
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Aπο τον ΟΦΗ, στον Εργοτέλη! Ο προπονητής τερματοφυλάκων Κώστας Παγανιάς, ξεκίνησε τη σεζόν στον ΟΦΗ, καθώς μετείχε στο τεχνικό επιτελείο του Νίκου Νιόπλια.
Η αποχώρηση του τελευταίου απο την τεχνική ηγεσία της κρητικής ομάδας, έφερε και την αποχώρηση του Κώστα Παγανιά.
Ο τελευταίος, για προσωπικούς λόγους μένει μόνιμα στο Ηράκλειο, ήταν χωρίς δουλειά, δέχθηκε την πρόταση του Εργοτέλη και θα αναλάβει το πόσο του προπονητή τερματοφυλάκων μετά την αποχώρηση του Γιάννη Ζαλαώρα.
Για τον Παγανιά, θετική εισήγηση για την πρόσληψη του στον Εργοτέλη, έκανε ο Σταύρος Λαμπράκης, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Παγανιά στον ΟΦΗ και γνωρίζει απο πρώτο χέρι τις δυνατότητες του.
Στον ΟΦΗ ο Κώστας Παγανιάς δούλεψε πολύ, ωστόσο στην "παράξενη" θέση του τερματοφύλακα, όπου το λάθος φαίνεται περισσότερο απο κάθε άλλο παίκτη, πιθανόν η δουλειά του να μην αναδείχθηκε όσο θα έπρεπε, καθώς ο ΟΦΗ αντιμετώπισε προβλήματα στη θέση "1".
O Εργοτέλης θα είναι η τρίτη κρητική ομάδα, στην οποία θα εργαστεί ο Κώστας Παγανιάς, ο οποίος έχει δουλέψει εκτός απο τον ΟΦΗ και στον Πλατανιά.
Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο προπονητή τερματοφυλάκων, ο οποίος έχει εργαστεί στην Σούπερ Λίγκ με τον ΠΑΣ Γιάννινα και τον Πλατανιά, στην Β΄' Εθνική με τον ΟΦΗ και την Καλλιθέα, πέρασε απο την Ουκρανία (Ταβρίγια) ως συνεργάτης του Γιάννη Χριστόπουλου, ενώ ο Εργοτέλης, θα είναι η δεύτερη ομάδα στην οποία έχει εργαστεί στην Γ' Εθνική, καθώς έχει περάσει και απο τον Κεραυνό Κερατέας στην ίδια κατηγορία!
Στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης αναφέρει: Ο Γ.Σ. Εργοτέλης ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον προπονητή τερματοφυλάκων Κώστα Παγανιά. Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια μας και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στα καθήκοντα του.
Ο Κώστας Παγανιάς γεννήθηκε στις 10/12/ 1981 στο Αγρίνιο. Εχει εργαστεί κατά σειρά σε Κεραυνό Κερατέας (Γ' Εθνική,), Καλλιθέα (Β' Εθνική), ΠΑΣ Γιάννινα (Σούπερ Λίγκ), Ταβρίγια (Ουκρανία), Πλατανιά (Σούπερ Λίγκ), ΟΦΗ (Football league).
«Στο δεύτερο ημίχρονο κάναμε αυτό που έπρεπε και πήραμε το παιχνίδι» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος, μετά τη νίκη του ΟΦΗ στην Ελευσίνα (0-3).
Ο τεχνικός του ΟΦΗ έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την 5η σερί νίκη, ωστόσο εξέφρασε παράπονα για τον τρόπο που ξεκίνησαν το ματς λέγοντας ότι «πρέπει να το προσέξουμε αυτό και να μπαίνουμε δυνατά στα παιχνίδια, να έχουμε καλύτερο ρυθμό».
Ο τεχνικός του ΟΦΗ δεν έμεινε ικανοποιημένος απο την εικόνα της ομάδας του στο πρώτο 45λεπτο, καθώς όπως είπε «χάσαμε ουσιαστικά το πρώτο 45λεπτο και δεν είχαμε καθαρό μυαλό».
Ωστόσο για την εικόνα του ΟΦΗ στην επανάλληψη, ανέφερε πως «στο δεύτερο ημίχρονο πήγαμε πολύ καλύτερα και με την αλλαγή σχηματισμού, κάναμε αυτό που έπρεπε».
Ο τεχνικός του ΟΦΗ κατέληξε λέγοντας ότι «για μας, ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι που κερδίσαμε. Αφήνουμε αυτό το ματς. Συγχαρητήριαστους παίκτες μου και συνεχίζουμε. Δεν πρέπει να κάνουμε λάθος. Είμαστε ακόμη πίσω. Είμαστε όμως ομάδα με βαριά φανέλα. Θα κερδίζουμε εμείς και θα περιμένουμε να χάσουν βαθμούς οι άλλοι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πέρασε και απο την Ελευσίνα και συνεχίζει το σερί του ο ΟΦΗ
Πλησίασε μετά το 5Χ5 ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για τον Ηρακλειώτη διαιτητή Μουρτζάκη, είναι ανόητο να υποθέσει (έστω!) κανείς ότι γίνεται κριτική απέναντι του, επειδή δεν «έσφαξε» τη Λαμία στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό, για «να ευνοηθεί ο ΟΦΗ».
Είναι αφέλεια και απίστευτη ανοησία, να υποστηρίζει κανείς κάτι τέτοιο και θα ήμουν ο τελευταίος που θα είχε την άποψη αυτή, για ένα (Ηρακλειώτη) διαιτητή, που υποτίθεται ότι έχει βλέψεις, για να σφυρίξει στην μεγάλη κατηγορία.
Αυτό που περιμέναμε όμως, από τον Μουρτζάκη και πιστεύω ότι αυτό ήθελε και ο ΟΦΗ, είναι το «πενήντα-πενήντα» στο παιχνίδι αυτό.
Ούτε καν το 51-49, υπέρ της έδρας, αλλά αυστηρά το πενήντα-πενήντα.
Σε μια κατηγορία, που κάποιες ομάδες ευνοούνται σκανδαλωδώς, σε κάθε αγωνιστική, περιμέναμε από ένα Ηρακλειώτη διαιτητή, τη διασφάλιση της ισονομίας. Ισα σφυρίγματα. Να μοιράσει το καρπούζι στη μέση.
Ο Μουρτζάκης όχι μόνο δεν το έκανε αυτό, αλλά αποδείχθηκε βασιλικότερος του βασιλέως!
Η ευκολία με την οποία δίνει το πέναλτι υπέρ της Λαμίας, στο Μάλεμε, γεννά πραγματικά πολλά ερωτηματικά!
Η απόφαση του είναι προκλητική, όπως και ο γενικότερος τρόπος που σφύριξε στο παιχνίδι, όπως μαρτυρούν εκείνοι που βρέθηκαν το απόγευμα της Κυριακής στο Μάλεμε και είδαν ένα ακόμη «έργο» της φετινής Β’ Εθνικής, αλλά αυτή τη φορά με πρωταγωνιστή ένα Ηρακλειώτη διαιτητή, ο οποίος δεν κράτησε ούτε τα προσχήματα!
Ούτε ο πρόεδρος της Λαμίας, δεν θα ήταν στην φάση του πέναλτι, τόσο κατηγορηματικός, όσο ο Μουρτζάκης, ο οποίος έδειξε την άσπρη βούλα και έδωσε στους φιλοξενούμενους το προβάδισμα, σε μια ακόμη φάση που προκαλεί γέλιο και προστίθεται και αυτή στα σφυρίγματα που παίρνουν κάθε Κυριακή, οι ομάδες-τρένο της κατηγορίας.
Κρίμα για τον Μουρτζάκη. Αποδείχθηκε «λίγος» για ένα τέτοιο παιχνίδι.
Εξέθεσε τον εαυτό του, την διαιτητική του ικανότητα, εξέθεσε ανεπανόρθωτα και εκείνους που τον στήριξαν (ΕΠΣΗ) και έσπευσαν να επιτεθούν με δυο νωπές ανακοινώσεις στην ΚΕΔ , επειδή τον έχει στην απ’ έξω.
Εξέθεσε όμως και την ίδια την ΚΕΔ για την επιλογή, του συγκεκριμένου διαιτητή σε αυτό το παιχνίδι!
Προσωπικά είμαι πάντα κοντά (και το γνωρίζουν όλοι αυτό) στην προσπάθεια που κάνει κάποιος συμπολίτης μας, είτε είναι ποδοσφαιριστής, είτε προπονητής, είτε παράγοντας, είτε διαιτητής, με στόχο τη διάκριση.
Δεν μπορώ όμως να κλείνω και τα μάτια σε τερατουργήματα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Κισσαμικός: Τον φρέναραν Μουρτζάκης και Πίτας
Φωνές στα Χανιά, δεν γκέλαρε κανείς-Δείτε την εικόνα της Footvball league
Δείτε το πέναλτι που έδωσε στη Λαμία ο Ηρακλειώτης διαιτητής Μουρτζάκης