"Είμαστε σε δύσκολη θέση, αλλά πιστεύω ότι έχουμε τις δυνατότητες να κάνουμε την ανατροπή και να σώσουμε την ομάδα. Καλώ τον κόσμο να έρθει κοντά μας σε αυτή τη δύσολη στιγμή. Πιστεύω ότι θα βγούμε πιο δυνατοί απο όλο αυτό".
Με τα λόγια αυτά, ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, εξέφρασε την πίστη του, στην κοπή της πίτας της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, ότι παρά τη δύσκολη θέση που βρίσκεται η ομάδα, τελικά θα μπορέσει να κρατηθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Volley League.
Οπως είπε ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ "είναι μια ξεχωριστή βραδιά. Κόψαμε την πίτα μας, σαν ΤΑΑ ΟΦΗ. Εύχομαι στους αθλητές μας, υγεία και επιτυχίες.Εύχομαι στο τέλος να δικαιωθούμε με την σωτηρία της ομάδας, σε μια δύσκολη χρονιά. Σαν διοίκηση έχουμε κάνει ότι μπορούμε για να πετύχουμε τη σωτηρία. Δεν εξαρτάται μόνο απο εμάς. Πιστεύω όμως ότι έχουμε τις δυνατότητες να κάνουμε την ανατροπή. Ο κόσμος πρέπει να αντιληφθεί ότι το βόλει του ΟΦΗ εκπροσωπεί το σύλλογο για 4 χρόνια στην μεγάλη κατηγορία και σε αυτήν την δύσκολη στιγμή τον θέλουμε κοντά μας".
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Δεληκώστας, τόνισε ότι ο ΟΦΗ είναι σήμερα η καλύτερη ομάδα των τελευταίων δυο ετών και μίλησε για την σημασία της νίκης στον αγώνα της Κυριακής (26/2, 7μμ) με τον Αθλο Ορεστιάδας, στο κλειστό του ΒΑΚ.
Οπως είπε "το μυαλό μας είναι στο Κυριακάτικο ντέρμπι. Είμαι ματς που θέλουμε τρίποντο. Είμαστε στο καλύτερο σημείο σαν ομάδα απο την αρχή της χρονιάς. Έχουμε την καλύτερη ομάδα των τελευταίων δυο ετών. Θέλουμε τα αποτελέσματα με Ορεστιάδα και Πήγασο και μετά να δώσουμε την μάχη μας στα πλέι-άουτ".
Ο διαγώνιος του ΟΦΗ, Γιώργος Τζιουμάκας, ανέφερε ότι "την Κυριακή έχουμε ένα σπουδαίο ματς. Είναι η χρονιά ολόκληρη και είμαστε εκεί. Υπάρχουν περιθώρια για να σωθεί η ομάδα και είμαστε εδώ για να παλέψουμε κάθε ματς. Πιστεύω ότι θα είμαστε εμείς εκείνοι που θα χαμογελάσουμε στο τέλος. Καλώ και εγώ με την σειρά μου τον κόσμο να έρθει στα κρίσιμα παιχνίδια που έρχονται.Εύχομαι το γήπεδο να γεμίσει και να μας δώσει ώθηση για να πανηγυρίσουμε όλο παρέα".
Στην κοπή της πίτας του ΤΑΑ ΟΦΗ, ήταν έντονη η παρουσία των μελών της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Νίκος Τσαμπουράκης, ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αποστολάκης και ο Υπεύθυνος δημοσίων Σχέσεων Γιάννης Αρώνης, έδωσαν το "παρών", έκοψαν την πίτα μαζί με τον πρόεδρο του ΤΑΑ ΟΦΗ και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, ενώ τσούγκρισαν τα ποτήρια με τους αθλητές και προσπάθησαν και εκείνοι με την σειρά τους, να τους τονώσουν το ηθικό, ενόψει των κρίσιμων αγώνων που έρχονται.
Ο βενιαμίν της ομάδας Αγγελος Δαρίδης κέρδισε το φλουρί που αντιστοιχούσε σε μια μηχανή καφέ (εσπρέσο), προσφορά της εταιρείας Δανδάλη.
"Δεν το περίμενα να κερδίσω το φλουρί. Ελπίζω να μην έγινε επίτηδες όπως κάνουν οι οικογένειες που βάζουν στο στο μικρό παιδί του φλουρί. Η ομάδα μπορεί να σωθεί. Πρέπει να το πιστέψουμε και να δώσει ο καθένας το 100%" ανέφερε ο νεαρός αθλητής.
Στους παίκτες της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, μοιράστηκαν αναμνηστικά δώρα και η βραδιά κύλησε όμορφα, στο πολύ ζεστό "Αρχοντικό" της Ροδιάς.
Το ΤΑΑ ΟΦΗ με ανακοίνωση του, ευχαριστεί θερμά τον ιδιοκτήτη του "Αρχοντικού" Μανώλη Σταματάκη , για την άριστη για μια ακόμη φορά, φιλοξενία.
Δείτε παρακάτω το VIDEO
Επιμένει στο σχηματισμό με τρείς κεντρικούς αμυντιικούς (3-5-2), ο Βάλντας Νταμπράουσκας, παρά τις σημαντικές απουσίες των Πασαλίδη και Διαμαντή, κόντρα στον Αρη.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ "βάφτισε" αριστερό στόπερ τον Τοράρινσον, ενώ δίπλα στον Βούρο, έβαλε τον Γιαννούλη.
Η υπόλοιπη ενδεκάδα, είναι η ίδια με το παιχνίδι κόντρα στη Λαμία. Ξανά στον πα΄γκο ο Λουίς Φελίπε.
Τερματοφύλακας ο Μανδάς, δεξιά ο Λάρσον, αριστερά ο Μπαλογιάννης. Οι τρείς στόπερ είναι οι Βούρος, Γιαννούλλης και Τοράρινσον.
Οι Μεγιάδο και Ντιουσέ κεντρικοί μέσοι. Ο Μπάκιτς ελεύθερος χάφ και στην κορυφή οι Ντίκο και Τοράλ.
Στον πάγκο οι Χρστογεώργος, Μαρινάκης, Τζου, Γκρόνιγκ, Φελίπε, Τσιλιανίδης, Γιοχού, Περέα, Μοσκέρα και Μπιφουμά.
"Συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε στην ακαδημία μπάσκετ του ΟΦΗ. Συνεχίστε με τον ίδιο ζήλο" ανέφερε ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης, απευθυνόμενος στους αθλητές του ΟΦΗ και τους προπονητές, στην ετήσια κοπή της πίτας, που έγινε το Σάββατο (18/2) στα γήπεδα της Εφόδου.
Ο κ. Καζανάκης ευχαρίστησε ακόμη τους γονείς των αθλητών, για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στον ΟΦΗ, με το να έχουν τα παιδιά τους, στον σύλλογο.
Στόχος της σημερινής διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι όπως είπε να παρέχει στους αθλητές, τις καλύτερες δυνατές συνθήκες, ενώ διαχρονικός στόχος του σωματείου είναι πέρα απο καλούς αθλητές να βγάζει και σωστούς ανθρώπους στην κοινωνία.
Στην εντυπωσιακή γιορτή, όπου τα γήπεδα της Εφόδου γέμισαν απο παιδικές φωνές, αναδείχθηκε η δυναμική του τμήματος μπάσκετ του ΟΦΗ, το οποίο μετράει πάνω απο 400 παιδιά στις υποδομές του.
Εκ μέρους της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, βρέθηκαν στον αγιασμό ο Γενικός Γραμματέας του συλλόγου Δημήτρης Αποστολάκης και ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος Μένανδρος Παντελλίδης.
Ολοι εξέφρασαν την ικανοποίηση τους, για την δουλειά που γίνεται στον ΟΦΗ και εξέφρασαν την ευχή, παιδιά απο τις υποδομές του σωματείου να αποτελέσουν κάποια στιγμή τον κορμό της ανδρικής ομάδας.