karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

34 χρόνια μετά την πρώτη του ευρωπαική συμμετοχή ( 17 Σεπτεμβρίου 1986, ΟΦΗ-Χάιντουκ Σπλίτ 1-0 με γκολάρα του Γιώργου Βλαστού), ο ΟΦΗ ετοιμάζεται στην ίδια ακριβώς ημερομηνία (17 Σεπτεμβρίου του 2020) να ξαναφορέσει το ευρωπαικό του κουστούμι και να δώσει ένα νοκ-άουτ παιχνίδι για το δεύτερο προκριματικό γύρο του Γιουρόπα Λίγκ.
Λόγω covid-19, η ευρωπαική επιστροφή του ΟΦΗ, θα είναι εντελώς διαφορετική.
Ενα μονό νοκ-άουτ παιχνίδι κεκλεισμένων των θυρών, σε έδρα που θα αποφασιστεί στην κλήρωση, που θα γίνει την προσεχή Δευτέρα (31/8).
Το...Ευρωπαικό άρωμα του ΟΦΗ επιστρέφει μετά απο 20 χρόνια (τελευταίο ευρωπαικό παιχνίδι στις 9/11/2000 Σλάβια-Πράγας-ΟΦΗ 4-1), αν και  στις 29 Ιουλίου του 2007 (πριν απο 13 χρόνια δηλαδή) είχε ένα σύντομο πέρασμα απο το «ξεφτισμένο» Ιντερτότο, αλλά επίσημη ευρωπαική διοργάνωση, κόντρα στην Τομπόλ Κοστανάι, απο την οποια έχασε στο Παγκρήτιο (όπως και στο Καζακσταν) με 1-0 και αποχαιρέτησε την διοργάνωση.
Ουσιαστικά αυτό είναι το τελευταίο ευρωπαικό παιχνίδι του ΟΦΗ, ο οποίος επιστρέφει φέτος στην Ευρώπη, με μια...αξιοπρόσεκτη σύμπτωση!
Οπως πρν απο 34 χρόνια με την Χάιντουκ (17/9/1986), έτσι και τώρα, θα ξαναπαίξει στην Ευρώπη στις 17 του Σεπτέμβρη!
Μάλιστα οι Κροάτες, είναι στους υποψήφιους αντιπάλους του ΟΦΗ, στην κλήρωση της Δευτέρας και αν «κάτσει» θα μιλάμε για το μεγάλο remake (δυστυχώς χωρίς φιλάθλους όμως!).
Οπως αναμενόταν, η κρητική ομάδα τοποθετήθηκε στους "αδύναμους", της κλήρωσης, αφ' ενός μεν επειδή έχει πολλά χρόνια να αγωνιστεί στην Ευρώπη, αφ' ετέρου επειδή το Ελληνικό ranking είναι πλέον πολύ χαμηλό.
Mέσα στους υποψήφιους αντιπάλους του ΟΦΗ (και του Αρη), είναι ομάδες «μεγαθήρια», όπως η Τότεναμ, η Μίλαν, η Βασιλεία, η Γαλατάσαράι, η Βόλμπουργκ και άλλες.
Υπάρχουν όμως και ομάδες που «παίζονται» (άλλωστε σε ένα μονό παιχνίδι κεκλεισμένων των θυρών όλα γίνονται!), όπως η Φέχερβαρ (Ουγγαρία), ηΣκέντιγια (Σκόπια), η Κολός Κοβαλίνκα (Ουκρανία), η Δε Νιού Σεντς (Ουαλία), η Ζρίνσκι Μόσταρ (Βοσνία), η Κάιραν (Καζακστάν).
Το ίδιο συμβαίνει και με τον Αρη, ο οποίος, όπως και ο ΟΦΗ, θα βρίσκεται στην κλήρωση της Δευτέρας στο ανίσχυρο γκρουπ δυναμικότητας για τον 2ο προκριματικό γύρο.
Οι δύο ελληνικές ομάδες, περιμένουν την κλήρωση της Δευτέρας, όπου θα προκύψουν 36 ζευγάρια, που θα δώσουν μονούς αγώνες στις 17 Σεπτεμβρίου.
Ο ΟΦΗ, ο Αρης, αλλά και η ΑΕΚ (η τρίτη ελληνική ομάδα του Γιουρόπα Λίγκ) θα μπουν στην κληρωτίδα και την Τρίτη, όταν και θα μάθουν τον πιθανό αντίπαλο τους (ή το ζευγάρι από το οποίο θα προκύψει ο αντίπαλος τους) στον 3ο προκριματικό γύρο, εφόσον βέβαια ο ΟΦΗ και ο Αρης, περάσουν απο τον δεύτερο προκριματικό.
Αναλυτικά οι υπόψηφιοι αντίπαλοι του Άρη και του ΟΦΗ:
Τότεναμ (Αγγλία)
Βασιλεία (Ελβετία)
Κοπεγχάγη (Δανία)
Βόλφσμπουργκ (Γερμανία)
ΑΠΟΕΛ (Κύπρος)
Μπάτε Μπορίσοβ (Λευκορωσία)
Γαλατάσαραϊ (Τουρκία)
Μάλμε (Σουηδία)
Παρτιζάν (Σερβία)
Σταντάρ Λιέγης (Βέλγιο)
Στεάουα Βουκουρεστίου (Ρουμανία)
Γρανάδα (Ισπανία)
Μίλαν (Ιταλία)
Ρέιντζερς (Σκωτία)
Χαποέλ Μπερ Σεβά (Ισραήλ)
Ρόζενμποργκ (Νορβηγία)
Απόλλων Λεμεσού (Κύπρος)
Ρεμς (Γαλλία)
Φέχερβαρ (Ουγγαρία)
Ρίο Άβε (Πορτογαλία)
Ντιναμό Μόσχας (Ρωσία)
Σλόβαν Λίμπερετς (Τσεχία)
Χάιντουκ Σπλιτ (Κροατία)
Σκέντιγια (Βόρεια Μακεδονία)
Κολός Κοβαλίνκα (Ουκρανία)
Βίλεμ (Ολλανδία)
Γιαμπλόνες (Τσεχία)
Δε Νιού Σεντς (Ουαλία)
Λεχ Πόζναν (Πολωνία)
Χάρτμπεργκ (Αυστρία)
Αμπερντίν (Σκωτία)
Ζρίνσκι Μόσταρ (Βοσνία)
Κάιραν (Καζακστάν)
Ζαλγκίρις (Λιθουανία)
Άαρχους (Δανία)
Μάδεργουελ (Σκωτία)

Οτι και να γίνει, και μόνο που ο ΟΦΗ θα είναι στην κλήρωση του Γιουρόπα Λίγκ,  είναι μεγάλη επιτυχία και «πρόκληση» για το τι μπορεί να καταφέρει.
Ας το διασκεδάσει και ας το χαρεί λοιπόν!

Και τρίτος Ολλανδός στον Εργοτέλη.

Ο λόγος για τον 23χρονο μέσο Abdulsamed Abdullahi, ο οποίος έχει καταγωγή απ’ την Σομαλία έχοντας γεννηθεί και μεγαλώσει στο Τίλμπουργκ της Ολλανδίας.

Πέρασε τις εξετάσεις και τα δοκιμαστικά τεστ και έπεισε τον Γιάννη Ταουσιάνη να εισηγηθεί θετικά για την απόκτηση του.

Στον Εργοτέλη, υπέγραψε συμβόλαιο δυο ετών. 

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του Εργοτέλη:

Η ΠΑΕ Εργοτέλης ανακοινώνει την απόκτηση του Abdulsamed Abdullahi.

Η ομάδα μας ήρθε σε συμφωνία με τον 23χρονο ποδοσφαιριστή, ο οποίος υπέγραψε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών.

Ο Abi όπως συνηθίζουν να τον αποκαλούν, κατάγεται απ’ την Σομαλία έχοντας γεννηθεί και μεγαλώσει στο Τίλμπουργκ της Ολλανδίας.

Αγωνίζεται κυρίως στην μεσαία γραμμή, έχοντας ωστόσο την ικανότητα να παίξει και στα αριστερά.

Ο Abdullahi ξεκίνησε την καριέρα του απ’ την Spartaan ’20 παίρνοντας απ όπου και πήρε μεταγραφή δύο χρόνια μετά.στην Kozakken Boys. Επόμενος σταθμός της καριέρας του η Sparta U21 και στην συνεχεία η FC Den Bosch που αποτελεί και την τελευταία ομάδα πριν υπογράψει στον Εργοτέλη.

Έχοντας περάσει συνολικά από πέντε κατηγορίες του Ολλανδικού ποδοσφαίρου, κατέγραψε 91 συμμετοχές, πέτυχε 10 γκολ, μοίρασε 4 ασίστ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί μέλος της εθνικής ομάδας της Σομαλίας.
Μάλιστα ο νέος ποδοσφαιριστής της ομάδας μας έκανε στις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ, αναφέροντας:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και ειδικότερα στον Εργοτέλη. Ελπίζω και εύχομαι να πετύχω μαζί με την ομάδα όλους τους στόχους που έχουμε θέσει.".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τσεκάρει ένα ακόμη Ολλανδό ο Εργοτέλης

 

Tα έκτακτα μέτρα  και στο Ηράκλειο, λόγω των αυξημένων κρουσμάτων στην Κρήτη, λόγω κορωνοϊου, φρενάρουν και την αθλητική δραστηριότητα.

Οπως ανακοίνωσε η ΕΠΣΗρακλείου, τα φιλικά παιχνίδια των ομάδων, δεν επιτρέπονται πλέον, μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου, ενώ στον "αέρα" μετά απο αυτές τις εξελίξεις, είναι το φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Εργοτέλη, που έχει προγραμματιστεί στο Γεντί Κουλέ, για το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου!

To ίδιο ασφαλώς ισχύει και σε όλα τα φιλικά παιχνίδια που είχαν προγραμματιστει για τις ομάδες της Γ' Εθνικής.

Μετά απο αυτήν την εξέλιξη "ναυαγεί" το ενδεχομενο το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής να ξεκινήσει στις 20 Σεπτεμβρίου και πηγαίνει όπως φαίνεται για πολυ αργότερα.

H ανακοίνωση της ΕΠΣΗρακλείου αναφέρει:

«Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΣΗ συνεδρίασε σήμερα, μετά και τις ανακοινώσεις για τα έκτακτα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου (από τις 06:00 το πρωί της Τρίτης 1 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 06:00 το πρωί της Τρίτης 15 Σεπτεμβρίου).
Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, οι προπονήσεις επιτρέπονται σε γκρουπ με μέγιστο αριθμό εννέα ατόμων. Σε κάθε αθλητική εγκατάσταση πρέπει να τηρούνται αυστηρά τα μέτρα προστασίας (μάσκες, αποστάσεις, αντισηπτικά) και δεν επιτρέπεται η παρουσία θεατών. Δεν επιτρέπεται η διεξαγωγή φιλικών αγώνων.

Κατόπιν των τελευταίων εξελίξεων και μετά από πρόταση της Επιτροπής Πρωταθλήματος ΕΠΣΗ, η οποία έγινε ομόφωνα αποδεκτή από την Εκτελεστική Επιτροπή, η έναρξη των τοπικών πρωταθλημάτων μετατίθεται για το δεύτερο 10ήμερο του Οκτωβρίου.

Επίσης οι κληρώσεις των πρωταθλημάτων και του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, που είναι προγραμματισμένες να γίνουν στο δήμο Μαλεβιζίου, μετατίθενται για το τέλος Σεπτεμβρίου και η ακριβής ημερομηνία θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi