Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στη ματσάρα Γιουβέντους-Σεβίλλη 1-1, που έγινε στο Τορίνο, πρώτος ημιτελικός του Europa League, βρέθηκε ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ, Γιώργος Αλετράς.
Με κασκόλ του ΟΦΗ και ...υποστήριξη (και λόγω ασπρόμαυρου χρώματος) στην Γιουβέντους, ο παράγοντας του ΟΦΗ, είδε ζωντανά ένα συγκλονιστικό παιχνίδι, που είχε φινάλε-θρίλερ με την Γιουβέντους να ισοφαρίζει στο 7ο λεπτό των καθυστερήσεων με buzzer beater (κεφαλιά του 24χρονου αμυντικού Φεντερίκο Γκάτι, ο οποίος μπήκε με τη μπάλα στα δίχτυα) και να μένει «ζωντανή» για την πρόκριση στον τελικό.
Ο Γιώργος Αλετράς βρέθηκε στην Ιταλία για επαγγελματικούς λόγους και δεν έχασε την ευκαιρία να βρεθεί στο γήπεδο, φορώντας και το κασκόλ της αγαπημένης του ομαδας.
Είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα τρομερό παιχνίδι σε μια φανταστική, ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα.
Η Σεβίλλη, ήταν καλύτερη, προηγήθηκε στο 26' με τον Εν Νεσίρι, είχε ευκαιρίες για το 0-2, αλλά δεν το έκανε και το πλήρωσε στο τέλος.
Οι Σεβιλλιάνοι πάντως, διεκδικούν το 7ο τρόπαιο τα τελευταία 17 χρόνια και 5ο τα τελευταία 9 στην διοργάνωση (2006, 2007 ως Κύπελλο ΟΥΕΦΑ, 2014, 2015, 2016 και 2020 ως Europa League).
Τα πάντα θα κριθούν στη ρεβάνς της προσεχούς Πέμπτης (18/05) στο «Σάντσεθ Πιθχουάν» όπου θα μάθουμε την ομάδα που θα πάρει το εισιτήριο για το μεγάλο τελικό που είναι προγραμματισμένος για τις 31 Μαΐου στο «Πούσκας Στάντιουμ» της Βουδαπέστης.
Δείτε παρακάτω τα στιγμιότυπα της συγκλονιστικής αναμέτρησης.
Δεν θα συνεχίσει στον ΟΦΗ, όπως αναμενόταν, ο Κοσμάς Τσιλιανίδης. Ηταν γνωστό, έγινε και επίσημο.
Ο 29χρονος επιθετικός, που ήταν άτυχος και ταλαιπωρήθηκε απο σοβαρούς τραυματισμούς, ολοκλήρωσε την 4ετη του παρουσία στην κρητική ομάδα, με την ολοκλήρωση του συμβολαίου του.
Επαιξε σε 66 επίσημους αγώνες και πέτυχε 10 γκολ, ενώ μοίρασε 9 ασίστ.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοινώνει τη λήξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Κοσμά Τσιλιανίδη!
Ο Κοσμάς ήρθε στην ομάδα μας το καλοκαίρι του 2019 και αποτέλεσε έναν από τους βασικούς συντελεστές της επιστροφής του ΟΦΗ σε ευρωπαϊκή διοργάνωση έπειτα από 20 χρόνια.
Φόρεσε τα ασπρόμαυρα σε 66 επίσημους αγώνες και πέτυχε 10 γκολ, ενώ μοίρασε στους συμπαίκτες του 9 ασίστ. Πάνω απ' όλα όμως ξεχώρισε για το ήθος και την δυναμική του προσωπικότητα.
Κοσμά σ' ευχαριστούμε πολύ για όσα πρόσφερες στον ΟΦΗ! Είσαι σημαντικό κεφάλαιο της σύγχρονης ιστορίας μας και θα έχεις πάντα μια ξεχωριστή θέση στην οικογένειά μας!
Mεθυσμένη πολιτεία είναι η γυναικεία ομάδα βόλει του ΟΦΗ, μετά την άνοδο στην Α2, για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου.
"Είναι πράγματι μια μεγάλη επιτυχία. Όχι μόνο για τον ΟΦΗ, αλλά για το κρητικό βόλει" ανέφερε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.
Οπως είπε "είναι μια δουλειά δυο ετών, με παιδιά νεαρά. Ακολουθήσαμε το δύσκολο δρόμο.Το δρόμο της δουλειάς και δικαιωθήκαμε. Η πασαδόρος μας, είναι 17 ετών. Σε κομβικές θέσεις για την ομάδα μας, οι ακραίες μας, η Πρινιωτάκη είναι 15 ετών και η Φανιουδάκη 18, αλλά και η Πιτσούλη, η κεντρική μας, που ήταν μια έκπληξη απο πλευράς αγωνιστικής παρουσίας, στο παιχνίδι με τον Φοίβο Μελισσίων, 16 ετών. Η επιτυχία που ήρθε, είναι το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς που γίνεται τα τελευταία δύο χρόνια".
Για το αν η επιτυχία αυτή, απαλύνει την πίκρα του υποβιβασμού της ανδρικής ομάδας, απο την Volley League μετά απο 4 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας, ο Γιάννης Δανδάλης ανέφερε ότι "οι χαρές και οι λύπες είναι μέσα στον αθλητισμό. Δεν χρειάζεται μεγάλος ενθουσιασμός, για την άνοδο των γυναικών, αλλά ούτε και θα τα βάψουμε μαύρα για τον υποβιβασμό της ανδρικής ομάδας απο την Volley League. O ΟΦΗ έχει μια συνέχεια".
Για την πρόκληση της Α2, για τα κορίτσια, τόνισε ότι "η Α2 είναι μια δύσκολη κατηγορία. Η ομάδα θα ενισχυθεί σε σημαντικές θέσεις. Πιστεύω ότι μπορεί να έχει μια αξιόλογη πορεία, ώστε αυτή η επιτυχία να μην είναι μια φωτοβολίδα. Εμείς έχουμε δημιουργήσει μια κυψέλη με ακαδημίες και στόχος είναι να συνεχίσουμε να βγάζουμε νεαρά και ταλαντούχα παιδιά".
O πρωτομάστορας της επιτυχίας, ο προπονητής, Νίκος Προύφας, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "είχα πεί απο την πρώτη στριγμή ότι ο ΟΦΗ είναι η ομάδα που μπορεί να υπστηρίξει κάτι τέτοιο. Και πέρσι φτάσαμε κοντά, στην άνοδο στα μπαράζ, αλλά αλλά βγήκαμε τρίτοι. Φέτος τα καταφέραμε. Ευχαριστώ τη δοίκηση τον πρόεδρο, τον Δημήτρη Ζλατιλίδη, που μαζί το οραματιστήκαμε όλο αυτό, τους γονείς που ήταν δίπλα μας και μας εμπιστεύθηκαν τα παιδιά τους. Αλλά και φυσικα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, στις φανταστικές αθλήτριες μου. Ηταν άψογες όλη τη χρονιά, στις προπονήσεις και τους αγώνες. Δούλεψαν σκληρά και δικαιώθηκαν. Κερδίσαμε ομάδες σε αυτό το τουρνουά, που είναι για το επίπεδο της Α2 και αυτό κάνει ακόμη μεγαλύτερη την επιτυχία μας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου και την οικογένεια μου, που ήταν δίπλα μου, γιατί λείπω πολύ απο το σπίτι".
Για την πρόκληση της Α2, ο Νίκος Προύφας ανέφερε ότι "η ομάδα μας στηρίζεται σε νέα ταλαντούχα παιδιά απο την Κρήτη. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας και έτσι θα συνεχίσουμε. Στόχος μας είναι να κρατηθεί ο κορμός. Θα συζητήσω με τη διοίκηση. Θα κάνουμεκάποιες προσθήκες και πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε μια πολύ καλή παρουσία στην Α2 κατηγορία. Επίσης θέλω να αναφέρω ότι το γυνακείο τμήμα του ΟΦΗ, πήγε φέτος σε 4 τελικούς στην Κρήτη, σε όλες τις κατηγορίες. Αυτό δείχνει τη δουλειά που κάνουμε σε βάθος".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ατελείωτο γλέντι για τα τρομερά κορίτσια του ΟΦΗ