Ενα νέο γήπεδο για τον ΟΦΗ και να σηκώσει ένα Κύπελλο με την ομάδα της Κρήτης, είναι τα όνειρα του Μιχάλη Μπούση.
«Θα ήθελα να σηκώσω το Κύπελλο Ελλάδας ή και το πρωτάθλημα. Οποιοδήποτε από τα δυο" ανέφερε ο Μιχάλης Μπούσης.
«Η ΑΕΚ έφτιαξε το καινούργιο γήπεδο φέτος και ήταν υπέροχο. Τώρα θα κάνει και ο Παναθηναϊκός, ελπίζω να μπορέσουμε να φτιάξουμε κι εμείς" ανέφερε ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ για το θέμα του γηπέδου.
Ο Μιχάλης Μπούσης, παραχώρησε συνέντευξη στη διαδικτυακή εκπομπή, Game Night και παρακάτω μπορειτε να δείτε το VIDEO, αλλά και τις τοποθετήσεις του.
Παρά τον εκλογικό φόρτο της εποχής, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο και παρακολούθησε την αναμέτρηση του ΟΦΗ με το Νηρέα Χίου (3-0 ο ΟΦΗ).
Ο Λευτέρης Αυγενάκης, που είναι λάτρης του βόλεϊ και του Ερασιτεχνικού αθλητισμού, παρακολούθησε με ενδιαφέρον το παιχνίδι, μαζί με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη και έδωσε συγχαρητήρια στους διοργανωτές, για την εξαιρετική διοργάνωση, που αποτελεί μια γιορτή για το γυναικείο βόλεϊ, με τη συμμετοχή 5 ομάδων απο τη Νότια Ελλάδα (ΟΦΗ, Ενωση Ιλίου, Φοιβος Μελισίων, Ιρις Αργους, Νηρέας Χίου), απο τις οποίες οι δυο πρώτες παίρνουν στο εισιτήριο για την Α2 κατηγορία βόλεϊ γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, αποτελεί παρελθόν μετά απο 4 χρόνια στον ΟΦΗ και ο ίδιος με ανάρτηση του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λέει ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μιχάλη Μπούση, στον Γιάννη και Γιώργο Σαμαρά, στον κόσμο της ομάδας, αλλά αφήνει και αιχμές και για κάποιους ευθυνόφοβους,ανάξιους και μικρούς ανθρπώπους, δίχως να τους κατονομάζει.
Η ανάρτηση του Κοσμά Τσιλιανίδη:
Τέλος λοιπόν...
4 χρόνια φορώντας αυτή φανέλα
Έζησα κ ζήσαμε ολοι μαζι πολυ ενδοξες στιγμές γι αυτό τον τοσο ιστορικό σύλλογο. Έζησα όμως και τους χειρότερους μου εφιάλτες εξαιτίας ορισμένων. Γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους,φιλίες που θα μείνουν ανεξίτηλες στο χρονο και ολοι μαζί βάλαμε τις βάσεις ώστε ο ΟΦΗ να γινει ξανα μεγαλος κι ετσι οπως ολοι τον θυμούνται!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το κ.Μιχάλη Μπούση και την οικογένειά του για το ήθος και το μεγαλείο τους ως άνθρωποι.
Τον κύριο Γιώργο και Γιάννη Σαμαρά διότι ήταν οι άνθρωποι που μ άνοιξαν την πόρτα για να γίνω μέλος αυτής της ομάδας καθώς και σε ολο το staff και τους συμπαίκτες μου που συνεργαστήκαμε και περάσαμε ολες αυτες τις στιγμές μαζί.
Τελος οφείλω ενα τεράστιο ευχαριστώ στον κόσμο του ΟΦΗ και το εννοώ.
Η αληθινή εκτίμηση και το ήθος φαίνονται στα δύσκολα και στις πιο δύσκολες και μαύρες στιγμές μου ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν δίπλα μου, φωνάζοντας τ όνομα μου στο γήπεδο ή μ ένα γειά σου ρε Τσίλια παιχταρά στο δρόμο.
Δυστυχώς παντού υπάρχουν ευθυνοφοβοι,ανάξιοι και μικροί άνθρωποι αλλα εγω θα κρατάω πάντα τις πιο όμορφες στιγμές με αυτό το σήμα!
Πάμε ΟΦΗ!"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ