Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Είμαστε σε δύσκολη θέση, αλλά πιστεύω ότι έχουμε τις δυνατότητες να κάνουμε την ανατροπή και να σώσουμε την ομάδα. Καλώ τον κόσμο να έρθει κοντά μας σε αυτή τη δύσολη στιγμή. Πιστεύω ότι θα βγούμε πιο δυνατοί απο όλο αυτό".
Με τα λόγια αυτά, ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, εξέφρασε την πίστη του, στην κοπή της πίτας της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, ότι παρά τη δύσκολη θέση που βρίσκεται η ομάδα, τελικά θα μπορέσει να κρατηθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Volley League.
Οπως είπε ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ "είναι μια ξεχωριστή βραδιά. Κόψαμε την πίτα μας, σαν ΤΑΑ ΟΦΗ. Εύχομαι στους αθλητές μας, υγεία και επιτυχίες.Εύχομαι στο τέλος να δικαιωθούμε με την σωτηρία της ομάδας, σε μια δύσκολη χρονιά. Σαν διοίκηση έχουμε κάνει ότι μπορούμε για να πετύχουμε τη σωτηρία. Δεν εξαρτάται μόνο απο εμάς. Πιστεύω όμως ότι έχουμε τις δυνατότητες να κάνουμε την ανατροπή. Ο κόσμος πρέπει να αντιληφθεί ότι το βόλει του ΟΦΗ εκπροσωπεί το σύλλογο για 4 χρόνια στην μεγάλη κατηγορία και σε αυτήν την δύσκολη στιγμή τον θέλουμε κοντά μας".
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Δεληκώστας, τόνισε ότι ο ΟΦΗ είναι σήμερα η καλύτερη ομάδα των τελευταίων δυο ετών και μίλησε για την σημασία της νίκης στον αγώνα της Κυριακής (26/2, 7μμ) με τον Αθλο Ορεστιάδας, στο κλειστό του ΒΑΚ.
Οπως είπε "το μυαλό μας είναι στο Κυριακάτικο ντέρμπι. Είμαι ματς που θέλουμε τρίποντο. Είμαστε στο καλύτερο σημείο σαν ομάδα απο την αρχή της χρονιάς. Έχουμε την καλύτερη ομάδα των τελευταίων δυο ετών. Θέλουμε τα αποτελέσματα με Ορεστιάδα και Πήγασο και μετά να δώσουμε την μάχη μας στα πλέι-άουτ".
Ο διαγώνιος του ΟΦΗ, Γιώργος Τζιουμάκας, ανέφερε ότι "την Κυριακή έχουμε ένα σπουδαίο ματς. Είναι η χρονιά ολόκληρη και είμαστε εκεί. Υπάρχουν περιθώρια για να σωθεί η ομάδα και είμαστε εδώ για να παλέψουμε κάθε ματς. Πιστεύω ότι θα είμαστε εμείς εκείνοι που θα χαμογελάσουμε στο τέλος. Καλώ και εγώ με την σειρά μου τον κόσμο να έρθει στα κρίσιμα παιχνίδια που έρχονται.Εύχομαι το γήπεδο να γεμίσει και να μας δώσει ώθηση για να πανηγυρίσουμε όλο παρέα".
Στην κοπή της πίτας του ΤΑΑ ΟΦΗ, ήταν έντονη η παρουσία των μελών της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Νίκος Τσαμπουράκης, ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αποστολάκης και ο Υπεύθυνος δημοσίων Σχέσεων Γιάννης Αρώνης, έδωσαν το "παρών", έκοψαν την πίτα μαζί με τον πρόεδρο του ΤΑΑ ΟΦΗ και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, ενώ τσούγκρισαν τα ποτήρια με τους αθλητές και προσπάθησαν και εκείνοι με την σειρά τους, να τους τονώσουν το ηθικό, ενόψει των κρίσιμων αγώνων που έρχονται.
Ο βενιαμίν της ομάδας Αγγελος Δαρίδης κέρδισε το φλουρί που αντιστοιχούσε σε μια μηχανή καφέ (εσπρέσο), προσφορά της εταιρείας Δανδάλη.
"Δεν το περίμενα να κερδίσω το φλουρί. Ελπίζω να μην έγινε επίτηδες όπως κάνουν οι οικογένειες που βάζουν στο στο μικρό παιδί του φλουρί. Η ομάδα μπορεί να σωθεί. Πρέπει να το πιστέψουμε και να δώσει ο καθένας το 100%" ανέφερε ο νεαρός αθλητής.
Στους παίκτες της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, μοιράστηκαν αναμνηστικά δώρα και η βραδιά κύλησε όμορφα, στο πολύ ζεστό "Αρχοντικό" της Ροδιάς.
Το ΤΑΑ ΟΦΗ με ανακοίνωση του, ευχαριστεί θερμά τον ιδιοκτήτη του "Αρχοντικού" Μανώλη Σταματάκη , για την άριστη για μια ακόμη φορά, φιλοξενία.
Δείτε παρακάτω το VIDEO
Αιχμές στην δημοτική αρχή για την μη ολοκλήρωση του πρότζεκτ των 6 γηπέδων στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, αφήνει με ανάρτηση του, ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης.
Οπως τονίζει το σχέδιο, με την παραχώρηση παράπλευρων δημοτικών εκτάσεων στον ΟΦΗ, δεν ολοκληρώθηκε, επειδή "ο Δήμος Ηρακλείου και ο δήμαρχος Βασίλης Λαμπρινός κωλυσιεργούν".
Οπως αναφέρει ο Μπούσης "μας εμποδίζουν να μεγαλώσουμε και άλλο".
Ενώ ελπίζει όπως λέει "η επόμενη δημοτική αρχή να κατανοήσει το όραμα μου για τον ΟΦΗ, να σταθεί δίπλα στιν ΟΦΗ και όχι απέναντι του".
Αντίθετα, ο Μπούσης εκθειάζει τον Περιφερειάρχη Κρήτης, για την ολοκλήρωση της Α' φάσης ανακατασκευής του προπονητικού κέντρου.
Η ανάρτηση του ιδιοκτήτη του ΟΦΗ

Η απάντηση του Δήμου Ηρακλείου, στα όσα υποστήριξε ο Μιχάλης Μπούσης αναφέρει:
Σχετικά με ανάρτηση του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΟΦΗ Μιχάλη Μπούση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Δήμος Ηρακλείου επισημαίνει τα κάτωθι:
– Ο Δήμος Ηρακλείου δια της Αντιδημαρχίας Δημοτικής Περιουσίας δεν κωλυσιεργεί, αντιθέτως εργάζεται συστηματικά για να βγει στον αέρα ο διαγωνισμός εκμετάλλευσης της έκτασης στον Σκαφιδαρά και να ξεπεραστούν όλα τα εμπόδια τα οποία ο κ. Μπούσης γνώριζε ή πάντως όφειλε να γνωρίζει προτού προβεί στην ανάρτησή του. Οι συνεργάτες του άλλωστε είναι ενήμεροι, αφού κομμάτι του προβλήματος αποτελεί και η καταπάτηση από τον ίδιο τον σύλλογο μέρους της έκτασης που ανήκει στον Δήμο Ηρακλείου, το οποίο χρησιμοποιείται σήμερα για τις ανάγκες του ΒΑΚ.
– Σε κάθε περίπτωση ο Δήμος Ηρακλείου είναι διαχρονικά και θα παραμείνει δίπλα στον ΟΦΗ όπως και σε όλες τις ομάδες της πόλης. Και θα εξακολουθήσει να εργάζεται προκειμένου να αρθούν και οι τελευταίες δυσκολίες για να βγει ο διαγωνισμός στον αέρα, διότι αυτό επιτάσσει το συμφέρον των Ηρακλειωτών και ουδενός άλλου.
"Θέλω να συγχαρώ προσωπικά τον πρόεδρο του ΠΑΟΚρουσώνα Κώστα Μπουμάκη, για την προσπάθεια που κάνει στην ομάδα του Κρουσώνα, αλλά και την βοήθεια που παρέχει στη γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ, η οποία χρησιμοποιεί το γήπεδο του Κρουσώνα στα εντός έδρας παιχνίδια της, στην Α' Εθνική ποδοσφαίρου γυναικών" τόνισε ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης, ο οποίος μαζί με τον Γενικό Αρχηγό του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστα Ζερβάκη, έδωσαν το "παρών" στην χοροεσπερίδα, σε μια ζεστή βραδιά στον Κρουσώνα.
"Ο Κώστας Μπουμάκης είναι ένας φίλος του ΟΦΗ, όπως πολλοί φίλοι του συλλόγου μας, υπάρχουν στον Κρουσώνα. Ευχόμαστε επιτυχίες στην ομάδα του ΠΑΟΚ και θα είμαστε δίπλα τους, σε ότι χρειαστούν" πρόσθεσε ο Κώστας Καζανάκης, που έδωσε συγχαρητήρια στον κ.Μπουμάκη και τη διοίκηση του, για την υπέροχη βραδιά που διοργάνωσαν, υπο τους ήχους ενός ακόμη φίλου του ΟΦΗ και ξεχωριστού Κρητικού καλλιτέχνη, του Γιώργου Γλυκοκόκαλου.
Στην φωτογραφία οι κ,κ, Καζανάκης και Ζερβάκης απο το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη και τον πρόεδρο του ΠΑΟΚρουσώνα, Κώστα Μπουμάκη.