Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Απόλλων Λεμεσού, είναι ο αντίπαλος του ΟΦΗ στον δεύτερο προκριματικό του Γιουρόπα Λίγκ και η κρητική ΠΑΕ, με ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικης δικτύωσης, έδειξε ποδοσφαιρικό ήθος απέναντι στα "αδέρφια" απο την Κύπρο.
Ανάλογη, όμως ήταν και η απάντηση απο την ομάδα της Λεμεσού.
Οπως γράφει ο ΟΦΗ στην επίσημη σελίδα του στο Facebook "αδέλφια μας, Κύπριοι, να έχουμε έναν καλό αγώνα! Σας περιμένουμε για την καλύτερη φιλοξενία"!
Και απαντάνε οι Κύπριοι με την φράση: "Έλληνες αδελφοί της Κρήτης ερχόμαστε για να σας συναντήσουμε και είμαστε σίγουροι για την αδελφική σας φιλοξενία".
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ έχει αρκετους "πρωην" της Κυπριακή ομάδας.
Οι Σελίμοβιτς και Σαρδινέρο, έπαιζαν πέρσι στην ομάδα της Κύπρου, στην οποία έχει δουλέψει και ο συνεργάτης του Γιώργου Σίμου Περικλής Παπαπαναγής, ο οποίος πριν έρθει στον ΟΦΗ, δούλευε στην Κυπριακή ομάδα.
Aυτό θα βοηθήσει προφανώς τον ΟΦΗ, σε ότι αφορά στο σκάουτινγκ, καθώς θα αντιμετωπίσουν μια γνώριμη ομάδα.
Eκτός απο τους παραπάνω ο ΟΦΗ, έχει και άλλους "πρώην" Κύπριους. Τον τερματοφύλακα Βάτερμαν, τον Βουρο (αμφότεροι πρώην του ΑΠΟΕΛ), οι οποίοι γνωρίζουν καλά τον αντίαλο του ΟΦΗ.
Οι Κυπριοι πάντως είναι μια έμπειρη ομάδα στην διοργάνωση και τα τελευταία χρόνια έχουν να επιδείξουν σημαντικές επιτυχίες, απέναντι σε ένα ΟΦΗ που επιστρέφει ξανά στην Ευρώπη, μετά απο 20 χρόνια.
Πλεονέκτημα για τον ΟΦΗ όμως, το γεγνός ότι το νοκ-άουτ παιχνίδι θα γίνει στο Γεντί Κουλέ, το οποίο έστω και άδειο δίνει αβαντάζ στην κρητική ομάδα.
Ενα πλεονέκτημα για τους Κύπριους, είναι ίσως το γεγονός ότι έχουν φουλ ρυθμό απο τα παιχνίδια πρωταθλήματος και ενδεχομένως να είναι σε καλύτερη αγωνιστική ετοιμότητα απο τον ΟΦΗ, που ίσως τους αντιμετωπίσει χωρίς επίσημο παιχνίδι, αν οριστικά μετατεθεί η πρεμιερα του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ.
Στις 17 Σεπτεμβρίoυ στο Γεντί Κουλέ, η Ελλληνοκυπριακή ευρωπαική μάχη θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, με φόντο την πρόκριση στον τρίτο προκριματικό της διοργάνωσης.
O Aπόλλων Λεμεσού Κύπρου, θα είναι ο αντίπαλος του ΟΦΗ στον δεύτερο προκριματικό γύρο του Γιουρόπα Λίγκ, όπως ανέδειξε η κλήρωση που ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο στη Νιον της Ελβετίας.
Μια καλή κλήρωση για τον ΟΦΗ, απέναντι σε μια ομάδα που γνωρίζει πολύ καλά και θα την αντιμετωπίσει στο κεκλεισμένων των θυρών παιχνίδι του Γεντί Κουλέ.
Mε βάση τα γκρουπ δυναμικότητας, ο ΟΦΗ θα έπεφτε με τον Απόλλωνα Λεμεσσού, την Ισπανική Γρανάδα ή την Στεάουα Βουκουρεστίου και μάλλον του έτυχε η πιο αδύναμη ομάδα απο τις τρείς, την οποία μάλιστα θα υποδεχθεί στο Γεντί Κουλέ (άδειο απο κόσμο καθώς τα παιχνίδια γίνονται κεκλεισμένων των θυρων).
Άρης – Κόλος Κοβαλίβκα (Ουκρανίας), στο άλλο Ελληνικό ζευγάρι.
Γηπεδούχες και οι δυο Ελληνικές ομάδες στις 17 Σεπτεμβρίου.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ φοράει ξανά το ευρωπαικό του κουστούμι-34 χρόνια μετά απο μια μεγάλη σύμπτωση
Γλύτωσε τα χειρότερα, ο ποδοσφαιριστής της ομάδας του Πόρου, Μάνος Σταυρακάκης, ο οποίος τραυματίστηκε στο φιλικό παιχνίδι με τον Αλμυρό στο Γάζι και διεκομίσθη για εξετάσεις στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο νεαρός ποδοσφαιριστής ηταν καθαρές.
Το ίδιο, ο υπέρηχος, η ακτινογραφία, όσο και οι εξετάσεις ούρων, καθώς οι έντονοι πόνοι που είχε στα πλευρά, είχαν προκαλέσει σε ολους μεγάλη ανησυχία.
Ο ποδοσφαιριστής τελικά πήρε εξιτήριο απο το νοσοκομείο, ενώ του χορηγήθηκε φαρμακευτική αγωγή.
Οπως αναφέρει στην επίσημη της ενημέρωση, η ομάδα του Πόρου:
Μυϊκός ο τραυματισμός του ταλαντούχου μεσοεπιθετικού του Πόρου όπως διαπίστωσαν οι γιατροί, αποφεύγοντας τα χειρότερα. Καθαρές βγήκαν οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο Μάνος Σταυρακάκης την Κυριακή το βράδυ (30/08) στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Τόσο ο υπέρηχος και η ακτινογραφία, όσο και οι εξετάσεις ούρων δεν έδειξαν το παραμικρό για τον 19χρονο παίκτη που τραυματίστηκε στο 7ο λεπτό του φιλικού με τον Αλμυρό στο Γάζι κάτω από τα πλευρά (οσφυϊκή μοίρα) μετά από γονατιά που δέχθηκε και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο από το γήπεδο στο ΠΑΓΝΗ, συνοδευόμενος από τους συμπαίκτες του Λάζαρο Τριανταφυλλίδη και Αλέξανδρο Σπηλιώτη.
Μετά το τέλος του φιλικού στο Νοσοκομείο μετέβη και ο γενικός αρχηγός των "μπλε" Γιώργος Σπανάκης, στεκόμενος στο πλευρό του νεαρού ποδοσφαιριστή και μεταφέροντάς τον μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων στο σπίτι του.
Στον παίκτη χορηγήθηκε φαρμακευτική αγωγή και του συστήθηκε ξεκούραση για μερικές ημέρες, μέχρι τα τέλη περίπου της εβδομάδας.
"Σταύρα" περαστικά απ' όλη την οικογένεια του Πόρου και σε περιμένουμε γρήγορα και πάλι κοντά μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η κλωτσιά έπσε ...σύννεφο: Ενας παίκτης στο νοσοκομείο και αλλοι δυο νοκ-άουτ!