Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, αποτελεί παρελθόν μετά απο 4 χρόνια στον ΟΦΗ και ο ίδιος με ανάρτηση του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λέει ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μιχάλη Μπούση, στον Γιάννη και Γιώργο Σαμαρά, στον κόσμο της ομάδας, αλλά αφήνει και αιχμές και για κάποιους ευθυνόφοβους,ανάξιους και μικρούς ανθρπώπους, δίχως να τους κατονομάζει.
Η ανάρτηση του Κοσμά Τσιλιανίδη:
Τέλος λοιπόν...
4 χρόνια φορώντας αυτή φανέλα
Έζησα κ ζήσαμε ολοι μαζι πολυ ενδοξες στιγμές γι αυτό τον τοσο ιστορικό σύλλογο. Έζησα όμως και τους χειρότερους μου εφιάλτες εξαιτίας ορισμένων. Γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους,φιλίες που θα μείνουν ανεξίτηλες στο χρονο και ολοι μαζί βάλαμε τις βάσεις ώστε ο ΟΦΗ να γινει ξανα μεγαλος κι ετσι οπως ολοι τον θυμούνται!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το κ.Μιχάλη Μπούση και την οικογένειά του για το ήθος και το μεγαλείο τους ως άνθρωποι.
Τον κύριο Γιώργο και Γιάννη Σαμαρά διότι ήταν οι άνθρωποι που μ άνοιξαν την πόρτα για να γίνω μέλος αυτής της ομάδας καθώς και σε ολο το staff και τους συμπαίκτες μου που συνεργαστήκαμε και περάσαμε ολες αυτες τις στιγμές μαζί.
Τελος οφείλω ενα τεράστιο ευχαριστώ στον κόσμο του ΟΦΗ και το εννοώ.
Η αληθινή εκτίμηση και το ήθος φαίνονται στα δύσκολα και στις πιο δύσκολες και μαύρες στιγμές μου ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν δίπλα μου, φωνάζοντας τ όνομα μου στο γήπεδο ή μ ένα γειά σου ρε Τσίλια παιχταρά στο δρόμο.
Δυστυχώς παντού υπάρχουν ευθυνοφοβοι,ανάξιοι και μικροί άνθρωποι αλλα εγω θα κρατάω πάντα τις πιο όμορφες στιγμές με αυτό το σήμα!
Πάμε ΟΦΗ!"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Οι γυναίκες του ΟΦΗ, στο βόλεϊ, έγραψαν ιστορία!
Κέρδισαν στο τελευταίο και καθοριστικό παιχνίδι τον Φοίβο Μελισσίων με 3-1 σετ και πήραν το δεύτερο εισιτήριο ανόδου για την Α2 κατηγορία.
Μετά απο 5 μέρες αποθέωσης του γυναικείου βόλει στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, τα νεαρά κορίτσια του ΟΦΗ (οι περισσότερες κορασίδες και νεάνιδες, που είναι πρωταγωνίστριες στην κατηγορία γυναικών), κατάφεραν να πετύχουν μια ιστορική άνοδο και να γνωρίσουν την αποθέωση.
Ένωση Ιλίου και ΟΦΗ, είναι οι δυο ομάδες απο το ειδικό τουρνουά των 5 πρωταθλητών, που κερδίζουν την άνοδο σε ένα τουρνουά που εξελίχθηκε σε γιορτή του γυναικείου βόλεϊ.
Δείτε παρακάτω τις αναμετρήσεις της τελευταίας ημέρας.
Σε μεγάλο διεθνές τουρνουά που θα γίνει στο Σοφικό Κορινθίας, θα συμμετάσχει η Κ10 (γενν. 2013) της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στις 26, 27 και 28 Μαίου.
Πρόκειται για το διεθνές τουρνουά ELITE NEON CUP 2023, στο οποίο θα λάβουν μέρος τα αντίστοιχα ηλικιακά τμήματα από μεγάλους συλλόγους της Ευρώπης και της Ελλάδας όπως η Μίλαν, η Σπαρτάκ Μόσχας, ο Ερυθρός Αστέρας, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός κ.λ.π.
Τα παιδιά της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα έχουν την ευκαιρία για σπουδαίες εμπειρίες και παραστάσεις, αλλά και να μετρήσουν τις δυνάμεις τους, με ισχυρούς αντιπάλους.
Όπως τονίζει ο επικεφαλής της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Βασίλης Μαραγκάκης "όπως γίνεται αντιληπτό θα δοθεί στα παιδιά μας, μια χρυσή ευκαιρία συλλογής ποικίλων παραστάσεων, πλούσιων εμπειριών, αλλά και η δυνατότητα να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας απέναντι σε πάρα πολύ υψηλού επιπέδου αντιπάλους.
Είναι σημαντικό να δίνουμε την ευκαιρία της συμμετοχής σε τέτοιου υψηλού επιπέδου διοργανώσεις, σε όσο το δυνατόν περισσότερα τμήματα της Ακαδημίας μας, ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Τα τουρνουά, αυτά είναι σημαντικά και για μας τους προπονητές, καθώς κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης είναι προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί και συνάντηση μεταξύ των προπονητών όλων των συλλογών για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων, γύρω απο το αντικείμενο μας και την δουλειά στις αναπτυξιακές ηλικίες".