karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Η κατάσταση, ανατρέπεται στον δεύτερο γύρο" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Κώστας Δεληκώστας, μετά την ήττα απο τον Ολυμπιακό με 3-1 σετ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

"Ξέραμε ότι στον πρώτο γύρο, το πρόγραμμα θα ήταν δύσκολο. Αλλά υπολογίζαμε ότι θα έχουμε 8-9 πόντους" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.

Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, τόνισε ότι "το πρώτο σετ κάναμε την καλύτερη επίθεση του πρωταθλήματος. Είχαμε γύρω στο 65% συνολικά σαν ομάδα.Στο δεύτερο σετ ήμασταν κοντά μέχρι το 18.Μετά ήρθαν οι γνωστές παθογένειες".

Για το παιχνίδι του ΟΦΗ, την προσεχή Τετάρτη, στην Πολίχνη, ανέφερε ότι "πάμε στον Πήγασο να τα παίξουμε όλα για όλα για τον πρώτο γύρο".

Ο προπονητής του Ολυμπιακού Αλμπέρτο Τζουλιάνι, δήλωσε λάτρης της Κρήτης και ευχαρίστησε τους παίκτες του Ολυμπιακού, που ήρθαν απο τον πάγκο και χάρισαν στην ομάδα τους, την καθαρή νίκη.

Για τον ΟΦΗ, ανέφερε ότι "οι παίκτες του έχουν αρκετή ποιότητα, πολύ καλό διαγώνιο και πιστεύω ότι μπορούν να μείνουν στην κατηγορία".

Αναλυτικά οι δηλώσεις μετά το παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός 3-1:

Κώστας Δεληκώστας (προπονητής ΟΦΗ):

"Ήμασταν πολύ καλοί στο πρώτο σετ και ειδικά στο μπρέικ πόιντ που προήλθε απο σέρβις. Στο πρώτο σετ κάναμε την καλύτερη επίθεση του πρωταθλήματος. Είχαμε γύρω στο 65% συνολικά σαν ομάδα. Στο δεύτερο σετ ήμασταν κοντά μέχρι το 18. Δίκαια το πήρε ο Ολυμπιακός. Μετά ήρθαν οι γνωστές παθογένειες. Ο Τράβιτσα έκανε 9 σερί πόντους απο το σέρβις, του οποίου το σέρβις δεν είναι το καλύτερο του Ολυμπιακού. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί στην Πολίχνη.
Ο Πήγασος δεν είναι Ολυμπιακός. Αλλά στο παιχνίδι μας έχουμε την παθογένεια, ότι αν γίνει ένα λάθος γίνονται και περισσότερα. Δεν τα παρατάμε. Θέλουμε τρία σετ, όπως το πρώτο με τον Ολυμπιακό.
Στο δεύτερο γύρο, έχουμε όλους τους μικρούς εκτός απο τη Σκύδρα, μέσα.
Σίγουρα η κατάσταση ανατρέπεται. Ξέραμε ότι στον πρώτο γύρο, το πρόγραμμα θα ήταν δύσκολο.
Αλλά υπολογίζαμε ότι θα έχουμε 8-9 πόντους. Η κατάσταση ανατρέπεται σίγουρα. Πάμε στον Πήγασο να τα παίξουμε όλα για όλα για τον πρώτο γύρο".


Χένρικ Αντάμι (Πασαδόρος ΟΦΗ):

"Ξεκινήσαμε το παιχνίδι πολύ καλά. Σερβίραμε πολύ καλά στο πρώτο σετ. Αλλά μετά ο Ολυμπιακός άρχισε να σερβίρει πολύ καλά έχτισε διαφορές και δεν μπορέσαμε να τον ακολουθήσουμε.Δεν πρέπει να μείνουμε άλλο σε αυτό το παιχνίδι. Έχουμε μπροστά μας ένα σημαντικό παιχνίδι στην Πολίχνη και πρέπει να πάμε να κερδίσουμε. Την χρειαζόμαστε πολύ αυτή τη νίκη για να συνεχίσουμε".


Αλμπέρτο Τζουλιάνι (προπονητής Ολυμπιακού):
"Μου αρέσει πολύ η Κρήτη και χάρηκα πολύ που ήρθα στο νησί. Eίναι πολύ δύσκολο, για μας, αυτήν την εποχή. Παίζουμε πολύ, ταξιδεύουμε πολύ. Είναι λογικό να μην ξεκινήσουμε καλά. Δεν είχαμε καλή συγκέντρωση. Αλλά σιγά-σιγά ανεβήκαμε και πήραμε αυτούς τους πολύτιμους τρείς βαθμούς. Θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά που ήρθαν απο τον πάγκο, βοήθησαν πάρα πολύ .

Ο Χανδρινός είναι ο νεότερος μας παίκτης και έχει πολλές ικανότητες, και τόσο αυτός όσο και τα άλλα παιδιά όπως ο Παπαγγελόπουλος, ο Δαλακούρας και ο Ζουπάνι βοήθησαν πολύ την ομάδα μας σήμερα.

Σχετικά με την ομάδα του ΟΦΗ οι παίκτες έχουν αρκετή ποιότητα, πολύ καλό διαγώνιο και πιστεύω ότι μπορούν να μείνουν στην κατηγορία. Είμαι ικανοποιημένος από την μέχρι τώρα πορεία μας και ο στόχος είναι να είναι όλοι οι αθλητές μας έτοιμοι όσο το δυνατόν περισσότερο, όσο προχωράει η χρονιά".


Σπύρος Χανδρινός (ακραίος Ολυμπιακού):

«Όλοι είμαστε μία ομάδα, είτε ξεκινάς βασικός, είτε έρχεσαι από τον πάγκο, δίνεις πάντα το 100%, γιατί αυτό που είναι πάνω απ'όλα είναι η ομάδα. Ζω το όνειρο μου, έχω τους καλύτερους συμπαίκτες που θα μπορούσε να έχεις κανείς, έχω έναν εξαιρετικό προπονητή και περνάω πάρα πολύ ωραία».

Δείτε παρακάτω σε video τις δηλώσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ αιφνιδίασε, αλλά τελικά ηττήθηκε με 3-1 απο τον Ολυμπιακό

 

Ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ και αιφνιδίασε τον Ολυμπιακό, ήταν ανταγωνιστικός και στο δεύτερο σετ, το οποίο το έχασε, αλλά μετά κατέρρευσε στην επίθεση και οι ερυθρόλευκοι πήραν την καθαρή νίκη με 3-1, αφήνοντας την κρητική ομάδα, χωρίς βαθμό και μόνο με τις εντυπώσεις.

Το πρώτο σετ, ήταν για τον ΟΦΗ, το καλύτερο της φετινής σεζόν, με εντυπωσιακά ποσοστά στην επίθεση.

Η ομάδα του Κώστα Δεληκώστα, πήρε το πρώτο σετ με 25-21, ενώ ξεκίνησε πολύ καλά και στο δεύτερο.

Ο Ολυμπιακός, πέρασε για πρώτη φορά μπροστά στο 9-10, του δευτέρου σετ, αλλά ο ΟΦΗ άντεξε μέχρι το 18-20.

Ο Ολυμπιακός με πρώτο βιολί τον Ζουπάνη, καθάρισε το σετ με 21-25 και τον προπονητή του Ολυμπιακού Αλμπέρτο Τζουλιάνι, να αφήνει στον πάγκο τον Ιντάλγκο, που είχε θέματα με την υποδοχή και να εμπιστεύεται τον 21χρονο Σπύρο Χανδρινό, ο οποίος έβγαλε τον προπονητή του, ασπροπρόσωπο.

Τα επόμενα δυο σετ, δεν αντέχουν σε κριτική, καθώς ο Ολυμπιακός σφυροκοπούσε απο το σερβίς και ο ΟΦΗ, έπαιρνε πόντο, μόνο με ...αίμα.

Και τα δυο σετ έκλεισαν με 25-13 και ο Ολυμπιακός, πανηγύρισε τη νίκη στην Κρήτη.

Να σημειωθεί ότι στο τέταρτο σετ, ο Ολυμπιακός έκανε ένα σερί 16-1 και το 8-4 με το οποίο προηγήθηκε ο ΟΦΗ, έγινε 9-20, με τον πασαδόρο Τράβιτσα του Ολυμπιακού να καθαρίζει με το σερβίς του, το παιχνιδι.

Ο Ολυμπιακός, που δείχνει να είναι η πιο σταθερή ομάδα του πρωταθλήματος, παραμένει πρώτος, ενώ ο ΟΦΗ έχει κολλήσει στην ουρά και τον περιμένει την Τετάρτη (21/12) στην Πολίχνη, ένας ακόμη μεγάλος τελικός για την σωτηρία του, στο τελευταίο παιχνίδι του πρώτου γύρου.

Διαιτητές: Τραχαλάκη, Αγγελίδης, Παρατηρητής: Κοκοτσάκης, Επόπτες: Κουνδουράκη, Ξυδάκης, Γραμματεία: Παπαδάκη.

Διακύμανση:
1ο σετ: 8-5, 16-12, 21-15, 25-21
2ο σετ: 8-6, 14-16, 18-21, 21-25
3ο σετ: 8-4, 9-16, 10-21, 13-25
4ο σετ: 2-8, 9-16, 11-21, 13-25

*Οι πόντοι του Ο.Φ.Η. προήλθαν από 5 άσσους, 36 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων και του Ολυμπιακού προήλθαν από 10 άσσους, 49 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων.

Τα σετ: 1-3 (25-21, 21-25, 13-25, 13-25) σε 102'

Ο.Φ.Η. (Κώστας Δεληκώστας): Τζάρβιτς 6 (6/16 επ., 50% υπ. - 12% άριστες), Χήρας 3 (3/7 επ.), Σικούκου 13 (10/31 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Αντάμι 7 (3/3 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ), Βαϊόπουλος 7 (5/7 επ., 2 μπλοκ), Αμπράο 10 (8/21 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 62% υπ. - 25% άριστες) / Τσαδήμας (λ, 43% υπ. - 19% άριστες), Τσαλικιάν, Γκώνας 1 (1/2 επ.).

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. (Αλμπέρτο Τζουλιάνι): Παγένκ 15 (9/12 επ., 3 άσσοι, 3 μπλοκ), Ζουπάνι 14 (14/27 επ.), Τράβιτσα 8 (1/1 επ., 6 άσσοι, 1 μπλοκ), Δαλακούρας 8 (8/12 επ., 64% υπ. - 9% άριστες), Λινάρδος 2 (1/2 επ., 1 μπλοκ), Ιντάλγκο 6 (5/9 επ., 1 μπλοκ, 56% υπ. - 11% άριστες) / τζιάβρας (λ, 82% υπ. - 24% άριστες), Στερν, Παπαγγελόπουλος 5 (1/3 επ., 4 μπλοκ), Κουμεντάκης 2 (1/6 επ., 1 άσσος), Χανδρινός 11 (9/20 επ., 2 μπλοκ, 33% υπ. - 7% άριστες).

Δείτε όλο το παιχνίδι απο την LIVE STREAMING μετάδοση απο το ESAP-TV.

Με 6 νεαρούς σκακιστές, συμμετέχει ο ΟΦΗ στο 14ο Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα Παίδων – Κορασίδων, που διεξάγεται στο ξενοδοχείο Porto Rio, στην Πάτρα.

Οι σκακιστές του ΟΦΗ, που συμμετέχουν στους αγώνες, είναι οι:

-ΚΑΖΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

-ΚΑΡΤΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
-ΤΣΑΠΑΚΗ ΑΣΗΜΕΝΙΑ

-ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

-ΤΑΜΙΩΛΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

ΣΑΚΛΑΜΠΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Τους αθλητές συνοδεύει στην Πάτρα, ο Μπάμπης Στεφανάτος, ο οποίος μετέχει στη επιτροπή του σκακιστικού τμήματος του ΟΦΗ και ο προπονητής Γιώργος Καδιάνης. Στην αποστολή μετέχουν ακόμη και γονείς των σκακιστών του ΟΦΗ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi