Ενα τεράστιο πανό με τη φράση "στο δρόμο που χάραξες" και μια φωτογραφία του Ευγένιου Γκέραρντ, απλώθηκε στις θυρες 4 και 5 στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα Λεμεσού.
Η κρητική ομάδα επέστρεψε στις Ευρωπαικές διοργανώσεις μετά απο 20 χρόνια και σίγουρα ο αείμνηστος Γκέραρντ, θα είναι υπερήφανος.
Γ.Κορτς
Μπορεί η γνωστή ταράτσα, την οποία χρησιμοποίησαν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ στα κεκλεισμένων των θυρών παιχνίδια των πλέι-οφ να γκρεμίστηκε, ωστόσο οι φίλαθλοι της ομάδας, δεν πτοήθηκαν!
Βρήκαν νέα...ταράτσα, για το επίσης κεκλεισμένων των θυρών παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λεμεσού.
Απλωσαν τα πανό τους για τον ΟΦΗ και με την φωνλη τους προσαπάθησαν να ενισχύσουν την προσπάθεια της ομάδας.
Να σημειωθεί ότι λόγω της θέσης που βρίσκεται το γήπεδο του ΟΦΗ στην περιοχή των Καμινίων, αρκετές ταράτσες είχαν κόσμο, καθώς οι φίλαθλοι της ομάδας. δεν μπόρεσαν με την ιδέα ότι θα παρακολουθήσουν απο την τηλεόραση την ευρωπαική επιστροφή του ΟΦΗ, μετά απο 20 χρόνια.
Γ.Κορτς
Δυο μεγάλες μορφές του ΟΦΗ, τιμήθηκαν στο Ευρωπαικό παιχνίδι της κρητικής ομάδας, κόντρα στον Απόλλωνα Λεμεσού, στο Γεντί Κουλέ.
Ο μεγάλος σκόρερ και αρχηγός του ΟΦΗ Γιώργος Βλαστός (1982-92), ο οποίος πέτυχε και το πρώτο ευρωπαικό γκολ της κρητικής ομάδας, κόντρα στην Χάιντουκ (1-0), παιχνίδι το οποίο έγινε την ίδια ημερομηνία, πριν απο 34 χρόνια (17-9-1986).
Και ο Κύπριος κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ Ακης Αγιομαμίτης, που έγραψε τη δική του ιστορία στον ΟΦΗ (1979-86) και παραμένει ακόμα και σήμερα αγαπητός στους φίλους της ομάδας.
Ο Αγιομαμίτης έχει αγωνιστεί και στον Απόλλωνα Λεμεσού και η ΠΑΕ ΟΦΗ τον φιλοξένησε στο Ηράκλειο για το σκοπό αυτό.
Σίγουρα δυο μεγάλες μορφές του ΟΦΗ, που ξύπνησαν όμορφες μνήμες απο τα παλιά στην ευρωπαική επιστροφή του ΟΦΗ μετά απο 20 χρόνια.
Τον Αγιομαμίτη τίμησε ο παλαίμαχος παίκτης του ΟΦΗ Μίλτος Ανδρεανίδης.
Ενώ τον Γιώργο Βλαστό, ο Νίκος Νιόπλιας.
Γ.Κορτς