Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Εργοτέλης "σκούπισε" και τον Πανθηραικό (Σαντορίνη) στο Παγκρήτιο στάδιο (2-0) και προετοιμάζεται για το παιχνίδι της χρονιάς με την Κηφισιά στρο "Ζηρίνειο" την προσεχή Κυριακή, όπου με νίκη πανηγυρίζει ουσιαστικά τον τίτλο, καθώς τα δυο τελευταία παιχνίδια με τον Ερμή Ζωνιανών και τη Θύελλα Ραφήνας στην Κρήτη, δεν θεωρούνται ικανά για να κοπούν βαθμοί απο τον Εργοτέλη.
Ο Λεάλ με ένα ωραίο γκολ, με θεαματικό συνδιασμό και αλλαγή της μπάλας απο τους Κατσικοκέρη και Μίνγκα, έβαλε μπροστά τον Εργοτέλη, ενώ το παιχνίδι "τελείωσε" ο Καιμακαμούδης στο 89', διώχνοντας το άγχος μια και ο ακίνδυνος Πανθηραικός, απείλησε στο 77' σε μια φάση που η μπάλα σταμάτησε στο οριζόντιο δοκάρι μετά απο σέντρα που έγινε απο δεξιά, αλλά ευτυχώς για τον Εργοτέλη, η τύχη ήταν μαζί του.
Ο Εργοτέλης, είχε τις ευκαιρίες για περισσότερα γκολ, σε ένα παιχνίδι που εξελίχθηκε σε εύκολο απόγευμα για αυτόν, ενώ του ακυρώθηκε και καθαρό γκολ του Κατσικοκέρη, ως οφσάιντ που δεν ήταν όπως φαίνεται καθαρά απο το VIDEO του αγώνα.
Την Κυριακή με την Κηφισιά, η οποία κέρδισε στα Ζωνιανά (1-2) και έδιωξε ουσιαστικά το...πολύ άγχος της σωτηρίας, ο Εργοτέλης, παίζει όλη τη χρονιά.
Με νίκη βάζει απο κάτω, τον Ιωνικό που έχει ρεπό και ουσιαστικά σηκώνει την κούπα, καθώς τα δτο τελευταία παιχνίδια του πρωταθλήματος είναι με τα αδιάφορα βαθμολογικά Ζωνιανά και την Θύελλα Ραφήνας στο Παγκρήτιο στάδιο. Παιχνίδια, που ο Εργοτέλης εύκολα ή δύσκολα θα τα κερδίσει αν εξαρτάται απ αυτά η κατάκτηση του τίτλου και της ανόδου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα απο τη νίκη του Εργοτέλη επί του Πανθηραικού με 2-0
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η άνοδος περνάει απ την Κηφισιά για τον Εργοτέλη!
Το παιχνίδι με τον Απόλλωνα, έκρυβε για τον ΟΦΗ το χειρότερο σενάριο. Απώλεια βαθμών (1-1), αλλά και κίνδυνος τιμωρίας μετά τα όσα συνέβησαν, μετά το πέναλτι-φάντασμα του ανεκδιήγητου διαιτητή Παπαδόπουλου (Μακεδονίας) ο οποίος αλλοίωσε το αποτέλεσμα.
Την επόμενη μέρα του αγώνα, ο Νίκος Παπαδόπουλος προπόνησε κανονικά τους παίκτες του στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, όπου η απογοήτευση και ο προβληματισμός όλων ήταν το κυρίαρχο στοιχείο.
Το στίγμα του τεχνικού του ΟΦΗ στην ομάδα του, πάντως είναι ξεκάθαρο και δόθηκε και αμέσως μετά το παιχνίδι, παρά το άτυχο για τον ΟΦΗ αποτέλεσμα :« δεν αλλάζει κάτι για μας. Συνεχίζουμε μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι για την ομάδα, την ιστορία της ,τον κόσμο και τους εαυτούς μας».
Μετά το ρεπό της Πρωτομαγιάς, οι παίκτες του ΟΦΗ, επιστρέφουν την Τρίτη (2/5) στις προπονήσεις για να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για την αναμέτρηση του Σαββάτου (6/50 στη Λαμία.
Η επίσημη ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Ρεπό έδωσε την Πρωτομαγιά στους παίκτες του ΟΦΗ, ο Νίκος Παπαδόπουλος και την Τρίτη (2/5) το πρωί θα επιστρέψουν στο γήπεδο, προκειμένου να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους, για το παιχνίδι του Σαββάτου (6/5) στη Λαμία.
Την Κυριακή (30/4) το πρωί οι παίκτες του ΟΦΗ προπονήθηκαν στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά υπο τις οδηγίες του Νίκου Παπαδόπουλου. Το στίγμα της τεχνικής ηγεσία του ΟΦΗ, για τα τελευταία 6 παιχνίδια του πρωταθλήματος είναι ότι « δεν αλλάζει κάτι για μας. Συνεχίζουμε μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι για την ομάδα, την ιστορία της ,τον κόσμο και τους εαυτούς μας».
To παιχνίδι του ΟΦΗ με το Απόλλωνα (1-1) στο Γεντί Κουλέ, πέρα από τις γνωστές πληγές (απώλεια βαθμών και πιθανή τιμωρία λόγω των όσων συνέβησαν) έφερε και απώλειες παικτών λόγω καρτών, καθώς δυο παίκτες συμπλήρωσαν κάρτες. Ο λόγος για τους Νάστο και Πάγκαλο. Πάντως ο Νίκος Παπαδόπουλος κράτησε και τους δυο παίκτες για τα προσεχή παιχνίδια με Λαμία και Αρη και θα εκτίσουν την ποινή τους στις αναμετρήσεις με Σπάρτη και Πανθρακικό.
Η επίσημη ανακοίνωση του ΟΦΗ, αναφέρει:
Δυο παίκτες του ΟΦΗ συμπλήρωσαν κάρτες στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα. Ο λόγος για τον Ανέστη Νάστο (7 κίτρινες κάρτες) και το Ντίνο Πάγκαλο (4 κίτρινες κάρτες). Σύμφωνα με την απόφαση της τεχνικής ηγεσίας, ο Νάστος θα εκτίσει την ποινή στα παιχνίδια με Πανθρακικό και Σπάρτη, ενώ ο Πάγκαλος με τον Πανθρακικό.