Ο Ηρακλειώτης Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε στο Ηράκλειο και δεν έχασε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τον αγώνα για την Α2 υδατοσφαίρισης, μεταξύ του ΟΦΗ και της Χίου, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Ο Υπουργός των Σπορ, είναι κοντά στον Ερασιτεχνικό αθλητισμό και είχε την ευκαιρία στο περιθώριο του αγώνα, να συζητήσει στην εξέδρα με παράγοντες και φιλάθλους της υδατοσφαίρισης, που βρέθηκαν στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, που είναι μια εγκατάσταση που ανήκει στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Παράλληλα, είχε εγκάρδια συζήτηση, με την πολυμελή αντιπροσωπεία της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Καζανάκης, Τσαμπουράκης, Ζερβάκης, Κουμπενάκης, Παντελίδης, Γ και Μιχ. Σπαγουλάκης, Γ. Αρώνης) που βρέθηκε στο κολυμβητήριο, για το πρώτο παιχνίδι της ομάδας πόλο του ΟΦΗ, στο πρωτάθλημα της Α2 και ευχήθηκε καλή επιτυχία στον ΟΦΗ, στην φετινή σεζόν.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε στο κολυμβητήριο με τον πρόεδρο του ΕΑΚΗ, Λευτέρη Ζερβό και παρακολούθησε με μεγάλο ενδιαφέρον την αναμέτρηση, που έληξε με νικητή τον ΟΦΗ με 13-9.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χαμόγελα και συγχαρητήρια, στην υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, για την εντυπωσιακή πρεμιέρα της ομάδας πόλο στο πρωτάθλημα της Α2 και την εμφατική νίκη με 13-9 επί της Χίου, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Ο ΟΦΗ με το...καλημέρα, έδειξε τα δόντια του και η εμφάνιση της ομάδας, στο πρώτο παιχνίδι της σεζόν, σκόρπισε μεγάλες προσδοκίες, για τη φετινή σεζόν.
Η ψυχωμένη εμφάνιση της ομάδας, που απαρτίζεται σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό απο παιδιά του ΟΦΗ, ενθουσίασε τα μέλη της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που έδωσαν βροντερό "παρών" στο παιχνίδι.
Συγκεκριμένα, στο κολυμβητήριο βρέθηκε σχεδόν σύσσωμο το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Καζανάκης, Τσαμπουράκης, Ζερβάκης, Κουμπενάκης, Παντελίδης), αλλά και οι Γ. Σπαγουλάκης και Γ. Αρώνης που είναι μέλη του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά πολύ κοντά στο πόλο του ΟΦΗ.
Μετά το τέλος του αγώνα, οι παράγοντες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, κατέβηκαν απο την κερκίδα και πήγαν έξω απο τα αποδυτήρια, για να δώσουν συγχαρητήρια,στον προπονητή του ΟΦΗ, Κώστα Φιτσανάκη, αλλά και τους πολίστες του ΟΦΗ, για την προσπάθεια τους.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ είχε δοκάρι με τον Κλήμο, στην τελευταία φάση του αγώνα, στο παιχνίδι με το ΝΟΠατρών, για την 2η αγωνιστική της Α2 πόλο και έτσι έμεινε στο 8-8, σε ένα πραγματικό ντέρμπι, στην πισίνα του Ηρακλείου.
Ο ΟΦΗ μπήκε πολύ δυνατά στο πρώτο 8λεπτο (5-3), αλλά δεν κατάφερε να ξεφύγει και έτσι όλα κρίθηκαν στο φινάλε, όπου ο ΟΦΗ είχε την μεγάλη ευκαιρία να πάρει και τη νίκη, απέναντι σε ένα αντίπαλο που είναι απο τα φαβορί για την άνοδο.
Ωστόσο, ο ΟΦΗ, έδειξε ξανά τη δύναμη του, ειδικά στη έδρα του, αλλά και την πολύ ισχυρή ομάδα που διαθέτει φέτος.
ΟΦΗ - ΝΟΠ 8-8
(Τα οκτάλεπτα: 5-3, 0-1, 3-3, 0-1)
ΟΦΗ (Φιτσανάκης): Τσαβολάκης (τ), Παπανικολάου (2), Αποστολάκης, Παντερής (1), Κώστογλου, Πακιουφάκης, Τσαγκαράκης, Λεονταράκης (1), Λουλακάκης, Ζουράρης (1), Παπαδάκης, Βασιλάκης, Κόρογλου, (τ), Σιδηρόπουλος, Κλήμος.