karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

H μπάλα, λένε στο ποδόσφαιρο τιμωρεί και δυστυχώς αυτό συνέβη στον ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λεμεσού.

Στο 42' ο Φιγκειρέδο, χάνει την ευκαιρία του αγώνα, όταν πλασάρει πάνω στον αντίπαλο τερματοφύλακα, στη μεγαλύτερη ευκαιρία του αγώνα, για την κρητική ομάδα.

Προηγήθηκε πάσα του Σαρδινέρο, ο οποίος δίστασε να πλασάρει απο πολύ καλή θέση.

Ο ΟΦΗ δεν σκόραρε στην συγκεκριμένη φάση και το...πλήρωσε στο 50', όταν ο Νταμπό έβαλε πλάτη τον Σελίμοβιτς και έδωσε έτοιμο γκολ στον Σαλάι για το 0-1.

Οι Κύπριοι μέχρι εκείνο το σημείο, δεν είχαν καμία καθαρή ευκαιρία στα καρέ του ΟΦΗ.

Σε ένα παιχνίδι πολύ κλειστό, ο ΟΦΗ δεν σκόραρε στην μεγάλη του ευκαιρία, οι Κύπριοι το έκαναν και πήραν το προβάδισμα και το αβαντάζ στο παιχνίδι.

Γ.Κορτς

Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, δεν ξέχασαν τον Σολωμό Σολωμού, που δολοφονήθηκε απο τους Τούρκους, στις 14 Αυγούστου 1996.

Με ένα πανό, που ανέβασαν σε ένα τοίχο σπιτιού έξω απο το γήπεδο, έστειλαν το μήνυμα του με την εικόνα του Σολωμού, την ώρα που σκαρφαλώνει στον ιστό για να κατεβάσει την τούρκικη σημαία και να δολοφονηθεί εν ψυχρώ απο τούρκους σκοπευτές.

Ενα δυνατό μήνυμα ελληνοκυπριακής φιλίας απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ, στους Κύπριους αδερφούς.

Γ.Κορτς

Ο ΟΦΗ επέστρεψε μετά απο 20 χρόνια στην Ευρώπη, αλλά το άδειο λόγω της πανδημίας Γεντί Κουλέ, δεν θύμιζε σε τίποτα τις ένδοξες στιγμές του παρελθόντος, με ένα γήπεδο κόλαση στα ευρωπαικά παιχνίδια.

Οι άδειες εξέδρες, ήταν το σήμα κατατεθέν της αναμέτρησης.

Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ περίμεναν 20 χρόνια να ξαναδούν την ομάδα τους στην Ευρώπη, αλλά λογάριαζαν...χωρίς τον κορωνοϊο.

Ετσι, το μόνο που τους απέμενε να κάνουν, είναι να πάνε στο ξενοδοχείο και να τονώσουν το ηθικό των παικτών, να τους πάνε συνοδεία στο γήπεδο για το παιχνίδι και μετά όσοι βρήκαν θέση, να ανέβουν στις γειτονικές ταράτσες, για να παρακολουθήσουν το παιχνίδι, οι υπόλοιποι στην...τηλεόραση.

Το Γεντί Κουλέ, φόρεσε ξανά το ευρωπαικό του κουστούμι, αλλά αυτή η επιστροφή, δεν ήταν όπως θα την ήθελε ο κοσμος της ομάδας.

Υπο άλλες συνθήκες, αυτό το παιχνίδι θα ήταν μια γιορτή για την πόλη, σε ένα γήπεδο που δεν θα έπεφτε ουτε καρφίτσα, όπως πάντα συνέβαινε στα ευρωπαικά παιχνίδια της ομάδας.

 Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi