karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ενα νέο γήπεδο για τον ΟΦΗ και να σηκώσει ένα Κύπελλο με την ομάδα της Κρήτης, είναι τα όνειρα του Μιχάλη Μπούση.

«Θα ήθελα να σηκώσω το Κύπελλο Ελλάδας ή και το πρωτάθλημα. Οποιοδήποτε από τα δυο" ανέφερε ο Μιχάλης Μπούσης.

«Η ΑΕΚ έφτιαξε το καινούργιο γήπεδο φέτος και ήταν υπέροχο. Τώρα θα κάνει και ο Παναθηναϊκός, ελπίζω να μπορέσουμε να φτιάξουμε κι εμείς" ανέφερε ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ για το θέμα του γηπέδου.

Ο Μιχάλης Μπούσης, παραχώρησε συνέντευξη στη διαδικτυακή εκπομπή, Game Night και παρακάτω μπορειτε να δείτε το VIDEO, αλλά και τις τοποθετήσεις του.

 

 

Παρά τον εκλογικό φόρτο της εποχής, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο και παρακολούθησε την αναμέτρηση του ΟΦΗ με το Νηρέα Χίου (3-0 ο ΟΦΗ).

Ο Λευτέρης Αυγενάκης, που είναι λάτρης του βόλεϊ και του Ερασιτεχνικού αθλητισμού, παρακολούθησε με ενδιαφέρον το παιχνίδι, μαζί με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη και έδωσε συγχαρητήρια στους διοργανωτές, για την εξαιρετική διοργάνωση, που αποτελεί μια γιορτή για το γυναικείο βόλεϊ, με τη συμμετοχή 5 ομάδων απο τη Νότια Ελλάδα (ΟΦΗ, Ενωση Ιλίου, Φοιβος Μελισίων, Ιρις Αργους, Νηρέας Χίου), απο τις οποίες οι δυο πρώτες παίρνουν στο εισιτήριο για την Α2 κατηγορία βόλεϊ γυναικών.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Δυνατά για την άνοδο στην Α2 τα κορίτσια του ΟΦΗ

Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, αποτελεί παρελθόν μετά απο 4 χρόνια στον ΟΦΗ και ο ίδιος με ανάρτηση του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λέει ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μιχάλη Μπούση, στον Γιάννη και Γιώργο Σαμαρά, στον κόσμο της ομάδας, αλλά αφήνει και αιχμές και για κάποιους ευθυνόφοβους,ανάξιους και μικρούς ανθρπώπους, δίχως να τους κατονομάζει.

Η ανάρτηση του Κοσμά Τσιλιανίδη:

Τέλος λοιπόν...
4 χρόνια φορώντας αυτή φανέλα
Έζησα κ ζήσαμε ολοι μαζι πολυ ενδοξες στιγμές γι αυτό τον τοσο ιστορικό σύλλογο. Έζησα όμως και τους χειρότερους μου εφιάλτες εξαιτίας ορισμένων. Γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους,φιλίες που θα μείνουν ανεξίτηλες στο χρονο και ολοι μαζί βάλαμε τις βάσεις ώστε ο ΟΦΗ να γινει ξανα μεγαλος κι ετσι οπως ολοι τον θυμούνται!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το κ.Μιχάλη Μπούση και την οικογένειά του για το ήθος και το μεγαλείο τους ως άνθρωποι.
Τον κύριο Γιώργο και Γιάννη Σαμαρά διότι ήταν οι άνθρωποι που μ άνοιξαν την πόρτα για να γίνω μέλος αυτής της ομάδας καθώς και σε ολο το staff και τους συμπαίκτες μου που συνεργαστήκαμε και περάσαμε ολες αυτες τις στιγμές μαζί.
Τελος οφείλω ενα τεράστιο ευχαριστώ στον κόσμο του ΟΦΗ και το εννοώ.
Η αληθινή εκτίμηση και το ήθος φαίνονται στα δύσκολα και στις πιο δύσκολες και μαύρες στιγμές μου ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν δίπλα μου, φωνάζοντας τ όνομα μου στο γήπεδο ή μ ένα γειά σου ρε Τσίλια παιχταρά στο δρόμο.
Δυστυχώς παντού υπάρχουν ευθυνοφοβοι,ανάξιοι και μικροί άνθρωποι αλλα εγω θα κρατάω πάντα τις πιο όμορφες στιγμές με αυτό το σήμα!
Πάμε ΟΦΗ!"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τσιλιανίδης τέλος απο τον ΟΦΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi