karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με τους υιούς του, βρέθηκε στην πρεμιέρα του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, με τον Παναιτωλικό, ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλης Μπούσης.

Πριν το παιχνίδι, κατέβηκε στα αποδυτήρια και ευχήθηκε στους παίκτες καλή επιτυχία και καλή σεζόν.

Ο Μπούσης βρίσκεται στην Αθήνα, για οικογενειακές διακοπές, ενώ είχε ενεργό ρόλο στις διαπραγματεύσεις για το τηλεοπτικό συμβόλαιο της NOVA.

Ταξίδεψε το πρώι του Σαββάτου απο την Αθήνα, μαζί με τον Ηλία Πουρσανίδη, ο οποίος επίσης συμμετείχε στις συζητήσεις για το τηλεοπτικό συμβόλαιο του ΟΦΗ.

Ο Μπούσης διαμένει σε ξενοδοχείο της Σταλίδας και θα παραμείνει το Ηράκλειο, για το ευρωπαικό παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Απολλωνα Λεμεσού την προσεχή Πέμπτη (17/9, 8μμ).

Γ.Κορτς

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια προσφυγή απο τα παλιά (και δεν είναι η μόνη), απασχολεί τα τελευταία 24ωρα την ΠΑΕ ΟΦΗ και σκορπά εύλογους πονοκεφάλους αλλά και "φοβίες".

Πρόκειται για την προσφυγή του Στάθη Ταυλαρίδη, ο οποίος σύμφωνα με δημοσιεύμα του Metrosport.gr προσέφυγε στο Διαιτητικό δικαστήριο της ΕΠΟ για μια οφειλή 62 χιλιάδων ευρώ που έχει απο τον ΟΦΗ, από το... 2012!

Σύμφωνα με δημοσίευμα, ο άλλοτε κεντρικός αμυντικός επικαλείται το «δεδικασμένο» αντίστοιχων υποθέσεων του Αρη-και αυτές απο τα παλιά- που έχουν "σκάσει" και αρχικά ήταν η αιτία να επιβληθεί ποινή απαγόρευσης μεταγραφών του Αρη απο τη FIFA , απόφαση που εκ των υστέρων, πήρε αναστολή.

Ενώ χρησιμοποιεί το επιχείρημα, ότι η νέα ΠΑΕ, είναι συνέχεια της παλιάς, οπότε τα χρέη δεν μπορούν να διαγραφούν.

Οι υποθέσεις του Αρη, ήταν όμως για ξένους παίκτες.

Ο Ταυλαρίδης γίνεται ο πρώτος Έλληνας ποδοσφαιριστής, ο οποίος «πατάει» στην αλλαγή της νομολογίας της FIFA, διεκδικώντας το 100% και όχι το 50% των οφειλομένων από ελληνική ομάδα, όπως η Παγκόσμια ποδοσφαιρική ομοσπονδία προστάζει και μένει να φανεί τι θα αποφανθεί το κορυφαίο αθλητικό δικαστήριο της χώρας.

Ο Ταυλαρίδης διά του νομικού εκπροσώπου του Πάρη Ατλαμάζογλου, στην προσφυγή που κατέθεσε και θα εκδικαστεί την ερχόμενη Δευτέρα, χρησιμοποιεί ως νομολογιακό δεδομένο την περίπτωση του Άρη και την εξόφληση των ξένων ποδοσφαιριστών του (Ούμπιντες, Σιστόν κλπ) τον περασμένο Αύγουστο, για να στηρίξει την υποχρέωση του ΟΦΗ – με βάση τη νομολογία της FIFA και με βάση το άρθρο 15 του πειθαρχικού κώδικα του 2019 για τους οφειλέτες συλλόγους- να καταβάλει τις παλιές της οφειλές.

Ο ΟΦΗ όφειλε στον Ταυλαρίδη το ποσό 62.000 ευρώ από το 2012, όταν και ο διεθνής κεντρικός αμυντικός αγωνιζόταν στην κρητική ομάδα.

Η προσφυγή που είχε κάνει τότε αφορούσε συνολικά το ποσό των 126.000 ευρώ, του δόθηκε περίπου το ήμισυ, όμως με την υποβιβασμό του ΟΦΗ το 2015 η πληρωμή ανεστάλη.

Θεωρώντας τη νέα ΠΑΕ ΟΦΗ ως διάδοχη της παλιάς, ο Ταυλαρίδης και ο νομικός του εκπρόσωπος διεκδικούν πλέον και το υπόλοιπο ποσό, κάτι που άλλωστε συνέβη και με την περίπτωση του Άρη, με τους ξένους ποδοσφαιριστές να δικαιώνονται στην πειθαρχική επιτροπή της FIFA.

Το ερώτημα είναι υπάρχει κίνδυνος για την ΠΑΕ ΟΦΗ;

Μπορούν να εμφανιστούν παλιά χρέη Ελλήνων και ξένων ποδοσφαιριστών;

Ηδη η υπόθεση του Αρη και η δικαίωση ξένων παικτών, έχει συμπαρασύρει πολλούς ξένους παίκτες, που έχασαν τα χρήματα τους στην Ελλάδα, να επανεκκινήσουν νομικές διαδικασίες, χρησιμοποιώντας ως δεδικασμένο τις υποθέσεις του Αρη.

Αν δικαιωθεί ο Ταυλαρίδης, τότε θα ανοίξει ο δρόμος και για τους Ελληνες παίκτες να κάνουν το ίδιο.

Θα δεχθούν-αν υποχρεωθούν-οι σημερινοί ιδιοκτήτες των ομάδων να πληρώσουν χρέη, που δεν τους αφορούν;

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο Ηράκλειο, βρίσκεται το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, ο 26χρονος Αργεντίνος εξτρέμ Ναζαρίνο Σολίς,  απο τον οποίο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, περιμένουν να "ανεβάσει" την επίθεση της ομάδας.

Στην πρώτη του κι' ολας μέρα στο Ηράκλειο, ο Αργεντίνος, ένοιωσε την αγάπη των φιλάθλων του ΟΦΗ!

Ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ Κλέαρχος Ζαχαριουδάκης "πέτυχε" το Ναζαρίνο Σολίς στην 25ης Αυγούστου στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου και "ανέβασε" πριν καν τον ανακοινώσει η ΠΑΕ, την πρώτη φωτογραφία του Σολίς στο Ηράκλειο.

Παράλληλα, δεν έλειψαν  και οι...ντόπες για τον "παιχταρά του ΟΦΗ" ξεκίνησαν, ενώ στο "παιχνίδι" μπήκαν και άλλοι φίλοι του ΟΦΗ, που αντιλήφθηκαν ότι πρόκειται απο το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας.

Τον Σολίς, συνόδευε ο Γρηγόρης Τσινός και  τον πήγαινε για τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.

Χαμογελαστός ο Ναζαρίνο Σολίς, δεν αρνήθηκε στους φιλάθλους του ΟΦΗ, μια φωτογραφία, ενώ υποσχέθηκε ότι θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό.

Ο κόσμος του ΟΦΗ, περιμένει πολλά απο τον Σολίς, ο οποίος είναι ...μικρόσωμος, αλλά πολύ δραστήριος εξτρέμ και την...στόφα της Μπόκα Τζούνιορς, μπορεί να προσφέρει πολλά στον ΟΦΗ.

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi