Προπόνηση με δυνατή βροχή έκανε στο Δημοτικό στάδιο Μεγάρων ο ΟΦΗ, με την οποία και ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με την Ελευσίνα (Κυριακή 12/3, 3μμ). Η προπόνηση ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα και αμέσως μετά η αποστολή κατέλυσε στο ξενοδοχείο που διαμένει στην Ελευσίνα.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε υπο δυνατή βροχή στο Δημοτικό στάδιο Μεγάρων, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε το Σάββατο (11/3) την προετοιμασία του για την αναμέτρηση στην Ελευσίνα (Κυριακή 12/3, 3μμ).
Η προπόνηση ολοκληρώθηκε δίχως προβλήματα και η αποστολή του ΟΦΗ αποσύρθηκε στο ξενοδοχείο, που έχει καταλύσει.
Με ανακοινωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί για την παραχώρηση του γηπέδου των Μεγάρων :
-Τη δημοτική αρχή και την αντιδήμαρχο Γιάννα Ρήγα.
-Τον υπεύθυνο του σταδίου Νικόλαο Πατσίρη.
-Τον προπονητή Σταύρο Φωτίου.
-Την ομάδα του Βύζαντα Μεγάρων.
H φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, είναι απο την προπόνηση στα Μέγαρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ πηγαίνει στην Ελευσίνα (Κυριακή, 12/3, 3μμ) με σκοπό να συνεχίσει το αήττητο σερί του και να κάνει το 5Χ5 στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής, κόντρα στην ουραγό ομάδα του πρωταθλήματος.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος πήρε στην αποστολή 19 παίκτες, μεταξύ των οποίων μετά απο καιρό και τον Αντώνη Μπουρσέλη, ο οποίος έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του.
Εκτός έμειναν οι τραυματίες Βουό, Μιλοσάβλιεφ και Κοιλιάρας.
Ολα δείχνουν ότι και σε αυτό το παιχνίδι, ο τεχνικός του ΟΦΗ, απο πλευράς ενδεκάδας θα στηριχθεί στην "συνταγή" των τελευταίων αγωνιστικών, που έχουν φέρει τον ΟΦΗ να είναι αήττητος στα τελευταία παιχνίδια.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
"Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (10/3) το πρωί, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, επί Κρητικού εδάφους, για την αναμέτρηση της Κυριακής (12/3, 3μμ) με την Ελευσίνα εκτός έδρας.
Στην αποστολή, ο προπονητής του ΟΦΗ, συμπεριέλαβε 19 ποδοσφαιριστές.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Κιάσσος, Κώτσιος, Κομεσίδης, Βαλλιάνος, Οστοιτς, Παντίδος, Αντουκόρ, Μητρόπουλος, Νάστος, Μπουρσέλης, Χαντί, Πουρτουλίδης, Μπόατεγκ, Ράντι, Ογκμποε, Πάγκαλος, Μάνος.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Κοιλιάρας και οι: Δάφκος, Φαζός, Χίσι, Βρεττός, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
Ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με την Ελευσίνα, με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο (11/3) το μεσημέρι στα Μέγαρα".

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Τον αρχηγό του ΟΦΗ Ηλία Κώτσιο, τίμησε ο Γαλανόλευκος Φάρος στη Μυτιλήνη για την προσφορά του στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ο σύνδεσμος των φίλων της Εθνικής ομάδας στο νησί της Λέσβου, παρέδωσε τιμητική πλακέτα στον Ηλία Κώτσιο, σε μια λιτή, αλλά ζεστή, εκδήλωση, αναγνωρίζοντας το ήθος και την προσφορά του, όλα αυτά τα χρόνια, που αγωνίζεται σε επαγγελματικό επίπεδο.
Ο Ηλίας Κώτσιος, είναι αγαπητός στο νησί της Λέσβου, από την παρουσία του στην ομάδα της Καλλονής και χειροκροτήθηκε από το φίλαθλο κοινό, στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ.
Μάλιστα ο ίδιος, δεν πανηγύρισε το γκολ που πέτυχε, ως ένδειξη σεβασμού για τα όσα έζησε στην Μυτιλήνη.
Με δήλωση του, στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Ηλίας Κώτσιος ανέφερε ότι «ευχαριστώ τον σύνδεσμο της Εθνικής ομάδας στη Λέσβο για την τιμή που μου έκανε. Είναι μια ξεχωριστή τιμή για μένα. Ευχαριστώ και τους φιλάθλους της Καλλονής για την υποδοχή προς το πρόσωπο μου και εύχομαι στην ομάδα τα καλύτερα για το μέλλον».
O Hλίας Κώτσιος έδωσε στον σύνδεσμο της Εθνικής ομάδας, μια φανέλα του, με το νούμερο 4, η οποία και θα κοσμεί τα γραφεία του συνδέσμου.
Η φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, είναι απο την τιμή που έγινε στον Ηλία Κώτσιο.
Ο αρχηγός του ΟΦΗ με τον αντιπρόεδρο του Γαλανόλευκου Φάρου, Νάσο Καζαντζή.