Ο αποκλεισμός του ΟΦΗ απο την Ευρώπη, στο πρώτο και μοναδικό παιχνίδι στο Γιουρόπα Λίγκ, έχει επηρεάσει ψυχολογικά την ομάδα, αλλά ότι έγινε δεν γυρίζει πίσω.
Στον ΟΦΗ, όσο δύσκολο και αν είναι, προσπαθούν να κοιτάξουν την επόμενη μέρα, καθώς την Κυριακή (20/9, 6.15μμ) η κρητική ομάδα, έχει μπροστά της ένα σημαντικό παιχνίδι για ψυχολογικούς και αγωνιστικούς λόγους με τη Λαμία εκτός έδρας, στο οποίο καλείται να ανταπεξέλθει.
Στην κρητική ομάδα, το ξέρουν ότι δεν είναι εύκολο να ξεπεράσουν το σοκ του αποκλεισμού, αλλά πρέπει να κοιτάξουν μπροστά και να μην επιβαρύνουν την κατάσταση.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, ανέφερε για την επόμενη μέρα της ομάδας ότι "πρέπει να προχωρήσουμε. Μετά απο ένα τέτοιο αγώνα και ένα αποκλεισμό, ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγάλος. Πρέπει να περάσουμε στην επόμενη μέρα".
Ενώ ο αμυντικός του ΟΦΗ, Νίκος Κοροβέσης, επισημαίνει ότι "πρέπει να καθαρίσουμε το μυαλό μας και να κάνουμε μια νέα αρχή στο πρωτάθλημα. Ψυχολογικά είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να γυρίσουμε το κουμπί και να κοιτάξουμε μπροστά. Πάμε για τους τρείς βαθμούς στη Λαμία".
Πέρα απο το ψυχολογικό βάρος και την κούραση, ο ΟΦΗ θα έχει να αντιμετωπίσει στη Λαμία και το επιθετικό πρόβλημα της ομάδας, το οποίο επιβαρύνθηκε μδε τη πώληση του βασικού φορ και πρώτου σκόρερ στην περσινή περίοδο Ζοάο Φιγκειρέδο, ο οποίος δεν ταξίδεψε στη Λαμία.
Στην αποστολή ο Γιώργος Σίμος συμπεριέλαβε τους παρακάτω 21 ποδοσφαιριστές: Waterman, Σωτηρίου, Σηφάκης, Weiss, Μαρινάκης, Βούρος, Διαμαντής, Selimovic, Γιαννούλης, Κοροβέσης, Mellado, Neira, Μίγγος, Sakor, Στάικος, Nabi, Sardinero, Γρίβας, Νοικοκυράκης, Solis, Γκαργκαλατζίδης.
Δείτε παρακάτω δηλώσεις του Γιώργου Σίμου και του Νίκου Κοροβέση.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το ευρωπαικό όνειρο του ΟΦΗ «έσβησε» νωρίς καθώς στο άδειο Γεντί Κουλέ, ηττήθηκε με 1-0 απο τον Απόλλωνα Λεμεσού και αποχαιρετάει την διοργάνωση.
Η φάση του αγώνα για τον ΟΦΗ, αλλά πιθανότατα και της αναμέτρησης έγινε στο 42’ όταν ο ΟΦΗ με Σαρδινέρο και Φιγκειρέδο δεν κατάφερε να σκοράρει την μοναδική μεγάλη φάση που δημιούργησε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι.
Οι Κύπριοι στην μοναδική τους ουσιαστικά φάση, το πέτυχαν στο 50’ με τον Σαλάι, κράτησαν το 0-1 μέχρι το τέλος και πήραν την πρόκριση.
Η εικόνα του ΟΦΗ, ήταν και πάλι μέτρια, αλλά η αίσθηση είναι ότι χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία, καθώς και οι Κύπριοι εμφανίστηκαν κατώτεροι του αναμενομένου.
Ο Απόλλων ανέβασε στροφές στο δεύτερο ημίχρονο, όπου έδειξε να έχει παίκτες με καλύτερη φυσική κατάσταση και καλύτερη αγωνιστική ετοιμότητα, καθώς έχει παίξει περισσότερα επίσημα παιχνίδια απο τον ΟΦΗ.
Η κρητική ομάδα μένει με την πίκρα της χαμένης ευκαιρίας του Φιγκειρέδο, η οποία θα μπορούσε να αλλάξει την εικόνα του αγώνα, αν γινόταν γκολ.
Ομως φαίνεται ξεκάθαρα, ότι η ομάδα του Γιώργου Σίμου θέλει ακόμη πολύ δουλειά.
Ο ΟΦΗ περίμενε 20 χρόνια να βγεί στην Ευρώπη, αλλά το όνειρο “χάθηκε” σε 90 λεπτά.
Του έλειψε και ο κόσμος του, καθώς σε ένα γεμάτο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ θα είχε καλύτερες πιθανότητες.
Το άδοξο ευρωπαικό τέλος, δίνει πλέον την σκυτάλη στο πρωτάθλημα, όπου ο ΟΦΗ θα πρέπει να εστιάσει πλέον, αλλά κυρίως στην αγωνιστική του βελτίωση, που είναι επιβεβλημένη.
Ο ΟΦΗ όχι μόνο δεν έχει τελειώσει τις μεταγραφές του, αλλά ψάχνεται για τρείς ή ακόμα και 4 παίκτες, μέχρι τις 5 Οκτωβρίου, που ολοκληρώνεται η μεταγραφική περίοδος.
Αυτό αποκάλυψε ο Γιώργος Σίμος, στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα αποκλεισμό απο τον Απόλλωνα Λεμεσού με 1-0 στο Γεντί Κουλέ.
«Ψάχνουμε αριστερό μπακ, εξτρέμ, σέντερ φορ και αν τύχει κάτι καλό στη μεσαία γραμμή θα κινηθούμε» ανέφερε ο Σίμος, προαναγγέλοντας ουσιαστικά μεταγραφική ενίσχυση.
Τα ονόματα που έχουν πέσει στο τραπέζι, είναι ο Ουάρντα, ο Λυμπεράκης, ο Στάρτζεον και πιθανόν να υπάρχουν και άλλοι μεταγραφικοί στόχοι.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τι δήλωσε ο Σίμος για τον αποκλεισμό