karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Δεν είδα τη φάση απο εκεί που είμαι. Ημουν μακρυά" ανέφερε ο προπονητής του Απόλλωνα Ακης Μάντζιος, για την επίμαχη φάση, που έκρινε το 1-1 στο Γεντί Κουλέ.

Ο τεχνικός Απόλλωνα, απέφυγε να απαντήσει στο ερώτημα, για το αν είναι πέναλτι ή όχι, υπογράμμισε ότι το παιχνίδι κρίθηκε στις λεπτομέρειες, ενώ τόνισε ότι η πορεία της ομάδας του, δεν είναι προιόν διαιτητικής εύνοιας, αλλά προσπάθειας και τύχης, καθώς ο Απόλλων έχει πάρει 5 παιχνίδια μετά το 80' όπως ανέφερε.

Ο προπονητής του Απόλλωνα Ακης Μάντζιος, δήλωσε αναλυτικά  στη συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ (1-1):

"Ηταν ένα ντέρμπι με δυο ιστορικές ομάδες. Έναν ΟΦΗ που ήταν παθιασμένος γιατί ήθελε μόνο τη νίκη, για να είναι κοντά στο στόχο του. Μια πάρα πολύ καλή ομάδα, που η ιστορία της και η ποιότητα της, την κάνουν να αξίζει να βρίσκεται στην Σούπερ Λίγκ.

Πήραμε ένα πολύ σημαντικό πόντο στην πορεία που κάνουμε για να βγούμε κατηγορία.

Συγχαρητήρια στα παιδιά σε ένα πραγματικό ντέρμπι.

Καλή συνέχεια στον ΟΦΗ".

-Πιστεύετε ότι ο Απόλλων με βάση την εικόνα του άξιζε να πάρει αυτόν τον βαθμό;

«Ηταν ένα παιχνίδι χωρίς πολλές φάσεις. Είχαν και οι δυο ομάδες τα δικά τους διαστήματα.

Αν θυμάμαι καλά δεχθήκαμε δυο καλές φάσεις από στημμένα  απο τον ΟΦΗ, είχαμε και εμείς δυο κεφαλιές.

Γενικά ήταν ένα παιχνίδι δυνατό και όχι ποιοτικό.

Ο ΟΦΗ πίεσε πιο πολύ γιατί ήθελε τη νίκη.

Και εμείς θέλαμε τη νίκη, αλλά και ο βαθμός είναι χρυσάφι για μας».

-Αυτό που είδατε σαν εικόνα τιμάει την Β’ Εθνική;

«Μιλάω ποδοσφαιρικά. Αυτά που έγιναν εξωαγωνιστικά, να τα κρίνετε εσείς. Δεν είναι καλό να γίνονται σε κανένα γήπεδο. Ούτε του ΟΦΗ, ούτε του Απόλλωνα.

ΗΗ ποιότητα των ανθρώπων της ομάδας του ΟΦΗ και η ιστορία του, δεν θέλει να γίνονται αυτά τα πράγματα».

-Εχετε άποψη για το πέναλτι;

«Δεν έχω εικόνα από εκεί που είμαι. Να το κρίνετε εσείς. Δεν το λέω αυτό για να αποφύγω την ερώτηση. Απλά είμαι πολύ μακριά.

Γενικά σαν παιχνίδι, ήταν ένα ντέρμπι με πολλές μονομαχίες, φάουλ, κίτρινες κάρτες. Δεν ήταν ποιοτικό παιχνίδι και είχε λίγες φάσεις.

Κάθε ομάδα είχε τα δικά της διαστήματα, ίσως ο ΟΦΗ περισσότερα σαν γηπεδούχος».

-Μέχρι το γκολ του ΟΦΗ φαινόταν να παίζεται για να διαφυλάξετε την άμυνα. Μετά το γκολ βγήκατε μπροστά…

«Δεν υπήρχε καμία τέτοια εντολή. Ξέραμε ότι θα περιμένουμε πίεση από τον ΟΦΗ. Είναι μια καλή ομάδα, που ήθελε τη νίκη.

Πιστεύαμε ότι όσο περνούσε ο χρόνος θα βρίσκαμε χώρους. Είχαμε και εμείς κάποιες φάσεις πάντως. Δεν ήταν εντελώς παθητικός ο ρόλος μας».

-Είναι δίκαιο το αποτέλεσμα;

«Δεν μπορώ να πω. Θα πω ότι κρίθηκε στη λεπτομέρεια. Και εμείς φάγαμε ένα γκολ από το πουθενά. Ηταν ένα παιχνίδι, που κρίθηκε στη λεπτομέρεια».

-Γενικά πολλές διαμαρτυρίες για τη διαιτησία με τις ομάδες που παίζουν με τον Απόλλωνα και τη Λαμία…

«Θα μιλήσω για την ομάδα μου. Εμείς έχουμε κερδίσει πέντε παιχνίδια μετά το 80’.

Δεν έχουμε εύνοια διαιτητική και πάρτε τα παιχνίδια να τα δείτε. Δεν ξέρω τι κάνει η Λαμία. Εγω μιλάω για την ομάδα μου.

Και κάποιες φορές που έχω αδικηθεί δεν έχω μιλήσει για τη διαιτησία.

Δεν έχει εύνοια ο Απόλλων και δεν είναι εκεί που είναι λόγω διαιτησίας. Δεν έχουμε πάρει σφύριγμα αλλοίωσης αποτελέσματος από διαιτητή. Ότι έχουμε πάρει το έχουμε πάρει με την αξία μας, με την τύχη μας, με την προσπάθεια μας. Σας είπα πέντε παιχνίδια μετά το 80’, έχουμε κερδίσει. Είναι η προσπάθεια της ομάδας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Μπόχα στο Γεντί Κουλέ-Με πέτσινο πέναλτι ισοφαρίστηκε ο ΟΦΗ απο τον Απόλλωνα

Επίθεση του ΟΦΗ σε Παπαδόπουλο και ΚΕΔ για το "έγκλημα" στο Γεντί Κουλέ

To πέναλτι της ντροπής στο ΟΦΗ-Απόλλων (video)

 

Ο Κώστας Κιάσσος "κάρφωσε" τον διαιτητή Παπαδόπουλο, για το πέναλτι-φάντασμα σε βάρος του ΟΦΗ, στο 1-1 με τον Απόλλωνα στο Γεντί Κουλέ.

Ο αρχηγός του ΟΦΗ ανέφερε ότι "ο διαιτητής ήξερε τι έκανε", ενώ υπογράμμισε ότι "παίζω 24 χρόνια ποδόσφαιρο και καταλαβαίνω από το πρώτο λεπτό το τι θέλει να κάνει ο διαιτητής και τι συμπεριφορά έχει.

Θα ήμασταν τρελοί αν λέγαμε ότι είναι ανθρώπινο λάθος ή δεν το είδε.

Είμαι κοντά στην φάση και είδα ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει πέναλτι».

Ο Κιάσσος ανέφερε ακόμη πως "είναι λυπηρό μετά από ένα παιχνίδι που θεωρείται διαφήμιση για την  Football league να μας αναγκάζουν να μιλάμε όχι για ποδόσφαιρο, όχι για μπάλα, αλλά να είναι πρωταγωνιστές οι διαιτητές".

Ενώ ανέφερε αιχμηρά ότι "για πρώτη φορά θέλω να πω δημόσια, ότι καλό είναι τέτοιους διαιτητές να μην τους αφήνουν να σφυρίζουν.Να τους σταματάνε".

 

Ο αρχηγός του ΟΦΗ Κώστας Κιάσσος, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα ΟΦΗ-Απόλλων 1-1 στο Γεντί Κουλέ:

"Χρόνια πολλά και Χρηστός Ανέστη,

Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι σε συνέντευξη τύπου.

Ξέρετε, είναι λυπηρό μετά από ένα παιχνίδι που θεωρείται διαφήμιση για την  Football league να μας αναγκάζουν να μιλάμε όχι για ποδόσφαιρο, όχι για μπάλα, αλλά να είναι πρωταγωνιστές οι διαιτητές.

Δεν έχω μιλήσει ποτέ για διαιτητές, ούτε για σκοπιμότητες, ούτε για οτιδήποτε άλλο εκτός γηπέδου.

Θεωρώ όμως ότι το ανθρώπινο λάθος, είναι ανθρώπινο λάθος.

Κάποια πράγματα όμως δεν είναι ανθρώπινο λάθος.

Και πράγματα που γίνονται συνέχεια παύει να είναι τυχαία.

Πολλοί μπορεί να θεωρούν ότι είμαστε μια ομάδα που δεν έχουμε κίνητρο και πρέπει να χαριζόμαστε.

Δεν είναι έτσι και όσοι το πιστεύουν είναι γελασμένοι για μας.

Δεν πιάσαμε τόσο ψηλά στάνταρ απόδοσης όσο στα προηγούμενα παιχνίδια, ήμασταν όμως η ομάδα που ήταν στο γήπεδο 90 λεπτά.

Είδαμε όλοι πως ήρθε η ισοφάριση.

Μας αφήνει μεγάλη λύπη.

Για πρώτη φορά θέλω να πω δημόσια, ότι καλό είναι τέτοιους διαιτητές να μην τους αφήνουν να σφυρίζουν.

Να τους σταματάνε.

Το λέω πρώτη φορά στα 24 χρόνια που παίζω ποδόσφαιρο.

Ακολουθώ πάντα τα λόγια που λέω και αυτό που πιστεύω.

Δεν λέω κάτι και μετά το μετανοιώνω.

Μετά το παιχνίδι πήγα στα αποδυτήρια και μίλησα μερικά λεπτά μαζί του.

Του είπα να μου πεί επιχειρήματα, δεν βρήκε να μου πεί κάτι.

Ξέρει πολύ καλά τι έχει κάνει.

Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο.

Ερχόμασταν από πάρα πολύ καλά αποτελέσματα και καλές εμφανίσεις.

Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να συνεχίσουμε.

Θα συνεχίσουμε να παίζουμε σε κάθε παιχνίδι για να κερδίζουμε.

Αυτό θα κάνουμε και την επόμενη εβδομάδα.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά".

-Θεωρείς ότι υπήρχε φέτος μια στοχοποίηση του ΟΦΗ;

«Δεν μπορώ να ξέρω αν υπήρχε στοχοποίηση και δεν μπορώ να μπώ στο μυαλό των άλλων. Ούτε για το συγκεκριμένο διαιτητή μπορώ να ξέρω. Εγω βλέπω απλά τι έχει κάνει.

Παίζω 24 χρόνια ποδόσφαιρο και καταλαβαίνω από το πρώτο λεπτό το τι θέλει να κάνει ο διαιτητής και τι συμπεριφορά έχει.

Θα ήμασταν τρελοί αν λέγαμε ότι είναι ανθρώπινο λάθος ή δεν το είδε.

Είμαι κοντά στην φάση και είδα ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει πέναλτι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Μπόχα στο Γεντί Κουλέ-Με πέτσινο πέναλτι ισοφαρίστηκε ο ΟΦΗ απο τον Απόλλωνα

Επίθεση του ΟΦΗ σε Παπαδόπουλο και ΚΕΔ για το "έγκλημα" στο Γεντί Κουλέ

To πέναλτι της ντροπής στο ΟΦΗ-Απόλλων (video)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Είστε η ντροπή του ποδοσφαίρου.

Ολοι εσείς (παράγοντες, ποδοσφαιριστές, αρχές, διαιτητές, δημοσιογράφοι), που βλέπετε το έγκλημα και κλείνετε τα μάτια.

Δεν αγαπάτε το ποδόσφαιρο. Το αντίθετο! Το ισοπεδώνετε!

Το ξευτιλίζετε, με την απαθή στάση σας ,για τα κωμικοτραγικά που συμβαίνουν και φέτος στην αξιολύπητη αυτή κατηγορία, που λέγεται Β' Εθνική.

Ολοι γελούν με αυτά που βλέπουν, αλλά κανείς δεν κάνει τίποτα και αυτό είναι το πιο τραγικό.

Κλείνουν τα μάτια. Μοιάζει με ομερτά, με συνομωσία!

Ισως επειδή, όλοι έχουν συμβιβαστεί με αυτήν την ξευτίλα.

Ο  καθ’ ένας φαίνεται να κοιτάζει την πάρτη του και το συμφέρον του και κάπως έτσι το ποδόσφαιρο …ξευτιλίζεται!

Η Β’ Εθνική βρωμάει. Είναι σάπια. Από την κορυφή μέχρι τα νύχια.

Αν υπήρχε αστυνομία του ….ποδοσφαίρου, θα έπρεπε να έχει συλλάβει, μέχρι και τα… σημαιάκια σε αυτήν την κατηγορία.

Δεν συμβαίνει μόνο φέτος, αλλά αυτό που γίνεται φέτος στην Β’ Εθνική, θυμίζει τα βαθιά… χρόνια της παράγκας του Ελληνικού ποδοσφαίρου.

Εδώ δεν μιλάμε απλά για εύνοια ή σπρώξιμο συγκεκριμένων ομάδων, που θέλουν να τις βγάλουν κατηγορία με …100 πόντους, λες και είναι η Μπαρτσελόνα!

Εδώ μιλάμε για απροκάλυπτα καραμπινάτα  εγκλήματα, που γίνονται κάθε Κυριακή και με κάθε ευκαιρία και… ουδείς ασχολείται!

Δεν έχουν ούτε ιερό, ούτε όσιο! Δεν έχουν ίχνος τσίπας!

Κάθε Κυριακή και ένα "έγκλημα".

Στο παιχνίδι Λαμία-Πανσερραικός, έγινε μια ακόμη φάση που θα μείνει στα… χρονικά!

Η Β' Εθνική και το ποδόασφαιρο ξευτιλίστηκαν για μια ακόμη φορά!

Και μάλιστα σε ζωντανή μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης!

Ο βοηθός διαιτητή έπαθε… αγκύλωση και δεν σήκωσε τη σημαία, παρ’ ότι 5(!) παίκτες της Λαμίας ήταν οφσάιντ. Όχι ένας, αλλά πέντε! Δεν τους είδε;  Mα πως είναι δυνατόν;

Μόνο αν είναι τυφλός, ο βοηθός, δεν είδε, όχι ένα, αλλά πέντε παίκτες (!) να είναι σε αντικανονική θέση!

Μήπως μπέρδεψε τις… φανέλες, τους αμυνόμενους και τους επιτιθέμενους; 

Στην φάση αυτή το… ποδόσφαιρο-και η λογική-καταργείται.

Eκείνο που προκαλεί είναι ότι όλα τα… ανθρώπινα λάθη γίνονται υπέρ συγκεκριμένης ομάδας!

Τι δεν έχουν δει τα ματάκια μας φέτος σε αγώνα της συγκεκριμένης ομάδας, την οποία θέλουν απο ότι φαίνεται "ετσιθελικά" να την ανεβάσουν!

Αντίπαλοι αμυντικοί πιάνουν την μπάλα με τα χέρια μέσα στην περιοχή (πέναλτι) λες και πρόκειται για 8χρονους επίδοξους ποδοσφαιριστές που δεν ξέρουν τους κανονισμούς!

Και έχουν και το θράσος  επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, να δικαιολογούνται  μετά το έγκλημα που διαπράτουν, για την πρόθεση τους!

Προπονητές, καταγγέλουν δημόσια ποδοσφαιριστές της ομάδας τους, αφήνοντας αιχμές αξιοπιστίας για τη στάση τους στο παιχνίδι!

Ομάδες «ξεγυμνώνονται» και βάζουν αναπληρωματικούς σε αγώνα με συγκεκριμένη ομάδα.

Διαιτητές κάνουν «εγκλήματα» με "πέτσινα" πέναλτι, οφσάιντ που βγάζουν μάτι, ισοπεδώνουν το ποδόσφαιρο.

Εδω θα πρέπει να πούμε ότι και η Κεντρική Επιτροπή διαιτησίας, απέτυχε παταγωδώς σε ότι αφορά στην Β’ Εθνική.

Γιατί εδώ δεν μιλάμε για απλά λάθη.

Εδώ, μιλάμε για διαιτητικά… ανέκδοτα, κάθε Κυριακή!

Αν δεν την… ενδιέφερε,  την ΚΕΔ η Β' Εθνική, αν ήταν το "κουτσό σκυλί της" και την ενδιέφερε μόνο η Σούπερ Λίγκ, θα έπρεπε να έχει διαχωρίσει τη θέση της, γιατί αυτό που γίνεται στα γήπεδα της Β’ Εθνικής (και) από διαιτητικής πλευράς, την εκθέτει ανεπανόρθωτα!

*Για όσους δεν έχουν δεί δείτε στο παρακάτω VIDEO το τελευταίο έγκλημα που διαπράχθηκε στην Β' Εθνική και στο παιχνίδι Λαμία-Πανσερραικός...

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi