Καλή θητεία και καλή δύναμη σε όλους!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι αποχωρήσεις συνεχίζονται στον ΟΦΗ, καθώς απο τη μια το ρόστερ ήταν υπεράριθμο, ενώ υπήρχαν παίκτες που δεν ήταν στα πλάνα του Βάλντας Νταμπράουσκας.
Στην κατηγορία αυτή, είναι ο Φιορίν Ντούρμισάι, με τον 26χρονο επιθετικό να αποτελεί παρελθόν μετά απο δυο χρόνια παρουσίας στην κρητική ομάδα.
Ο Ντούρμισάι, δεν υπολογιζόταν απο τον Νταμπράουσκας και αυτό φάνηκε πέρσι όταν και στα μισά της περιόδου, δόθηκε δανεικός στον Ολυμπιακό Λευκωσίας.
Ο Ντούρμισάι είχε σε 37 ματς δυο χρόνια με τον ΟΦΗ, 4 γκολ.
Στο ρόστερ του ΟΦΗ, δεν θα βρίσκεται και ο Φρίξος Γρίβας, ο οποίος δόθηκε δανεικός στην Καλαμάτα, ενώ στο Διαγόρα Ροδου θα συνεχίσει την καριέρα του, ο 21χρονος τερματοφύλακας Βασίλης Σηφάκης, ο οποίος ωστόσο επέκτεινε το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ για δυο ακόμη χρόνια και δόθηκε δανεικός για να πάρει παιχνίδια.
Δεν αποκλείεται να έχουμε και άλλες αποχωρήσεις, μέχρι το τέλος του μήνα, καθώς ο ΟΦΗ διαπραγματεύεται την πώληση του Ντιουσέ στην Οσέρ, ενώ είναι ανοιχτό και το θέμα Μανδά, για τον οποίο υπάρχει ενδιαφέρον εντός και εκτός Ελλάδος.
Aπο τις πωλήσεις παικτών, θα εξαρτηθούν βέβαια και κάποιες ακόμη μεταγραφικές υποθέσεις, οπότε είναι ανοιχτό να υπάρξουν και αφιξεις.
Φαίνεται, ότι, 10 μέρες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, το ρόστερ του ΟΦΗ, δεν έχει ακόμη κλείσει.
Αρωμα...ΟΦΗ θα έχει το νέο Δ.Σ. του ΕΑΚΗ, καθώς δυο επίλεκτα στελέχη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα είναι στη νέα διοίκηση.
Μάλιστα ο Μένανδρος Παντελλίδης, θα είναι ο νέος πρόεδρος, ενώ ο Γιάννης Κουμπενάκης, θα είναι μέλος του ΕΑΚΗ.
"Πρόκειται για δυο πρόσωπα με ήθος και μεγάλη διάθεση για προσφορά στον αθλητισμό" αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και επισημαίνει πως για το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η τιμή είναι μεγάλη, καθώς "το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΑΚΗ, έχει μπροστά του μεγάλες διοργανώσεις και σπουδαίες προκλήσεις.
Εμείς είμαστε υπερήφανοι για αυτούς και θα είμαστε δίπλα τους, όπως και σε όλη τη διοίκηση του ΕΑΚΗ, για να συμπαρασταθούμε στο έργο τους".
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ αναφέρει ότι:
"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ήθελε να συγχαρεί δυο εκλεκτά μέλη του, που επιλέχθηκαν να στελεχώσουν τη νέα διοίκηση του ΕΑΚΗ (Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου).
Ο Μένανδρος Παντελλίδης (επικεφαλής εμπορικού τμήματος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ) που τοποθετήθηκε στη θέση του προέδρου του ΕΑΚΗ και ο Γιάννης Κουμπενάκης (ταμίας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ), που θα είναι μέλος της νέας διοίκησης του ΕΑΚΗ, είναι δυο πρόσωπα με ήθος και μεγάλη διάθεση για προσφορά στον αθλητισμό.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η τιμή είναι μεγάλη που δυο εκλεκτά στελέχη του, επιλέχθηκαν σε αυτήν την κρίσιμη φάση, στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΑΚΗ, που έχει μπροστά του μεγάλες διοργανώσεις και σπουδαίες προκλήσεις.
Εμείς είμαστε υπερήφανοι για αυτούς και θα είμαστε δίπλα τους, όπως και σε όλη τη διοίκηση του ΕΑΚΗ, για να συμπαρασταθούμε στο έργο τους.
Καλή θητεία και καλή συνεργασία!"
Στην φωτογραφία, ο Μένανδρος Παντελλίδης δεξιά και ο Γιάννης Κουμπενάκης αριστερά, σε αγώνα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.