"O ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα με φανταστικούς φιλάθλους" ανέφερε ο 23χρονος αριστερος μπακ Λερόι Αμπάντα, ο οποίος υπέγραψε για δυο χρόνια στον ΟΦΗ και ανακοινώθηκε και επίσημα, απο την κρητική ομάδα. Οπως είπε «είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, έπαιξα αντίπαλος με την ομάδα την περασμένη σεζόν και ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα, με πολλούς φιλάθλους. Οι φίλαθλοι στο γήπεδο είναι φανατικοί. Αποφάσισα να έρθω στον ΟΦΗ, γιατί καταρχάς είναι μια μεγάλη ομάδα και είναι το καλύτερο για μένα να έρθω εδώ, να εξελιχθώ και να κάνω το επόμενο βήμα. Σίγουρα με βοηθά πολύ το γεγονός ότι αγωνίστηκα στην Ελλάδα τους τελευταίους έξι μήνες. Γνωρίζω το πρωτάθλημα, τις ομάδες και τους παίκτες. Είναι κάτι που επίσης συνέβαλλε στο να πάρω αυτή την απόφαση».
Επεσαν οι υπογραφές
Παίκτης του ΟΦΗ με κάθε επισημότητα είναι ο Λερόι Αμπάντα. Ο ΟΦΗ ανακοίνωσε την απόκτηση του 23χρονου αριστερού μπακ, ο οποίος έβαλε την υπογραφή του σε διετές συμβόλαιο.
Στο δεύτερο μισό της περσινής σεζόν ο Αμπαντά αγωνίστηκε με δανεισμό στη Λαμία και πλέον συνεχίζει στην Κρήτη. Ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει επίσης ο Βόλος με τον Παναιτωλικό, με τον ΟΦΗ να κάνει δικό του τον ποδοσφαιριστή.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ για τον Αμπάντα:
"Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή, Leroy Abanda, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας δυο ετών.
Ο 23χρονος αμυντικός, ο οποίος γεννήθηκε στις 7 Ιουνίου 2000 στην Γαλλία, έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στις ακαδημίες της Monaco και της Milan, ενώ το τελευταίο εξάμηνο αγωνίστηκε δανεικός στην Λαμία (17 συμμετοχές).
Έχει αγωνιστεί επίσης στις Neuchâtel Xamax (9 συμμετοχές), US Boulogne (19 συμμετοχές) και RFC Seraing (20 συμμετοχές).
Ο Leroy Abanda έχει χριστεί διεθνής με τις ομάδες U16 & U17 της Γαλλίας (11 συμμετοχές).
Leroy, καλώς ήρθες στον ΟΦΗ!".
Δείτε τις δηλώσεις του.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ολα για όλα, για την ιστορική άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2 τα παίζει την Παρασκευή (23/6) ο Γιούχτας, στην τελευταία και καθοριστική αγωνιστική των μπαράζ ανόδου, των 5 πρωταθλητών της Γ' Εθνικής, απο τους οποίους 4 ομάδες ανεβαίνουν στην παραπάνω κατηγορία.
Ηδη τα τρία εισιτήρια, έχουν κριθεί και τα έχουν εξασφαλίσει η Κοζάνη, ο Καμπανιακός (Θεσσαλονίκη) και ο Αιολικός.
Το τελευταίο 4ο εισιτήριο, θα κριθεί μεταξύ του Γιούχτα και του Τηλυκράτη Λευκάδας.
Η ομάδα της Λευκάδας, είναι στο +2 στην βαθμολογία και στην τελευταία αγωνιστική βολεύεται και με το "Χ" στη Θεσσαλονίκη, απέναντι στον αδιάφορο Καμπανιακό.
Ο Γιούχτας θέλει μόνο νίκη επί του αδιάφορου Αιολικού και ήττα του Τηλυκράτη στη Θεσσαλονίκη, ώστε να τερματίσει εκείνος στην τέταρτη προνομιούχο θέση.
Η άνοδος δεν είναι στο χέρι του Γιούχτα, αλλά στις Αρχάνες δεν χάνουν το κουράγιο τους και με μια...μαντινάδα που ανέβασαν στην σελίδα τους στο Facebook, έδειξαν την αισιοδοξία τους, για την τελική έκβαση των μπαράζ.
Οπως γράφουν: "Σαν είναι ο Γιούχτας δυνατός, δεν τον εστένει πράμα. Με πίστη και με δύναμη θα κάνει και το θαύμα.
Ξέρουμε να παλεύουμε θα το κάνουμε και όλοι μαζί θα δώσουμε το παρόν την Παρασκευή στο γήπεδο.
Παιδια ψηλά το κεφάλι ανατρανιστα είμαστε μια γροθιά".
Μάλιστα με ανακοίνωση τους, απευθύνουν κάλεσμα στον κόσμο του Ηρακλείου, να βρεθεί στο γήπεδο στο παιχνίδι με τον Αιολικό, επισημαίνοντας ότι ο αγώνας αυτός θα μείνει στην ιστορία του Γιούχτα.
"Ο αγώνας αυτός θα γραφτεί στην Ιστορία του ΓΙΟΥΧΤΑ , ΕΣΥ ΘΑ ΛΕΙΠΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΥΤΟ ?" αναφέρουν.
Αν ο Γιούχτας αποτύχει αγωνιστικά να κερδίσει την άνοδο, θα περιμένει να δεί μήπως τελικά δημιουργηθούν κενές θέσεις στην Σούπερ Λίγκ 2 λόγω αδυναμίας συμμετοχής κάποιας και κληθεί να ανέβει και η 5η ομάδα.
Αυτά όμως για την ώρα, αν και συζήτηση γίνεται έντονα στην ποδοσφαιρική πιάτσα, είναι ακόμη σενάρια.