός και εκτός γηπέδου, στην προσπάθεια του να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ, ότι και να είναι, η υπόθεση αυτή θα μείνει στην ιστορία, όπως άλλες τραγελαφικές, που έχουν απασχολήσει κατά καιρούς το Ελληνικό ποδόσφαιρο και  απλά μας κάνουν να γελάμε και να κλαίμε ταυτόχρονα!

 

Στην ανωτερότητα του ΟΦΗ στο παιχνίδι στάθηκαν στην Αναγέννηση Καρδίτσας μετά το βαρύ 5-0 στο Γεντί Κουλέ.

Ο προπονητής της ομάδας Γιάννης Μάγγος, ανέφερε ότι «όταν το σκόρ παίρνει τέτοια έκταση, δεν μπορείς να πείς και πολλά, μόνο το ότι απο αύριο θα πρέπει να συνηδειτοποιήσουμε τι κάναμε λάθος για να τα διορθώσουμε καθώς έρχονται δυο δύσκολα παιχνίδια. Θεωρώ ότι τα παιχνίδια με Λαμία και Αρη, είναι δυο παιχνίδια με τον ίδιο βαθμό δυσκολίας για μας με δυο ομάδες που διεκδικούν την άνοδο στην Α' Εθνική. Τα κεφάλια κάτω για μας και πρέπει να δουλέψουμε για να φανούμε αντάξιοι στο όνομα της Αναγέννησης. Καλή συνέχεια στην ομάδα του ΟΦΗ και να υλοποιήσει τους στόχους που έχει».

Εκ μέρους των παικτών της Αναγέννησης ο Θωμάς Μυριώτης, υπογράμμισε ότι «ήταν μια πολύ κακή μέρα για μας. Απο τη στιγμή που δεχθήκαμε το πρώτο γκολ δεν μπορέσαμε να αντιδράσουμε. Αφήνουμε πίσω το παιχνίδι αυτό και κοιτάζουμε τη συνέχεια. Παίξαμε με μια απο τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας, μεγάλη και ιστορική ομάδα , σε ένα πολύ καλό γήπεδο. Δικαίως χάσαμε, εμείς κάτω το κεφάλι και ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ομάδα του ΟΦΗ».

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ο Βουό είχε κέφια και ο ΟΦΗ 5-0 την Αναγέννηση Καρδίτσας

Παρέμεινε 5ος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Η αποκάλυψη και η αφιέρωση του Νίκου Παπαδόπουλου

Aνοιξε λογαριασμό ξανά με τον ΟΦΗ μετά απο 14 χρόνια

Δείτε την πεντάρα του ΟΦΗ (VIDEO)

 

Με τρία γκολ του Πάτρικ Βουό και απο ένα απο τους Χαντί και Μπόατεγκ, ο ΟΦΗ πρόσφερε σκορ και θέαμα στους φιλάθλους του, με το 5-0 επί της Αναγέννησης Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ, σε ένα παιχνίδι που η κρητική ομάδα, είχε ευκαιρίες για ακόμη περισσότερα γκολ. Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και την συνέντευξη τύπου των δυο προπονητών.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

 

Ο Βουό είχε κέφια και ο ΟΦΗ 5-0 την Αναγέννηση Καρδίτσας

 

Παρέμεινε 5ος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

 

Η αποκάλυψη και η αφιέρωση του Νίκου Παπαδόπουλου

Aνοιξε λογαριασμό ξανά με τον ΟΦΗ μετά απο 14 χρόνια

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi