Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ μπήκε ως αουτσάιντερ στο ειδικό τουρνουά ανόδου στην Α2 των 5 πρωταθλητών (Ενωση Ιλίου, Φοιβος Μελισσίων, Ιρις Αργους και ΟΦΗ) που έγινε στο "σπίτι" του, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και κατάφερε να γράψει ιστορία.
Τα τρομερά κορίτσια του ΟΦΗ, με το χαμηλότερο μέσο όρο ηλικίας, απο όλες τις ομάδες (οι περισσότερες αθλήτριες κορασίδες και νεάνιδες, σε κατηγορία γυναικών), έκαναν το...θαύμα τους και έγραψαν μια χρυσή ιστορία για τον ΟΦΗ και το κρητικό βόλεϊ, με την άνοδο στην Α2.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, κέρδισαν τα φαβορί για τη δεύτερη θέση (Φοίβος Μελισσίων και Ιρις Αργους),αλλά και το Νηρέα Χίου (ήταν η πιο αδύναμη ομάδα του τουρνουά) και με τρείς νίκες, πήραν το δεύτερο εισιτήριο της ανόδου, εντυπωσιάζοντας με το ταλέντο τους και την ψυχή που έβγαλαν σε όλους τους αγώνες.
Ο ΟΦΗ έχασε μόνο, απο την αήττητη όλη τη σεζόν ομάδα της Ένωσης Ιλίου, η οποία πήρε εύκολα το πρώτο εισιτήριο με 4Χ4 χωρίς να χάσει ούτε σετ, στο Ηράκλειο, έχοντας παίκτες με εμπειρίες απο την Α1 και την Εθνική ομάδα!
Ετσι, ΟΦΗ και Ενωση Ιλίου πήραν την άνοδο για την Α2.
Στο τελευταίο παιχνίδι με τον Φοίβο Μελισσίων, ο ΟΦΗ χρειαζόταν δυο σετ (ένα πόντο) γι< να εξασφαλίσει το στόχο, απέναντι σε ένα αντίπαλο, που είχε χάσει οριστικά το τρένο της ανόδου.
Και όχι μόνο πήρε τα δυο σετ, αλλά και τη νίκη, ολοκληρώνοντας θριαμβευτικά την παρουσία του, στους αγώνες.
Στο τελευταίο σφύριγμα των διαιτητών, στο κλειστό του ΟΦΗ, τα πανηγύρια ήταν έξαλλα, για την ιστορική επιτυχια των κοριτσιών του ΟΦΗ.
Στο πρώτο σετ, με αιχμή του δόρατος την φανταστική 15χρονη Πρινιωτάκη, τη Φανιουδάκη να μαζεύει και άμυνες και λίρα εκατό την Πιτσούλη, η οποία πήρε φανέλα βασικού, ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 17-20 και στο τρίτο σετ μπολ με καρφί της Πιτσούλη απο το κέντρο καθάρισε το σετ με 21-25.
Στο δεύτερο σετ, ο ΟΦΗ με το σερβίς της Πρινιωτάκη προηγήθηκε με 1-7, αλλά ο Φοίβος με την Μέγγου και το καλό σερβίς της Κωτσιάκη, το έφερε στα ίσια (12-12).
Με σημαντικές βοήθειες απο την Παπουλίδου και την Κοζωνάκη, ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 15-20, αλλά ο Φοίβος με ενα μεγαλο come back και ένα σερί 5-0 ισοφάρισε (20-20) και έτσι το φινάλε έγινε θρίλερ.
Τελικά ο Φοίβος το πήρε 26-24, με την Δημητρακάκου, να έχει την τελευταία λέξη.
Ο ΟΦΗ μετά το 1-1 έψαχνε ένα ακόμη σετ για τη άνοδο και το βρήκε στο τρίτο, όπου έκανε συγκλονιστική εμφάνιση.
Με την Φανιουδακη και την Παπουλίδου "ζεστές" ο ΟΦΗ ξεκίνησε με 6-11 και προηγήθηκε 9-17 με καρφί της ασταμάτητης 15χρονης Πρινιωτάκη και 9-18, με άσο της 17χρονης πασαδόρου Καλουτσάκη (εξαιρετική εμφάνιση).
Ο Φοίβος με την Καραγκούνη επέστρεψε στο σετ (16-19), αλλά εκεί μίλησαν Φανιουδακη, Παπουλίδου, Πρινιωτάκη για τον ΟΦΗ και με καρφί της τελευταίας, ο ΟΦΗ κλείδωσε το σετ 19-25 και την άνοδο στην Α2, μέσα σε έξαλλα πανηγύρια.
Το τέταρτο σετ ήταν σχεδόν διαδικαστικό για τον ΟΦΗ, με το Νίκο Προύφα να βάζει όλες τις παίκτριες του και με ωραίες προσπάθειες της Βυνιχάκη και της Μπελενιώτη, ο ΟΦΗ με 15-25, έκανε το 3-1, μέσα σε πανηγυρισμούς απο τα κορίτσια, τους προπονητές, αλλά και τους γονείς, που μπήκαν στο γήπεδο, για να πανηγυρίσουν.
Διαιτητές: Παναγιώτα Ράντζιου (Σύνδεσμος Αθήνας και Ανατολικής Αττικής), Νίκος Αγγελίδης (Σύνδεσμος Κρήτης).
Τα σετ: 21-25,26-24,19-25,15-25.
Το ρόστερ του ΟΦΗ (Προύφας): Κοζωνάκη, Καλουτσάκη, Δόσπρα (λ), Παπουλίδου, Γκιζιώτη, Φανιουδάκη Ε., Πρινιωτάκη, Πετροπούλου, Μπελενιώτη, Βινιχάκη, Φανιουδάκη Ν. Χρυσιλίου, Βουρεξάκη, Πιτσούλη, Κουρνιδάκη, Γεωργοπούλου, Ζλατιλίδου, Κανδυλάκη, Ματαλλιωτάκη (λ), Φραγκιαδού, Λούπη.
To ρόστερ του Φοίβου Μελισσίων (Στέλιος Ατσιδαύτης): Μέγγου, Κομίνη, Καραγκούνη, Μολδοβανίδη (λ), Χατζοπούλου, Γεωργακοπούλου, Γερογιάννη, Ζαχαροπούλου, Κωτσιάκη, Θάνου, Γιαννακάκη, Τατούλη, Χατζή, Δημητρακάκου, Χαβιάρα (λ).
Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες απο τα πανηγύρια.
Δείτε παρακάτω το ιστορικό παιχνίδι του ΟΦΗ.
Καταξιιωμένοι επαγγελματίες προπονητές, θα στελεχώσουν το μεγάλο καλοκαιρινό καμπ, που διοργανώνει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για παιδιά ηλικίας 6-14 ετών, απο τις 19 Ιουνίου μέχρι και τα τέλη Αυγούστου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Στην προπονητική ομάδα, του καμπ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εντάχθηκε και ο Ομοσπονδιακός προπονητής Χάντμπολ Παύλος Ποτουρίδης, ο οποίος θα διδάξει στα μικρά παιδιά, τα μυστικά του χάντμπολ και του μπιτς χάντμπολ.
Να σημειωθεί, ότι, το άθλημα του Χάντμπολ, είναι ένα απο τα αθλήματα που ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, θέλει να εντάξει στην οικογένεια του και ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα.
Συντονιστής της προπονητίκής ομάδας, αναγνωρισμένων προπονητών, με εμπειρία και εξειδίκευση στα αθλήματα τους, που θα στελεχώσουν το καμπ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα είναι ο διακεκριμένος προπονητής υδατοσφαίρισης Κώστας Φιτσανάκης.
Ενώ στο τιμ θα είναι και ο έμπειρος προπονητής βόλει Δημήτρης Ζλατιλίδης.
Στο καμπ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, παιδιά ηλικίας απο 6-14 ετών, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με όλα τα αθλήματα που καλλιεργεί ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ (βόλει, μπάσκετ, ποδόσφαιρο, στίβος, κολύμβηση, πόλο, σκάκι, πυγμαχία, αρση βαρών, τροχοσανίδα), αλλά και άλλα σπορ (όπως πχ το χαντμπολ) και να διαμορφώσουν μια συνολική εικόνα, για όλα τα αθλήματα.
Το πρόγραμμα του καμπ, που θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες σε συνέντευξη τύπου, θα φιλοξενήσει και άλλες δράσεις, μέσα απο ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αθλητισμού και διασκέδασης των παιδιών, με αθλητικές και κοινωνικές δράσεις, αλλά και θέματα παιδαγωγικού χαρακτήρα.
Ο προεγγραφές για το καμπ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ έχουν ξεκινήσει και πληροφορίες μπορείτε να λαμβάνετε στο τηλέφωνο 2810-311525 (γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ, οδός Ισαλυρων 93, Καμίνια).
"Λευτέρη Αυγενάκη, δεν θα έπαιρνα το αεροπλάνο να έρθω απο τη Θεσσαλονίκη, αν δεν ήμουν σίγουρος, ότι όχι μόνο ίδρωσες τη φανέλα, αλλά τη μάτωσες κι΄όλας!".
Αυτή η ατάκα του «χρυσού» σκόρερ της Εθνικής ομάδας Ποδοσφαίρου και Πρωταθλητή Ευρώπης στο Euro 2004, Άγγελου Χαριστέα, ήταν όλα τα λεφτά, στην κεντρική προεκλογική εκδήλωσή του, Λευτέρη Αυγενάκη, στο κλειστό του Λίντο.
Οι αναφορές αυτής της σημαντικής ποδοσφαιρικής προσωπικότητας, για τον Ηρακλειώτη Υφυπουργό Αθλητισμού, εκτόξευσαν τον ενθουσιασμό της εκδήλωσης, στα ύψη.
Γιατί ήταν τιμητικά λόγια, για τον Ηρακλειώτη Υπουργό των Σπορ, απο ένα καθαρόαιμο στέλεχος του αθλητισμού.
Ενα πρόσωπο, που έχει φέρει την Ελλάδα, στην κορυφή της Ευρώπης.
Ο Αγγελος Χαριστέας, που είναι σήμερα Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μίλησε με ύμνους, για τον Λευτέρη Αυγενάκη και το έργο του, στον αθλητισμό την τετραετία που πέρασε.
Του έπλεξε το εγκώμιο, για τον εκσυγχρονισμό του αθλητισμού, αλλά και για την βαρύτητα που έδωσε στο Υπουργείο, όπως είπε. Για την αθλητική κουλτούρα που έφερε, τη χρηματοδότηση μέσω του Μητρώου, του επαγγελματικού και Ερασιτεχνικού αθλητισμού, ενώ τον χαρακτήρισε "παλικάρι" και του ευχήθηκε να συνεχίσει στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, μετά τις εκλογές, καθώς όπως είπε η επόμενη τετραετία θα είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τη χώρα, ώστε να κάνει το επόμενο βήμα.
Οπως είπε ο Χαριστέας, για τον Αυγενάκη, μέσα σε αποθέωση, στο κλειστό του Λίντο "μια απο τις πιο δύσκολες καρέκλες στη χώρα, είναι αυτή του Υφυπουργού αθλητισμού. Σαν πρώην αθλητής, έχω ζήσει πολλές καταστάσεις. Δυσάρεστες καταστάσεις, που δεν ταιριάζουν ουτε στην κουλτούρα μας, ούτε στη φιλοσοφία μας. Τα τελευταία 4 χρόνια, έδωσες Υπουργέ μια νέα βαρύτητα σε αυτό το Υπουργείο. Σε δυο άξονες, που είναι οι υποδομές και η αθλητική κουλτουρα, που θέλουμε να δώσουμε, στα παιδιά μας.
Οπότε ένα μεγάλο μπράβο, γιατί όχι μόνο προσέφερες στο τόπο σου, που πρέπει να είσαι υπερήφανος για αυτό, αλλά και ως Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, συνεργάστηκα μαζί σου, για μεγάλα έργα στη Θεσσαλονίκη και στην ευτύερη περιοχή.
Το επαγγελματικό ποδόσφαιρο και το ελληνικό ποδόσφαιρο συνολικά είχε για πρώτη φορά τη χρηματοδότηση που ο Λευτέρης Αυγενάκης έδωσε μέσα απο το Υπουργείο του, ενώ βοήθηκε και τον Ερασιτεχνικό αθλητισμό.
Σου δίνω συγχαρητήρια γιατί μέσω του Μητρώου έδωσες τη δυνατότητα στα ερασιτεχνικα σωματεία να έχουν αυτή τη σχέση με το κράτος.
Ο εκσυγχρονισμός του αθλητισμού είναι για μένα ένα μεγάλο βήμα, που έκανε ο Λευτέρης Αυγενάκης.
Σε ευχαριστώ που μου δίνεις τη δυνατότητα να μιλήσω για πρώτη φορά στους Κρητικούς.
Σας οφείλω σαν αθλητής μια πολύ μεγάλη ευγνωμοσύνη και ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Στηρίξατε και εμένα και την Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου στις δύσκολες στιγμές.
Βγάζετε ανθρώπους παλικάρια, που παλεύουν για το καλό της χώρας.
Λευτέρη, σου εύχομαι καλή επιτυχία, να συνεχίσεις το έργο σου.
Η επόμενη τετραετία θα είναι η πολύ μεγάλη ευκαιρία σε αυτή τη χώρα, για το επόμενο βήμα. Με ανθρώπους σαν και σένα μπορεί αυτό να γίνει".