Ο ΟΦΗ επέστρεψε μετά απο 20 χρόνια στην Ευρώπη, αλλά το άδειο λόγω της πανδημίας Γεντί Κουλέ, δεν θύμιζε σε τίποτα τις ένδοξες στιγμές του παρελθόντος, με ένα γήπεδο κόλαση στα ευρωπαικά παιχνίδια.
Οι άδειες εξέδρες, ήταν το σήμα κατατεθέν της αναμέτρησης.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ περίμεναν 20 χρόνια να ξαναδούν την ομάδα τους στην Ευρώπη, αλλά λογάριαζαν...χωρίς τον κορωνοϊο.
Ετσι, το μόνο που τους απέμενε να κάνουν, είναι να πάνε στο ξενοδοχείο και να τονώσουν το ηθικό των παικτών, να τους πάνε συνοδεία στο γήπεδο για το παιχνίδι και μετά όσοι βρήκαν θέση, να ανέβουν στις γειτονικές ταράτσες, για να παρακολουθήσουν το παιχνίδι, οι υπόλοιποι στην...τηλεόραση.
Το Γεντί Κουλέ, φόρεσε ξανά το ευρωπαικό του κουστούμι, αλλά αυτή η επιστροφή, δεν ήταν όπως θα την ήθελε ο κοσμος της ομάδας.
Υπο άλλες συνθήκες, αυτό το παιχνίδι θα ήταν μια γιορτή για την πόλη, σε ένα γήπεδο που δεν θα έπεφτε ουτε καρφίτσα, όπως πάντα συνέβαινε στα ευρωπαικά παιχνίδια της ομάδας.
Γ.Κορτς
To ευρωπαικό όνειρο του ΟΦΗ έσβησε νωρίς, καθώς ηττήθηκε με 1-0 απο τον Απόλλων Λεμεσού και αποκλείστηκε απο την διοργάνωση.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ περίμενε 20 χρόνια να βγεί στην Ευρώπη, αλλά το όνειρο χάθηκε σε 90 λεπτά
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, δεν ξέχασαν τον Σολωμό Σολωμού, που δολοφονήθηκε απο τους Τούρκους, στις 14 Αυγούστου 1996.
Με ένα πανό, που ανέβασαν σε ένα τοίχο σπιτιού έξω απο το γήπεδο, έστειλαν το μήνυμα του με την εικόνα του Σολωμού, την ώρα που σκαρφαλώνει στον ιστό για να κατεβάσει την τούρκικη σημαία και να δολοφονηθεί εν ψυχρώ απο τούρκους σκοπευτές.
Ενα δυνατό μήνυμα ελληνοκυπριακής φιλίας απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ, στους Κύπριους αδερφούς.
Γ.Κορτς