Μεγάλο διπλό στο κλειστό του ΜΕΤΣ επί της ΑΕΚ και εξασφάλιση και μαθηματικά της συμμετοχής στα μπαράζ ανόδου της Α2, για την ομάδα βόλει του ΟΦΗ!
Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, μετά από ένα συγκλονιστικό παιχνίδι πήρε τη νίκη με 3-2 σετ στο ται-μπρέικ και θα διεκδικήσει οριστικά την άνοδο της στην Α1 βόλει, στα πλέι-οφ ανόδου που θα γίνουν 21-23 Απριλίου και 28-30 Απριλίου!
Το παιχνίδι ήταν διαφήμιση του βόλει με την ΑΕΚ να παίρνει το πρώτο σετ (25-22),τον ΟΦΗ να ισοφαρίζει σε 1-1 (23-25).Η ΑΕΚ πήρε το τρίτο σετ και έκανε το 2-1 (25-14), αλλά ο ΟΦΗ έκανε τεράστια προσπάθεια στο τέταρτο σετ και το πήρε 26-28 (!).
Όλα κρίθηκαν στο πέμπτο σετ το οποίο πήρε ο ΟΦΗ με 15-11 και καθάρισε τη σπουδαία εκτός έδρας νίκη (2-3)!
«Τέλος καλό, όλα καλά. Πήραμε μια σημαντική εκτός έδρας νίκη απέναντι στην ΑΕΚ και εξασφαλίσαμε και μαθηματικά το στόχο μας για την συμμετοχή μας στα μπαράζ ανόδου. Εχουμε δυο ακόμη παιχνίδια, για να τελειώσει το πρωτάθλημα και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και για αυτά, προετοιμαζόμενοι ταυτόχρονα για τα μπαράζ που είναι μετά το Πάσχα » ανέφερε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης και επικεφαλής του τμήματος βόλει του ΟΦΗ.
Τα δυο τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ είναι με το Μαρκόπουλο εντός και την Παλλήνη, εκτός έδρας.
Τα σετ: 25-22, 23-25, 25-14, 26-28, 11-15
Ο ΠΟΑ προηγήθηκε στη Ραφήνα με τον Τριανταφύλλου στο 27', αλλά δέχθηκε το γκολ τις ισοφάρισης στο 69' με τον Καμβύση, ο οποίος εκμεταλεύτηκε λάθος του γκολκήπερ Ματαλλιωτάκη και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα για το 1-1 που ήταν κει το τελικό αποτέλεσμα.
Ετσι η ομάδα του Ατσαλένιου που είχε και δοκάρι με τον Χατζιανδρέου στο 28' για να γίνει το 0-2 και να κλειδώσει τη νίκη, άφησε δυο πολύτιμους βαιμούς, αλλά παραμένει στο κόλπο της ανόδου, καθώς υποδέχεται στην επόμενη αγωνιστική τον Ιωνικό.
Τριγλία Ραφήνας: Δήμιζας, Καμβύσης, Κωτσάλας, Μακρής(64’ Καρβουνίδης), Μαντζώρος, Μπιταξής, Κότσι, Τσάγκαρης, Τζάθας(88′ Τρυφιάτης), Καλογιάννης, Νικολόπουλος
ΠΟΑ: Ματαλλιωτάκης, Γενιτσαρίδης, Ρουμπάκης, Αραβιάκης, Παπαδομιχελάκης, Χατζηανδρέου(79’ Σακλαμάκης), Πρωτογεράκης, Φραγκιαδάκης(73’ Αμπντουραχμάνι), Χαρίτος, Μπουτσάκης, Τριανταφύλλου.
Με δυο πέναλτι (23' Λεάλ, 37' Κατσικοκέρης) και τον Καιμακαμούδη να βάζει το κερασάκι στην τούρτα στις καθυστερήσεις, ο Εργοτέλης καθάρισε τον ουραγό Ηλυσιακό με 3-0 στο Παγκρήτιο στάδιο και συνεχίζει την πορεία του για την άνοδο στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Καλός στο πρώτο ημίχρονο, αλλά υποτονικός στο δεύτερο, ο Εργοτέλης, έπαιξε όσο χρειαζόταν για να προσθέσει στη συλλογή του ένα ακόμη πολύτιμο τρίποντο.
Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Κοκκινάκης από τον σύνδεσμο Λασιθίου.
Εργοτέλης (Σ. Παπαδόπουλος): Βασιλειάδης, Νικολακάκης, Νιάρος (75’ Ρουσάκης), Τζανής, Μπάτζιος, Γκοτσούλιας, Μισέλ, Σερζίνιο, Κατσικοκέρης, Λεάλ (43’ Μπρατσιάνι), Βελλίνης.
Ηλυσιακός (Δ.Παπασπύρου): Σηφάκης, Γραμματίκας (68’ Μέξης), Ντούμπερετ, Πιπίνης, Μπίρης, Αμανατίδης, Στρίγγας (55’ Ρόπας), Φλέγγας, Ιωάννου, Θαναηλάκης (80’ Κάλφας), Μάλτσι.