Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου, ολοκληρώνει τις φετινές αγωνιστικές της υποχρεώσεις, για το πρωτάθλημα της Α' Εθνικής.
Αγωνίζεται το Σάββατο 20 Μαίου (4μμ) στην Τούμπα με τον πρωταθλητή ΠΑΟΚ.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ θα περιμένουν τα αποτελέσματα της αγωνιστικής, για να δουν αν θα τερματίσουν στην 3η ή την 4η θέση, που είναι η κορυφαία στην ιστορία του συλλόγου, στην Α' Εθνική.
Αναλυτικά η αγωνιστική κίνηση των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ για το Σαββατοκύριακο (20-21/5):
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
• Σάββατο 20 Μαΐου 2023 Γήπεδο Τούμπας 16:00:
6η αγωνιστική Play-Off Πρωταθλήματος Α’ Εθνικής Γυναικών: ΠΑΟΚ – Ο.Φ.Η.
ΒΟΛΕΪ
• Σάββατο 20 Μαΐου 2023 κλ. Μοιρών 16:00:
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Β’: ΜΕΣΣΑΡΑ – Ο.Φ.Η.2
ΣΤΙΒΟΣ
• Σάββατο 20 Μαΐου 2023 Παγκρήτιο Στάδιο/Στάδιο Ελευθερίας: «ΗΡΑΚΛΕΙΑ 2023»
• Σάββατο 20 Μαΐου 2023 Παγκρήτιο Στάδιο/Στάδιο Ελευθερίας: ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΡΙΠΤΙΚΟΥ ΤΡΙΑΘΛΟΥ Κ14
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
• Σάββατο 20 Μαΐου 2023 γήπεδο ΑΜΜΟΥΔΑΣ 11:30: 11η αγωνιστική Πρωταθλήματος Youth League ΕΠΣΗ: ΑΟΑΝ – Ο.Φ.Η.
Ο ΟΦΗ ήταν τυχερός στο Αγρίνιο, καθώς ο Παναιτωλικός είχε τρία δοκάρια, αλλά με δυο γκολ στο φινάλε, το ένα με αυτογκολ του Χουχούμη στο 84' και το άλλο με το πρώτο γκολ του Δανού Γκρόνινγκ στην τελευταία φάση του αγώνα, κατάφερε να κλείσει τη σεζόν με μια ακόμη νίκη (7η εκτός έδρας) και να τερματίσει στην 7η θέση, πρώτος και αήττητος στα πλέι-άουτ.
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα απο το τελευταίο φετινό παιχνίδι του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα χαμόγελα απο την τελευταία φετινή selfie του ΟΦΗ παρακαταθήκη για τη νέα σεζόν
Εξι κορίτσια της γυναικείας ομάδας βόλει του ΟΦΗ, αγωνίζονται με το 11ο ΓΕΛ Ηρακλείου, στο Final-4 του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος βόλεϊ Μαθητών -Μαθητριών ΓΕΛ- ΕΠΑΛ 2022-23.
Πρόκειται για τις Καλουτσάκη Ελένη, Πιτσούλη Εμμανουέλα- Μαρία, Βυνιχάκη Μαρία, Μπελενιώτη Παρασκευή, Βλαχάκη Ευαγγελία, Ζλατιλίδου Ιωάννα.
Αντίπαλοι του 11ου ΓΕΛ Ηρακλείου, είναι το Ελληνικό Κολλέγιο (Θεσσαλονίκης), το The Grammar School Λεμεσού (Κύπρος), η Σχολή Μωραΐτη (Αθήνα).
Το 11ο ΓΕΛ Ηρακλείου, είναι το μοναδικό δημόσιο σχολείο της χώρας, που προκρίθηκε στην τελική φάση και δκεικδικεί τον τίτλο, στο σχολικό πρωτάθλημα βόλει. Τα υπόλοιπα είναι κολλέγια απο την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Κύπρο.
Η ομάδα αποτελείται του 11ου ΓΕΛ αποτελείται από τις μαθήτριες : Κάββου Γεωργία, Παυλόγλου Μαρία, Ποταμιανάκη Αλίκη, Καλουτσάκη Ελένη, Βλαχάκη Ευαγγελία, Πιτσούλη Εμμανουέλα- Μαρία, Βυνιχάκη Μαρία, Μπελενιώτη Παρασκευή, Χανιωτάκη Ειρήνη, Αντιφυλιώτη Αικατερίνη-Άννα, Δερμιτζάκη Αικατερίνη, Ζλατιλίδου Ιωάννα, Στρατάκη Ιωάννα, Κακαβελάκη Αικατερίνη.
Πέρα, απο το αγωνιστικό κίνητρο, για τα κορίτσια, υπάρχει και το κίνητρο της μοριοδότησης, για τις Πανεπιστημιακές σχολές.
"Το ΤΑΑ ΟΦΗ βόλει, εύχεται στο 11ο ΓΕΛ και σε όλα τα κορίτσια, καλή επιτυχία! Πάμε δυνατά!" αναφέρει σε ανακοίνωση του.
Γ.Κορτς