Παράπονα και...πειράγματα, για τον φωτισμό στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, δέχθηκε απο τους συναδέλφους του στο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου, ο ηλεκτρολόγος στο επάγγελμα, Γενικός Αρχηγός Κώστας Ζερβάκης.
Φιλότιμος όπως είναι ο Κώστας (οι εργασίες που είχε κάνει στην εποχή που βρισκόταν στην ΠΑΕ, σε ΒΑΚ και κεντρικό γήπεδο, κρατούν μέχρι και σήμερα), βρήκε μέσα απο τον επαγγελματικό του χώρο (e-damianakis.gr), μια χορηγία, έβαλε και το συνεργείο του και τοποθέτησε λάμπες LED σε όλα τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Τους ...άλλαξε τα φώτα ο Κώστας!
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O ΟΦΗ συνεχίζει δυναμικά της εκκαθαρίσεις, με ένα ακόμη παίκτη, που αποδείχθηκε αποτυχημένη μεταγραφική επιλογή.
Ο 24χρονος Πορτογάλος εξτρέμ Μέσακ Τζού, είναι ο επόμενος παίκτης που θα αποτελέσει παρελθόν απο τον ΟΦΗ.
Aν και έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο, οι άνθρωποι της ομάδας, ήρθαν σε συμφωνία μαζί του, για να λήξουν την συνεργασία τους, απο τώρα.
Ο Τζού, την περασμένη σεζόν, αγωνίστηκε σε δέκα παιχνίδια, τα περισσότερα ως αλλαγή και είχε μόλις 479 λεπτά συμμετοχής.
Παρά το καλό βιογραφικό του, πρωταθλητής ευρώπης με την Εθνική Κ17 της Πορτογαλίας και πέρασμα απο την Μπενφίνα, αλλά και την U21 της Γουέστ Χαμ, ο Τζού, όχι μόνο δεν έδειξε ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά στον ΟΦΗ, αλλά δεν κατάφερε καν, να κερδίσει φανέλα βασικού.
Ετσι, προστίθεται και αυτός στην λίστα των ξένων παικτών που πέρασαν απο τον ΟΦΗ και θα ξεχαστούν γρήγορα.
Η διοίκηση της ομάδας, συνεχίζει τις εκκαθαρίσεις και την προσπάθεια να ελαφρύνει το σύλλογο απο συμβόλαια και παίκτες, που δεν έχουν να δώσουν τίποτα στον ΟΦΗ.
Εκτός απο τον Τζού, υπάρχουν ακόμη 2-3 περιπτώσεις, για λύσεις συμβολαίων και τις επόμενες μέρες αναμένονται εξελίξεις.
Να σημειωθεί, ότι ο ΟΦΗ, έχει ολοκληρώσει την συνεργασία με Τσιλιανίδη (έμεινε ελεύθερος, δεν ανανεώθηκε το συμβόλαιο του), Περέα (έμεινε ελεύθερος, ήταν δανεικός απο την Ισπανική Λεγκανιές) Στίβενς (είχε δυο χρόνια συμβόλαιο, ο ΟΦΗ το έλυσε στον πρώτο, έπαιξε και δανεικος 6 μήνες στην Ντε Χααγκ), Τζού (είχε δυο χρόνια συμβόλαιο, έμεινε ένα), ενώ δεν αποδέχθηκαν την πρόταση του ΟΦΗ και αποτελούν παρελθόν οι Διαμαντής και Μπαλογιάννης, τους οποίους ήθελε η ομάδα, αλλά εκείνοι αποφάσισαν να συνεχίσουν αλλού.
Εξι παίκτες δηλαδή, απο την περσινή ομάδα, δεν συνεχίζουν και αναμένονται και άλλες αποχωρήσεις.
Αντίθετα, ο ΟΦΗ έχει κάνει τρείς μεταγραφές, τον Ισπανό μεσοεπιθετικό Ριέρα, τον Κύπριο διεθνή στόπερ Καρώ και το νεαρό Κουτεντάκη και ψάχνει ένα ακόμη στόπερ, ένα αριστερό μπακ, ένα 8αρι και ένα εξτρέμ.
Ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Νίκος Τσαμπουράκης, εκπροσώπησε το σύλλογο στην Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΠΣΗ στο ξενοδοχείο «Αστόρια».
Πάντα κοντά στο τοπικό ποδόσφαιρο και τις ομάδες του Ηρακλείου, ο Νίκος Τσαμπουράκης, ο οποίος υπήρξε και ο ίδιος ερασιτεχνης ποδοσφαιριστής, μίλησε με τους εκπροσώπους σωματείων και τους προπονητές και άκουσε τα προβλήματα τους.
Όπως ανέφερε ο Νίκος Τσαμπουράκης "το πιο σημαντικό για μένα είναι το γεγονός ότι το Ηράκλειο συνεχίζει να βγάζει ταλέντα και αυτό φαίνεται απο την πορεία των Μικτών ομάδων. Είναι σημαντικό ότι η ΕΠΣΗ, με τη συνδρομή της Περιφέρειας Κρήτης, που είναι κοντά στον αθλητισμό, θα αποκτήσει σύντομα το δικό της γήπεδο, κάτι που θα λύσει πολλά προβλήματα. Εντυπωσιάστηκα απο το γεγονός ότι η ΕΠΣΗ έχει έτοιμη Μικτή ομάδα κοριτσιών, κάτι που δεν έχουν πολλές περιοχές της χώρας. Επίσης, θέλω να πιστεύω ότι η νέα ηγεσία του Αθλητισμού, θα μπορέσει να προσφέρει στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και στον ερασιτεχνικό αθλητισμό, όπως έκανε ο Λευτέρης Αυγενάκης, κάτι για το οποίο δεν χωρά καμία αμφιβολία. Εύχομαι καλή δύναμη σε όλες τις ομάδες και τους εμπλεκόμενους, στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της περιοχής μας".