karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το σεβασμό του, στον Απόλλωνα Λεμεσού,  αντίπαλο του ΟΦΗ στο δεύτερο προκριματικό του Γιουρόπα Λίγκ, εξέφρασε ο Γιώργος Σίμος.

Ο προπονητής του ΟΦΗ, έκανε λόγο για μια ομάδα που πρωταγωνιστεί κάθε χρόνο στην Κύπρο, ενώ έχει και επίσημα παιχνίδια στα πόδια της, τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο Γιουρόπα Λίγκ.

Εξέφρασε τη χαρά του που ο ΟΦΗ, επέστρεψε ξανά σε μια ευρωπαική κλήρωση, ανέφερε ότι θα ήθελε το παιχνίδι της 17ης του Σεπτέμβρη να γίνει σε ένα κατάμεστο Γεντί Κουλε, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει και τόνισε ότι ο ΟΦΗ θα κάνει κάθε προσπάθεια, ώστε να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση στην αναμέτρηση.

Αναλυτικά η τοποθέτηση του Γιώργου Σίμου για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λέμεσου:

Mεγάλη χαρά που είδαμε ξανά το όνομα της ομάδας μας, σε πίνακα της Ευρωπαικής κλήρωσης.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό.
Δουλειά μας είναι να προετοιμαστούμε ώστε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι.
Η απουσία του κόσμου μας, μετά απο τόσα χρόνια, είναι κάτι που μα ςστεναχωρεί.
Θα θέλαμε γεμάτο το γήπεδο μας, εκείνη τη βραδιά.
Θα είναι έστω πνευματικά μαζί μας.
Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο.
Υπάρχει μεγάλος σεβασμός απο την πλευρά μας, για τον Απόλλωνα Λεμεσού.
Είναι μια ομάδα που έχει καθε χρόνο πρωταγωνιστικούς στόχους στο Κυπριακό πρωτάθλημα.
Τα τελευταία χρόνια έχει πετύχει σπουδαία πράγματα.
Εχει συμμετάσχει σε ομίλους και αυτό απο μόνο του, λέει πολλά.
Εμείς έχουμε πίστη, θα προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα.
Ο αντίπαλος έχει επίσημα παιχνίδια ήδη σε πρωτάθλημα και Ευρώπη.
Εμείς είμαστε σε μια αβεβαιότητα.
Θα προσπαθήσουμε να είμαστε στην καλύτερη κατάσταση, εκείνη την ημέρα.

Δείτε παρακάτω σε VIDEO την τοποθέτηση του προπονητή του ΟΦΗ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τι λένε στην Κύπρο για τον ΟΦΗ

Η εμπειρία του Απόλλωνα Λεμεσού, απο τους προηγούμενους ευρωπαικούς αγώνες, θα είναι το όπλο του, απέναντι στον ΟΦΗ στην αναμέτρηση της 17ης Σεπτεμβρίου στο Γεντί Κουλέ, δήλωσε ο προπονητής της Κυπριακής ομάδας, Σωφρόνης Αυγουστή.

Ο Κύπριος τεχνικός τόνισε ότι στην Ελληνοκυπριακή ευρωπαική μονομαχία οι πιθανότητες είναι 50-50, ανέφερε ότι η ομάδα του θα έρθει στο Ηράκλειο για την πρόκριση και έστειλε τα...χαιρετίσματα του στον άλλοτε συνεργάτη του στον Απόλλωνα Περικλή Παπαπαναγή, αλλά και στους Σελίμοβιτς και Σαρδινέρο, τους οποίους είχε παίκτες στην Κύπρο και τώρα θα τους βρεί αντίπαλους!.

Η τοποθέτηση του προπονητή του Απόλλωνα Λεμεσσού, για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ:

«Πρόκειται για μια ισορροπημένη κλήρωση η οποία μας έφερε να αντιμετωπίσουμε μια Ελληνική και ιστορική ομάδα όπως είναι ο Ο.Φ.Η. Ο ιστορικός σύλλογος της Κρήτης διαχρονικά διαθέτει μια καλή και ποιοτική ομάδα η οποία κυρίως στην έδρα της παρουσιάζεται αρκετά ανταγωνιστική. Ένας αγώνας ενενήντα λεπτών στον οποίο και οι δυο ομάδες θα τα δώσουν όλα για την πρόκριση. Γνωρίζουμε ότι οι πιθανότητες είναι στο 50-50. Δεν υπάρχει φαβορί στην αναμέτρηση, και η πρόκριση θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Είμαι χαρούμενος που θα συναντήσω και πάλι ένα καλό φίλο και συνεργάτη όπως είναι ο Περικλής Παπαπαναγή, αλλά και δυο μέχρι πρότινος ποδοσφαιριστές μας τους Αντριάν και Βαχίντ»… ανέφερε στην αρχική του τοποθέτηση ο Κύπριος τεχνικός και συνέχισε:

«Έχουμε μπροστά μας αρκετές ημέρες για να αξιολογήσουμε και να αναλύσουμε τα δυνατά και αδύνατα σημεία του αντιπάλου μας. Θα προετοιμαστούμε με ηρεμία και με όπλο την εμπειρία μας από τους προηγούμενους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα ταξιδέψουμε στην Κρήτη για να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις έτσι ώστε να προκριθούμε»
Τέλος αναφέρθηκε και στον κόσμο της ομάδας:

«Αναγνωρίζω ότι ο φίλαθλος του Απόλλωνα είναι απαιτητικός, ωστόσο θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι καθημερινά δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για το μεγαλείο αυτής της ομάδας. Θέλω τον κάθε Απολλωνίστα να στηρίξει αυτή τη νέα προσπάθεια που επιχειρείται και είμαι σίγουρος ότι θα ζήσουμε αρκετές καλές στιγμές σε όλες τις διοργανώσεις».

Απο τον ΟΦΗ, στην...Ινδία ο Βραζιλιάνος μέσος,  Ζοάο Βίκτορ, που έπαιξε ένα εξάμηνο στον ΟΦΗ, χωρίς όμως να δείξει κάτι ιδιαίτερο, με αποτέλεσμα να μην συνεχιστεί η συνεργασία.

Ο Βίκτορ θα συνεχίσει στην Hyderabad FC, η οποια ανακοίνωσε την απόκτηση του.

Στον ΟΦΗ πάντως, αν και ήρθε με υψηλές προσδοκίες, οι πτήσεις του, ήταν σχετικά ...χαμηλές.

Γ.Κορτς

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi