Μεταγραφικός πυρετός, επικρατεί στις ομάδες του Ηρακλείου, σε επίπεδο Γ' Εθνικής.
Η παρουσία του Ηροδότου στην κατηγορία και η επανεκκίνηση που επιδιώκει σε αυτήν, με προπονητή τον Μανώλη Παπαματθαιάκη, τον έχουν κάνει να παίζει δυνατά στο μεταγραφικό παζάρι, καθώς ανακοίνωσε την απόκτηση του έμπειρου μέσου Μιχάλη Φραγκουλάκη, του δυναμικού αμυντικού Μανώλη Κανδυλάκη και του τερματοφύλακα Δημήτρη Ζαφείρη.
Την πιο ηχηρή κίνηση την έχει κάνει πάντως ο Αλμυρός, ο οποίος ανακοίνωσε την απόκτηση του Αγγελου Καστελλιανάκη, ενός απο τους κορυφαίους επιθετικούς στο Ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο, την τελευταία 10ετία.
O Αλμυρός πήρε και τον άλλοτε παίκτη του Εργοτέλη και του Πόρου, Γιάννη Κουτάντο (μέσος).
Γ.Κορτς
Μέρες χαράς, για τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Μάνθο Πουλινάκη.
Εγινε για δεύτερη φορά πατέρας, καθώς η σύζυγος του, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι!
Ετσι, ο Μάνθος, μετά την κόρη, έκανε και τον υιό και πλέον πλέει, σε πελάγη ευτυχίας.
Στον Μάνθο, αλλά και στη σύζυγο του Μαρία Κωσταντινίδου, ευχόμαστε να τους ζήσει το νέο μέλος.
Να είναι καλότυχο και να το δουν όπως επιθυμούν!
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ