
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είναι ένας θρίαμβος για το ποδόσφαιρο του Ηρακλείου και την ποιότητα του ταλέντου που διαθέτει για παιδιά γεννημένα το 2003 και το 2001 (14 - 16 ετών), αυτή η διπλή επιτυχία, της πρόκρισης των Μικτών ομάδων του ποδοσφαίρου του Ηρακλείου, σε δυο τελικούς, του Πανελλήνιου πρωταθλήματος!
Το Ηράκλειο στην κατηγορία Παίδων και Νέων θα έχει διπλή εκπροσώπηση στους τελικούς του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ενώσεων, που θα γίνουν το Σάββατο 22 Απριλίου.
Οι Νέοι θα παίξουν με τις Σέρρες και οι Παίδες με την Μακεδονία, με φόντο την...κούπα, που αποτελεί μια ΄προσωπική καταξίωση για αυτά τα παιδιά, αλλά και όπως συμβαίνει με κάθε Πανελλήνια επιτυχία, τους δίνει και τα ανάλογα μπόνους για την είσοδο σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα, μελλοντικά!
Είναι πράγματι εντυπωσιακό το γεγονός, ότι και στις δυο κατηγορίες, το Ηράκλειο, ανέδειξε στο Ενωσιακό πρωτάθλημα, τη μεγάλη δυναμική και το ταλέντο που διαθέτει, με την πρόκριση στους τελικούς!
Και δεν είναι η πρώτη φορά! Αλλες δυο φορές στο παρελθόν, οι Μικτές ομάδες έχουν σηκώσει την κούπα και ανέδειξαν μια "γενιά" ποδοσφαιριστών, που έγραψε μετέπειτα την δική της ιστορία, στο επαγελλματικό ποδόσφαιρο!
Το ίδιο-ευχόμαστε- να συμβεί και αυτή τη φορά! Η ποδοσφαιρική αυτή γενιά με αυθεντικά ταλεντάκια απο το Ηράκλειο, είναι έτοιμη να γράψει και αυτή τη δική της ιστορία και κάποια απο αυτά τα παιδιά, θα μας ξαφνιάσουν ευχάριστα με τα ποδοσφαιρικά...καμώματα τους και τις επιτυχίες τους σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, τα επόμενα χρόνια.
Το μήνυμα που αναδείχθηκε απο αυτές τις επιτυχίες των Μικτών ομάδων είναι ξεκάθαρο: Το ταλέντο υπάρχει. Είναι εκεί και είναι και πλούσιο.
Τα παιδιά αυτά περιμενουν τους παράγοντες των ομάδων της περιοχής μας (γιατί αν δεν το κάνουν αυτοί θα το κάνουν σίγουρα κάποιοι άλλοι), να "ξυπνήσουν" και να αντιληφθούν ότι θα πρέπει να εμπιστευτούν και να δώσουν τις ευκαιρίες που πρέπει σε αυτά τα παιδιά.
Οπως το κάνουν για κάποιους τυχάρπαστους μισθοφόρους που κατα καιρούς "ψωνίζουν" ας ρισκάρουν με κάποιους μικρούς και δεν θα χάσουν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Χαρά, ταλέντο, διασκέδαση, η πραγματική έννοια του ποδοσφαίρου!
Ραγδαίες εξελίξεις αναμένονται στον ΟΦΗ, καθώς ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, τονίζει σε δήλωση του, ότι τις επόμενες ημέρες θα θέσει την παραίτηση του στην διάθεση των μετόχων της ΠΑΕ, μετά τα υβριστικά συνθήματα μερίδας φιλάθλων του ΟΦΗ σε βάρος του,σε βάρος μετόχων, αλλά και μελών της διοίκησης του, συνεργατών του, των παικτών και του προπονητή , μετά την ήττα του ΟΦΗ απο τα Τρίκαλα στο Γεντί Κουλε (0-1). Μια ήττα, που βάζει ουσιαστικά ταφόπλακα στα όνειρα του ΟΦΗ για την άνοδο, στην Σούπερ Λίγκ.
"Αυτά που συνέβησαν με κάνουν να ντρέπομαι. Ούτε επαγγελματίας παράγοντας είμαι, ούτε επαγγελματίας πρόεδρος" αναφέρει στη δήλωση του ο Γιάννης Πολεμαρχάκης και συνεχίζει "τόσο εγώ, όσο και οι υπόλοιποι μέτοχοι της ομάδας, καταξιωμένοι επιχειρηματίες από το Ηράκλειο, μπήκαμε στον ΟΦΗ, μόνο για να ενώσουμε, να τον βοηθήσουμε, να δώσουμε το χρόνο μας και τα χρήματα που μπορούμε σε αυτή τη δύσκολη εποχή που όλοι βιώνουμε. Δεν ήρθαμε να διχάσουμε, ούτε όμως και να δεχόμαστε ύβρεις από κάποιους που θεωρούν τον ΟΦΗ τσιφλίκι τους και έχουν μεγάλη ευθύνη για αυτά που συνέβησαν σε αυτόν, τα τελευταία χρόνια".
Και καταλήγει λέογοντας ότι "εύχομαι και παρακαλώ τους μετόχους, να συνεχίσουν την προσπάθεια, που έχουμε ξεκινήσει.
Είναι κρίμα να μείνει στη μέση. Δώσαμε χρόνο και πολύ χρήμα, όλοι μαζί, τον τελευταίο 1.5 χρόνο και αυτά είναι καταγεγραμμένα στα οικονομικά βιβλία της ομάδας. Μπήκαμε στον ΟΦΗ απο αγάοη και μόνο.
Για να δώσουμε, όχι να πάρουμε, να τον ξαναδούμε μεγάλο".
Συνολικά η δήλωση του απο τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, η οποία
δόθηκε, μέσα απο την επίσημη σελίδα της ομάδας:
"Πριν από 1,5 χρόνο, 9 επιχειρηματίες από το Ηράκλειο, αποφασίσαμε να βγάλουμε τον ΟΦΗ, από την αναξιοπιστία, που είχε περιέλθει.
Να μαζέψουμε τα κομμάτια του και να ξεκινήσουμε μια νέα προσπάθεια με αυτονομία, αξιοπρέπεια και οικονομική συνέπεια, ώστε να τον επαναφέρουμε εκεί που αξίζει.
Φέτος γίναμε περισσότεροι, έχοντας πάντα το ίδιο σκεπτικό.
Μια ομάδα που θα έχει υγεία, θα έχει προσεκτική οικονομική διαχείριση και θα αποφύγει τα σοβαρά λάθη, από το παρελθόν, που τον έφεραν στην καταστροφή.
Προσωπικά, ανέλαβα ένα πολύ ψυχοφθόρο φορτίο, να είμαι πέρσι δίπλα στο ποδοσφαιρικό τμήμα και φέτος στην θέση του προέδρου, μετά από απόφαση των μετόχων.
Πέρσι, τα καταφέραμε σε μια δύσκολη κατηγορία και η ομάδα πέτυχε το στόχο.
Ανέβηκε στην Β’ Εθνική.
Φέτος, η χρονιά δεν πήγε καλά.
Προσπαθήσαμε πολύ, ξοδέψαμε χρόνο και χρήμα, αλλά δεν καταφέραμε να αποφύγουμε τα λάθη.
Μετά το τέλος του αγώνα με τα Τρίκαλα, όπου η ομάδα γνώρισε την ήττα στο γήπεδο μας, μετά από 5 νικηφόρα παιχνίδια, μια ήττα που πραγματικά μας κόβει τα πόδια, στην προσπάθεια που είχαμε ξεκινήσει για την αγωνιστική της ανάκαμψη, συνέβησαν γεγονότα, που με κάνουν να ντρέπομαι.
Είδα κάποιους να βρίζουν εμένα, την διοίκηση, τους μετόχους, τους συνεργάτες μου.
Να βρίζουν τους ποδοσφαιριστές και τον προπονητή.
Ούτε επαγγελματίας παράγοντας είμαι, ούτε επαγγελματίας πρόεδρος.
Τόσο εγώ, όσο και οι υπόλοιποι μέτοχοι της ομάδας, καταξιωμένοι επιχειρηματίες από το Ηράκλειο, μπήκαμε στον ΟΦΗ, μόνο για να ενώσουμε, να τον βοηθήσουμε, να δώσουμε το χρόνο μας και τα χρήματα που μπορούμε σε αυτή τη δύσκολη εποχή που όλοι βιώνουμε.
Δεν ήρθαμε να διχάσουμε, ούτε όμως και να δεχόμαστε ύβρεις από κάποιους που θεωρούν τον ΟΦΗ τσιφλίκι τους και έχουν μεγάλη ευθύνη για αυτά που συνέβησαν σε αυτόν, τα τελευταία χρόνια.
Επειδή λοιπόν αυτά είναι πολύ μακριά από εκείνα που οραματίζομαι για τον ΟΦΗ, τις επόμενες μέρες θα θέσω την παραίτηση μου, στη διάθεση των μετόχων.
Η δύναμη και οι αντοχές μου, εξαντλήθηκαν.
Είχα πάρει την απόφαση να αποχωρήσω από το καλοκαίρι, αλλά τελικά οι μέτοχοι μου ζήτησαν να μείνω και να ηγηθώ της προσπάθειας. Εκανα λάθος.
Εύχομαι και παρακαλώ τους μετόχους, να συνεχίσουν την προσπάθεια, που έχουμε ξεκινήσει.
Είναι κρίμα να μείνει στη μέση.
Δώσαμε χρόνο και πολύ χρήμα, όλοι μαζί, τον τελευταίο 1.5 χρόνο και αυτά είναι καταγεγραμμένα στα οικονομικά βιβλία της ομάδας.
Μπήκαμε στον ΟΦΗ από αγάπη και μόνο.
Για να δώσουμε, όχι να πάρουμε, να τον ξαναδούμε μεγάλο".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο Εργοτέλης καθάρισε και τον Ηλυσιακό με 3-0 και συνέχισε την πορεία του για να κόψει πρώτος το νήμα, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, έχοντας πάντα μπροστά του με δυο βαθμούς τον πρωτοπόρο Ιωνικό.
Στο παιχνίδι με τον Ηλυσιακό, ο Εργοτέλης προηγήθηκε με 2-0, χάρη σε δυο εύστοχα πέναλτι των Λεάλ-Κατσικοκέρη, σε αντίστοιχα χέρια μέσα στην περιοχή, αμυντικών του Ηλυσιακού, ενώ το...κερασάκι στη νίκη του Εργοτέλη, έβαλα ο Καιμακαμούδης με γκολ στο φινάλε για το τελικό 3-0.
Να σημειωθεί ότι ο προπονητής του Εργοτέλη Σούλης Παπαδόπουλος, είδε ως τιμωρημένος το παιχνίδι απο την εξέδρα λόγω τιμωρίας και στον πάγκο κάθισε ο Σταύρος Λαμπράκης.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και δηλώσεις των προπονητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: