Συνεχίζονται οι επιτυχίες απο αθλήτριες του ΟΦΗ, σε Πανελλήνιο επίπεδο, στο Beach Volley.
Μετά την 3η θέση στην Ελλάδα, που κατέκτησαν οι Πρινιωτάκη και Πιτσούλη στην κατηγορία Κ17, ήρθε η σειρά της Ελένης Κλαουτσάκη, να κατακτήσει την δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ19, που έγινε στην Κεφαλονιά.
Η αθλήτρια του ΟΦΗ, μαζί με την Δανάη Αραμπατζή (Πήγασος), προκρίθηκαν στον τελικό του Πανελληνίου πρωταθλήματος, όπου ηττήθηκαν, απο τις Κουκουδίτσα Κυριακή και Λιόφτη Κατερίνα, με 2-0 (9-21, 19-21) και κατέλαβαν την δεύτερη θέση στην Ελλάδα.
Ωστόσο, στο ίδιο τουρνουά υπήρχαν και άλλες επιτυχίες απο αθλήτριες του ΟΦΗ, που κατέκτησαν χαμηλότερες θέσεις, με τις Ελευθερία και Νικολέτα Φανιουδάκη και Ελευθερία Φετφατζή και Εμμανουέλα Πιτσούλη, να μπαίνουν στην τελική οκτάδα, του τουρνουά.
Οπως ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Προύφας, «όλες οι ομάδες μας έδειξαν πολύ υψηλό αγωνιστικό επίπεδο στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο. Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια και τους εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού. Τώρα, θα πάρουν μερικές μέρες ξεκούραση και μετά ξεκινάμε με τα κορίτσια του ΟΦΗ την μεγάλη μας προσπάθεια στο πρωτάθλημα της Α2 βόλει».
Στην κεντρική φωτογραφία, η Ελένη Καλουτσάκη του ΟΦΗ, δεξιά με την συναθλήτρια της Δανάη Αραμπατζή (Πήγασος), που κατέκτησαν την δεύτερη θέση στην Ελλάδα.
Τα συγχαρητήρια του, στον Γιούχτα, για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2, εκφράζει με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
"Είναι μια ευκαιρία για την περαιτέρω αναβάθμιση του επιπέδου του ποδοσφαίρου, στην περιοχή μας" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στην ομάδα του Γιούχτα, για την επικείμενη άνοδο της στην Σούπερ Λίγκ 2, μετά τις εξελίξεις στην κατηγορία.
Η άνοδος του Γιούχτα στην Σούπερ Λίγκ 2, είναι μια ευκαιρία για την περαιτέρω αναβάθμιση του επιπέδου του ποδοσφαίρου, στην περιοχή μας.
6 παιδιά της Κ19 της ΠΑΕ ΟΦΗ, συνδίασαν μπάλα και σπουδές και κατάφεραν, να εισαχθούν σε Πανεπιστημιακές σχολές.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ με ανακοίνωση της, τους συγχαίρει.
Οπως αναφέρει:
"Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο για τους έξι ποδοσφαιριστές της Κ19 του ΟΦΗ, οι οποίοι, συνδυάζοντας αθλητισμό και σπουδές, κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους στις Πανελλήνιες εξετάσεις και να εισαχθούν στις σχολές τις επιλογής τους!
Ο λόγος για τους Σπύρο Ζαχαριουδάκη (ΤΕΦΑΑ), Γιάννη Κώτη (ΤΕΦΑΑ), Λευτέρη Μακράκη (ΤΕΦΑΑ), Βασίλη Πιστικό (ΤΕΦΑΑ), Δημήτρη Σαλούστρο (Οικονομικών Επιστημών) και Αντώνη Σαντοριναίο (ΤΕΦΑΑ).
"Παιδιά, είμαστε πολύ περήφανοι για εσάς! Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία!" αναφέρει στην ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ.