Tα κορίτσια του ΟΦΗ πετούσαν στο Γεντί Κουλέ και πρόσφεραν σκόρ και θέαμα στους φιλάθλους που βρέθηκαν στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης για να τους συμπαρασταθούν.
Κέρδισαν με 4-1 την Δόξα Πηγαδακίων και συνέχισαν την πετυχημένη πορεία τους στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής γυναικών.
Σε μια όμορφη ενέργεια τα κορίτσια του ΟΦΗ, αφιέρωσαν τη νίκη στην συμπαίκτρια τους, Μαρία Κατιρτσίδου, η οποία υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού και θα χάσει το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ φόρεσαν μπλουζάκια με το όνομα της για να της συμπαρασταθούν.
Στο παιχνίδι, η ομάδα του ΟΦΗ, προηγήθηκε με 2-0 στο ημίχρονο, με γκολ των Καλαμπέροβα (16') και Πέιου (30').
Στο 56' η Κυδωνάκη έκανε το 3-0, στο 64' η Δόξα μείωσε με την Πότσιου και στο 85' η Χαμαλίδου, διαμόρφωσε το τελικό 4-1.
ΟΦΗ (Μαματζάκης): Ζαχαρίου (82′ Ζάρι), Κυδωνάκη, Κωνιωτάκη, Σηφάκη (57′ Πατερνά), Παπακωνσταντή, Τριβυζάκη, Πέϊου, Καλαμπέροβα, Χαμαλίδου, Αεράκη, Αραβιάκη (80′ Μανιά).
Πηγή φωτογραφίας: oficrete.gr
Ακόμα βάζουν γκολ τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, καθώς κέρδισαν στην Αθήνα τον Ιωνικό, με το επιβλητικό 14-1.
Το παιχνίδι δεν αντέχει σε κριτική και το σκορ τα λέει όλα.
Στην επόμενη αγωνιστική, τα κορίτσια του ΟΦΗ, αγωνίζονται στην Αθήνα με τον Ηλυσιακό, σε ένα κρίσιμο παιχνίδι για την εισοδο στα πλέι-οφ της Α2 γυναικών.
Τα οκτάλεπτα: 0-4, 0-3, 0-5, 1-2.
ΟΦΗ (Φιτσανάκης): Πράππα (τ), Κώστογλου Μ., Κώστογλου Ρ., Ασκερίδου (1), Παλληκαράκη (2), Μανουσάκη (1), Αποστόλου, Γρηγοριάδη (2), Κοκκινάκη (2), Κανάκη (3), Καραβού, Χρυσοβέργη (2), Καλλέργη, (τ), Ευθυμίου (1).