Ο ΟΦΗ όχι μόνο δεν έχει τελειώσει τις μεταγραφές του, αλλά ψάχνεται για τρείς ή ακόμα και 4 παίκτες, μέχρι τις 5 Οκτωβρίου, που ολοκληρώνεται η μεταγραφική περίοδος.
Αυτό αποκάλυψε ο Γιώργος Σίμος, στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα αποκλεισμό απο τον Απόλλωνα Λεμεσού με 1-0 στο Γεντί Κουλέ.
«Ψάχνουμε αριστερό μπακ, εξτρέμ, σέντερ φορ και αν τύχει κάτι καλό στη μεσαία γραμμή θα κινηθούμε» ανέφερε ο Σίμος, προαναγγέλοντας ουσιαστικά μεταγραφική ενίσχυση.
Τα ονόματα που έχουν πέσει στο τραπέζι, είναι ο Ουάρντα, ο Λυμπεράκης, ο Στάρτζεον και πιθανόν να υπάρχουν και άλλοι μεταγραφικοί στόχοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τι δήλωσε ο Σίμος για τον αποκλεισμό
Στεναχωρημένος εμφανίστηκε ο Γιώργος Σίμος, απο τον πρόωρο αποκλεισμό του ΟΦΗ απο την Ευρώπη.
«Ο αντίπαλος έκανε γκολ την ευκαιρία, εμείς όχι» είπε και ανέφερε ότι η προσοχή του ΟΦΗ, πλέον στρέφεται στο πρωτάθλημα.
Η τοποθέτηση του Γιώργου Σίμου:
Μετά απο τόσα χρόνια περιμέναμε αυτόν τον αγώνα. Υπάρχει μια στεναχώρια. Παίξαμε με ένα καλό αντίπαλο.
Εμείς δεν κάναμε γκολ την ευκαιρία, ο αντίπαλος το έκανε και είε την εμπερία να διαχειριστεί το 1-0. Είμαι περήφανος για την προσπάθεια και που δώσαμε αυτόν τον αγώνα. Ξέρω πόσο πολύ οι ποδοσφαιριστές μας ήθελαν να περάσουμε στην επόμενη φάση.
Τώρα η προσοχή μας στο Ελληνικό πρωτάθλημα, για να περάσει η ομάδα μας στην επόμενη φάση.
O Απόλλων Λεμεσού είναι μια ποιοτικοί ομάδα.
Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε καλύτερα διαστήματα και ευκαιρίες.
Για την εποχή, αυτό το τέμπο είναι δύσκολο για μας.
Εγινε μεγάλη προσπάθεια και αυτό κρατάω.
Ξεχνάμε αυτόν τον αποκλεισμό και πρέπει να συγκεντρωθούμε στο παιχνίδι με τη Λαμία.
Δεν πιστεύω ότι περίμενε κανείς ότι θα μπούμε στο γήπεδο και θα κυριαρχήσουμε.
Το παιχνίδι πήγε όπως έπρεπε να πάει.
Εμείς δεν βάλαμε γκολ, ο αντίπαλος το έκανε.
Σταθήκαμε πολύ καλά στο παιχνίδι".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ περίμενε 20 χρόνια να βγεί στην Ευρώπη, αλλά το όνειρο χάθηκε σε 90 λεπτά
Το ευρωπαικό όνειρο του ΟΦΗ «έσβησε» νωρίς καθώς στο άδειο Γεντί Κουλέ, ηττήθηκε με 1-0 απο τον Απόλλωνα Λεμεσού και αποχαιρετάει την διοργάνωση.
Η φάση του αγώνα για τον ΟΦΗ, αλλά πιθανότατα και της αναμέτρησης έγινε στο 42’ όταν ο ΟΦΗ με Σαρδινέρο και Φιγκειρέδο δεν κατάφερε να σκοράρει την μοναδική μεγάλη φάση που δημιούργησε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι.
Οι Κύπριοι στην μοναδική τους ουσιαστικά φάση, το πέτυχαν στο 50’ με τον Σαλάι, κράτησαν το 0-1 μέχρι το τέλος και πήραν την πρόκριση.
Η εικόνα του ΟΦΗ, ήταν και πάλι μέτρια, αλλά η αίσθηση είναι ότι χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία, καθώς και οι Κύπριοι εμφανίστηκαν κατώτεροι του αναμενομένου.
Ο Απόλλων ανέβασε στροφές στο δεύτερο ημίχρονο, όπου έδειξε να έχει παίκτες με καλύτερη φυσική κατάσταση και καλύτερη αγωνιστική ετοιμότητα, καθώς έχει παίξει περισσότερα επίσημα παιχνίδια απο τον ΟΦΗ.
Η κρητική ομάδα μένει με την πίκρα της χαμένης ευκαιρίας του Φιγκειρέδο, η οποία θα μπορούσε να αλλάξει την εικόνα του αγώνα, αν γινόταν γκολ.
Ομως φαίνεται ξεκάθαρα, ότι η ομάδα του Γιώργου Σίμου θέλει ακόμη πολύ δουλειά.
Ο ΟΦΗ περίμενε 20 χρόνια να βγεί στην Ευρώπη, αλλά το όνειρο “χάθηκε” σε 90 λεπτά.
Του έλειψε και ο κόσμος του, καθώς σε ένα γεμάτο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ θα είχε καλύτερες πιθανότητες.
Το άδοξο ευρωπαικό τέλος, δίνει πλέον την σκυτάλη στο πρωτάθλημα, όπου ο ΟΦΗ θα πρέπει να εστιάσει πλέον, αλλά κυρίως στην αγωνιστική του βελτίωση, που είναι επιβεβλημένη.
Σκόρερ: 50′ Σάλαι
Κίτρινες: 10′ Γιαννούλης / 23′ Ντένιτς
Διαιτητής: Φάμπιο Μαρέσκα (Ιταλία)
Βοηθοί: Τσίρο Καρμπόνε (Ιταλία), Τζόρτζιο Περέτι (Ιταλία)
4ος: Πιέρο Τζακομέλι (Ιταλία)
Γήπεδο: Θ. Βαρδινογιάννης
ΟΦΗ (Σίμος): Βάτερμαν, Βούρος, Σελίμοβιτς, Μαρινάκης, Γιαννούλης, Νέιρα, Μεγιάδο, Στάικος, Ουές, Σαρδινέρο, Φιγκεϊρέδο
Απόλλων Λεμεσού (Αυγουστή): Δημητρίου, Πέδρο, Γιούστε, Ρομπέρζ, Ζαλάι, Σακέτι, Ντιγκινί, Ματέι, Ντενίτς, Αγκίρε, Νταμπό.