Ο ΟΦΗ το Σάββατο (12/9, 6μμ) κάνει πρεμιέρα πρωταθλήματος, κόντρα στον Παναιτωλικό στο Γεντί Κουλέ και δεν αποκλείεται η "έκπληξη" του Γιώργου Σίμου, ναακούει στο όνομα του Ναζαρένο Σολίς.
Ο 26χρονος Αργεντίνος μέσος, μπήκε στην προπόνηση του ΟΦΗ και όπως τονίζουν στην κρητική ομάδα, είναι θέμα του Γιώργου Σίμου το αν θα τον έχει στην αποστολή ή να θα του δώσει χρόνο συμμετοχής στο παιχνίδι.
Ο Σολίς ήρθε κεφάτος απο την Αργεντινή, όπου έκανε προπονήσεις και ίσως τον δούμε στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, καθώς ο ΟΦΗ όπως έδειξε και στα φιλικά παιχνίδια, χρειάζεται επιθετικές "βοήθειες".
Στον ΟΦΗ τονίζουν ότι είναι έτοιμοι απο πλευράς εγγράφων, το συμβόλαιο του έχει κατατεθεί στην Σούπερ Λίγκ και ο παίκτης έχει δικαίωμα συμμετοχής, αν κρίνει ο Σίμος, ότι τον χρειάζεται στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος.
Θα είναι ο Σολίς η "έκπληξη" του Σίμου με τον Παναιτωλικό;
Θα το δούμε το Σάββατο το βράδυ...
Γ.Κορτς
"Καλό ταξίδι Νικόλα" έγραφε το πανό που ανέβασε η Θύρα 4, για το Νίκο Γιαλαμά, τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, που έφυγε σε ηλικία 39 ετών απο ανακοπή καρδιάς.
Μια είδηση που συγκλόνισε την οικογένεια του ΟΦΗ, την εβδομάδα που πέρασε.
Τα παιδιά της Θύρας 4, μπορεί να ήταν απόντες απο το γήπεδο, αλλά με το πανό τους, έστειλαν το δικό τους μήνυμα, για την μεγάλη απώλεια που είχε ο σύλλογος και τον χαμό ενός νέου ανθρώπου και οικογενειάρχη, ενός Κρητικόπουλου, που τίμησε τη φανέλα του ΟΦΗ, στην δεκαετία του '90.
Να σημειωθεί ότι, πριν απο τη σέντρα, κρατήθηκε και ενός λεπτού σιγή, ενώ γενικά η συγκίνηση ήταν μεγάλη στο Γεντί Κουλέ.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Mε τη σημαία του ΟΦΗ το τελευταίο αντίο
Ενα ρέκβιεμ για το Νίκο Γιαλαμά
Μετά την συζήτηση στην Βουλή για το νέο αθλητικό νομοσχέδιο, στην οποία και παρέστη με ...μάσκα του ΟΦΗ, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε στο Γεντί Κουλέ, για το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναιτωλικός.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης, ήταν στο Ηράκλειο το Σάββατο και δεν θα μπορούσε να λείψει απο την πρεμιέρα του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα.
Στο γήπεδο του ΟΦΗ ο Αυγενάκης, είχε την ευκαιρία να τα πεί απο κοντά με τους ανθρώπους του ΟΦΗ και τον Μιχάλη Μπούση, ενώ δεν μπορελι, σίγουρα θα έγινε και λόγος, για την προσπάθεια που κάνουν οι ομάδες, για την σταδιακή επιστροφή του κόσμου στο γήπεδο, όπως ήδη συμβαίνει σε αρκετές ευρωπαικές χώρες.
Γ.Κορτς