Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την Κυριακή 20 Αυγούστου, στις 7.30μμ, η πρεμιέρα του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, με αντίπαλο τον Αρη, για την πρώτη αγωνιστική, του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ.
Η Λίγκα ανακοίνωσε και επίσημα το πρόγραμμα της πρεμιέρας, που φέρνει τον ΟΦΗ να αντιμετωπίζει τον Αρη, αργά το απόγευμα, σε ένα παιχνίδι-ντέρμπι για το ξεκίνημα.
Ολα τα παιχνίδια της πρώτης αγωνιστικής, είναι βραδινά, λόγω υψηλών θερμοκρασιών.
Ο Αρης που έχει ξεκινήσει απο νωρίς την προετοιμασία του και έχει ήδη ευρωπαικά ματς στα πόδια του, ωστόσο, δεν έχει πείσει ακόμη.
Σε φάση προετοιμασίας είναι και ο ΟΦΗ, που μέχρι τον Αρη θα έχει δώσει άλλα δυο φιλικά ματς με τον Ατρόμητο (5/8) και τη Φιορεντίνα (12/8).
Πάντως το ενδιαφέρον απο τον κόσμο του ΟΦΗ είναι μεγάλο, για την φετινή ομάδα και ήδη έχουν φύγει 2 χιλιάδες εισιτήρια διαρκείας.
Στην πρεμιέρα με τον Αρη, το Γεντί Κουλέ, αναμένεται να είναι κατάμεστο.
Παραδοσιακά τα παιχνίδια του ΟΦΗ με τον Αρη, έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο εντός, όσο και εκτός έδρας.
Ετσι, θα είναι και αυτή τη φορά.
Δείτε την πρεμιέρα.

Δυο παιδιά της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, επιλέχθηκαν να στελεχώσουν την Κ15 της ΠΑΕ ΟΦΗ, μέσα απο τα δοκιμαστικά που έγιναν, το προηγούμενο διάστημα.
Πρόκειται για τους Κωνσταντίνο Χριστοδουλάκη (2010) και Ευάγγελο Δρίμη (2010).
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και οι προπονητές της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εύχονται στα παιδιά καλή σταδιοδρομία και κάποια στιγμή να τα καμαρώσουμε στη μεγάλη ομάδα.