Παλικάρι, ο Πόρος, κέρδισε με ανατροπή το ντέρμπι με τον Αλμυρό (2-1) και πήρε βαθιά ανάσα, καθώς μετά την αφαίρεση των 6 (ουσιαστικά) βαθμών, που του έχουν επιβληθεί, αντί για την κορυφή, βρισκόταν στον πάτο της βαθμολογίας, στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
Η ομάδα του Γιάννη Χατζησεβαστού, που έχει κάνει 3Χ3 στο Μαρτινέγκο, αλλά βαθμολογικά έχει καρπωθεί μόνο τη μία νίκη, βρήκε τα ψυχικά αποθέματα, απέναντι στον πρωτοπόρο Αλμυρό, να επιστρέψει στο παιχνίδι μετά το γκολ με πέναλτι του Νίκου Κατσικοκέρη, στο 14', που έβαλε σε θέση οδηγού την ομάδα του Γαζίου.
Ο Καστελλιανάκης στο 30' και ο Πήλιος στο 50', υπέγραψαν την ολική ανατροπή του Πόρου, που πανηγύρισε μια μεγάλη νίκη, απέναντι σε μια ομάδα, που έχει εντυπωσιάσει, μέχι σήμερα, αλλά στο ντέρμπι με τον Πόρο, οι νικητές, έδειξαν ότι ήθελαν περισσότερο το παιχνίδι.
ΠΟΡΟΣ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΣΕΒΑΣΤΟΣ): Ζαφείρης, Σημαιάκης (82' Νάκας), Μπάμπης, Παπαδομιχελάκης, Πολ, Ουζούνογλου (82' Αυγουστάκης), Μέμμος (20' λ.τ. Φρρόκου), Καλαμιώτης, Καστελλιανάκης, Πήλιος, Γροσδάνης (68' Μαγάκης).
ΑΛΜΥΡΟΣ (ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΑΚΗΣ): Χανιωτάκης, Ντιονίσιο (72' Μπάνβο), Πατινιώτης, Νικολάου (58' Γιουκαρής), Παγώνης, Νγκουέμ, Αγαπάκης (58' Μπουρσέλης), Λεόν, Φραγκουλάκης, Κατσικοκέρης, Γκέτσι.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
H ήττα του Αλμυρού απο τον Πόρο(2-1), στο ντέρμπι του Ηρακλείου στη Γ' Εθνική, έφερε το διαζύγιο, με τον προπονητή της ομάδας Μανώλη Παπαματθαιάκη.
Αργά το βράδυ, του Σαββάτου, η οάδα του Γαζίου, γνωστοποίησε τη λύση της συνεργασίας με τον έμπειρο προπονητή, ο οποίος πριν το παιχνίδι, είχε τον Αλμυρό στην πρώτη θέση!
Φαίνεται, ότι, η ήττα απο τον Πόρο, προκάλεσε μεγάλη δυσαρέσκεια στην διοίκηση του Αλμυρού και προχώρησε στην λύση της συνεργασίας, μαζί του.
Η ανακοίνωση του Αλμυρού: Το ΔΣ του Αλμυρού σε έκτακτη συνεδρίαση του αποφάσισε τη λήξη συνεργασίας με τον προπονητή της ομάδας κύριο Παπαματθαιάκη Μανώλη. Τον ευχαριστούμε θερμά για την μέχρι σήμερα συνεργασία του με το σωματείο μας και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο του.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είχε και ο ...ΟΦΗ, την τιμητική του, στον μεγάλο τελικό, του Μουντιάλ.
Ο άλλοτε μεγάλος πολίστας του ΟΦΗ και σημερινό μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιώργος Σπαγουλάκης, ήταν μεταξύ των 90 χιλιάδων που κατέκλυσαν το μεγαλοπρεπές στάδιο "Λουσαίλ", για να απολαύσουν ένα απο τους κορυφαίους τελικούς Μουντιάλ, όλων των εποχών!
Ο Γιώργος, αντί για τη φανέλα της Αργεντινής ή της Γαλλίας, φόρεσε την φανέλα με την ασπίδα του ΟΦΗ (και για να ακριβολογούμε μπλουζάκι της ομάδας πόλο του συλλόγου!) και απόλαυσε τον μεγάλο τελικό, που ολοκληρώθηκε με το θρίαμβο του Λιονέλ Λέσι.
Ο Γιώργος Σπαγουλάκης, δεν σταμάτησε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, να προβάλει VIDEO και φωτογραφίες, απο την μοναδική ατμόσφαιρα και την εμπειρία που έζησε.
Να σημειωθεί ότι ο άλλοτε αρχηγός της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ και σήμερα παράγοντας της ομάδας, βρέθηκε στο Κατάρ, καθώς η σύζυγος του, Μαρία Παπουτσάκη, γυμνάστρια, αλλά και αυτή μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εργάστηκε τους τελευταίους δυο μήνες για το Μουντιάλ.
