karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με διάταξη 3-5-2 ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λεμεσού.

Ο Γιώργος Σίμος άλλαξε σχηματισμό, σε σχέση με το παιχνίδι κόντρα στον Παναιτωλικό και παρέταξε τον ΟΦΗ με Βάτερμαν είναι κάτω από τα δοκάρια, Μαρινάκη, Σελίμοβιτς και Βούρο στο κέντρο της άμυνας.

 Στα άκρα, απο δεξιά ο Ουές και αριστερά ο Γιαννούλης.

Στη μεσαία γραμμή οι Σταϊκός, Μεγιάδο και Νέϊρα  και επιθετικό δίδυμο τους Σαρδινέρο και Φιγκεϊρέντο.

Γ.Κορτς

 

“ΟΦΗ, μπορείς, μπορείς να προκριθείς!”.

Το σύνθημα αυτό, όπως και άλλα δόνησε την ατμόσφαιρα έξω απο το ξενοδοχείο Galaxy στο οποίο έχει καταλύσει η αποστολή του ΟΦΗ.

Πάνω απο 1000 φίλαθλοι της ομάδας, βρέθηκανστο ξενοδοχείο και ντόπαραν τους παίκτες, ενόψει του αγώνα με τον Απόλλωνα Λεμεσού στο Γεντί Κουλέ.

Ο ΟΦΗ επιστρέφει στο άλλοτε Κύπελλο ΟΥΕΦΑ μετά απο 20 χρόνια, αλλά δυστυχώς ο κόσμος του ΟΦΗ δεν μπορεί να είναι στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ.

Ο κόσμος του ΟΦΗ θα συνοδεύει την αποστολή της ομάδας με πορεία στο γήπεδο για το παιχνίδι, ενώ οι φίλαθλοι σε περίπτωση πρόκρισης, ετοιμάζουν νέα συγκέντρωση το βράδυ στη Χανιόπορτα.

Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ μετέτρεψαν σε …Γεντί Κουλέ, το χώρο έξω απο το ξενοδοχείο, και άναψαν καπνογόνα.

Γ.Κορτς

Το Ηράκλειο ζεί ξανά μετά απο 20 χρόνια σε ...ευρωπαικούς ρυθμούς, αλλά λόγω της πανδημίας οι εξέδρες του Γεντί Κουλέ, θα είναι άδειες απο κόσμο.
Αυτό όμως δεν πτοεί τους φιλάθλους του ΟΦΗ.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχεί η ανάρτηση που καλεί τους φιλάθους στο ξενοδοχείο που έχει καταλύσει η αποστολή για να ντοπάρουν τους παίκτες, ενώ αν η ομάδα προκριθεί να στηθεί πανηγύρι στη Χανιόπορτα!
Οπως γράφουν οι φίλαθλοι της ομάδας:
«Ξεσηκωμός! Την Πέμπτη στις 5μμ όλοι στο ξενοδοχείο Galaxy, να εμψυχώσουμε την ομάδα στον αγώνα με τον Απόλλωνα!!! Ολοι στα μαύρα, όλοι εκεί.
Σε περίπτωση πρόκρισης, όλοι μετά στην Χανιόπορτα!»
Ο κόσμος του ΟΦΗ δεν θα μπορέσει λόγω της πανδημίας να είναι στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ, ωστόσο θέλουν να ντοπάρουν την ομάδα και τους παίκτες, λίγο πριν την έναρξη του αγώνα με τον Απόλλωνα Λεμεσού για τον δεύτερο προκριματικό του Γιουρόπα Λίγκ.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ θα βρίσκονται στις 5μμ στο ξενοδοχείο που έχει καταλύσει η αποστολή και με συνθήματα θα επιχειρήσουν να ανεβάσουν το ηθικό της ομάδας.
Mε συνοδεία θα πάει η αποστολή του ΟΦΗ και το πούλμαν της ομάδας στο Γεντί Κουλέ.
Ενώ σε περίπτωση πρόκρισης, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ έχουν δώσει ραντεβού στη Χανιόπορτα για να πανηγυρίσουν.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi