Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Μαρκ Κλάτενμπεργκ δικαίωσε τον ΟΦΗ για το πέναλτι στον Σαρδινέρο που δεν δόθηκε στην Τούμπα με τον ΠΑΟΚ (3-0), αλλά και για το γκολ του Μανούσου που κακώς μέτρησε στο ΟΦΗ-Ατρόμητος (2-2), αλλά είπε...όχι στα παράπονα του ΟΦΗ, για το πέναλτι που δόθηκε στην ανατροπή Μπαράλες απο τον Σελίμοβιτς, στο Αστέρας Τρίπολης-ΟΦΗ 1-0.
Ο Αγγλος αρχιδιαιτητής, χαρακτήρισε σωστή την απόφαση του διαιτητή Παπαδόπουλου, να δείξει την άσπρη βούλα στην επίμαχη φάση, καθώς θεωρεί ότι υπάρχει ανατροπή του φορ του Αστέρα, απο τον κεντρικό αμυντικό του ΟΦΗ.
Στην εβδομαδιαία ανάλυση των επίμαχων φάσεων ο επικεφαλής της ΚΕΔ, δικαιολογεί τον διαιτητή για την απόφαση του διαιτητή, καθώς όπως αναφέρει στον σχολιασμό τυο για την επιμαχη φάση "υπάρχει κράτημα του αμυντικού του ΟΦΗ με τα δυο χέρια στον επιθετικό του Αστέρα".
Ο Κλάτενμπεργκ δικαιώνει τον Παπαδόπουλο και στην φάση που ο ΟΦΗ ζήτησε πέναλτι για χέρι μετά απο σουτ του Ναμπί.
Ο Αγγλος αρχιδιαιτητής θεωρεί ότι η μπάλα βρίσκει τον ώμο και όχι στο χέρι του παίκτη του Αστέρα και σωστά δεν δόθηκε πέναλτι.
Δείτε παρακάτω τον σχολιασμό του Κλάτενμπεργκ για το παιχνίδι Ατρόμητος-ΟΦΗ 1-0, αλλά και τις άλλες φάσεις της αγωνιστικής.
Οι ομάδες της μεγάλης κατηγορίας του Ελληνικού βόλει, αποφάσισαν όπως ανακοίνωσε η ΕΣΑΠ να διεξάγουν τεστ κορωνοϊού 48 ώρες πριν από κάθε αγώνα.
Καθώς, μετά τις κυβερνητικές ανακοινώσεις, αυτό ήταν απαραίτητη προυπόθεση, για να συνεχιστεί το πρωτάθλημα, όπως ήδη γίνεται απο τις επαγγελματικές λίγκες του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ.
Ετσι, μετά απο αυτό η ΕΣΑΠ ήδη έθεσε στα αρμόδια κυβερνητικά υπουργεία, αίτημα εξαίρεσης της Volley League από τους περιορισμούς που ισχύουν για το υπόλοιπο βόλεϊ από την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020 και το πρωτάθλημα να συνεχιστεί κανονικά.
Ο ΟΦΗ δεν ανέβηκε στην Θεσσαλονίκη για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, καθώς η συμπρωτεύουσα είναι στις "κόκκινες" περιοχές λόγω κρουσμάτων και το παιχνίδι αναβλήθηκε.
Εφ' όσον το αίτημα της ΕΣΑΠ γίνει αποδεκτό, το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Κηφισιά, που ακολουθεί για την 3η αγωνιστική, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, θα γίνει κανονικά.
Η ανακοίνωση της ΕΣΑΠ αναφέρει:
Η ΕΣΑΠ ανακοινώνει πως προϋπόθεση για να συνεχίσει το πρωτάθλημα της Volley League όπως και οι επαγγελματικές λίγκες του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ θα πρέπει να γίνονται τεστ στους αθλητές 48 ώρες πριν από την έναρξη των αγώνων.
Τα ΤΑΑ της ΕΣΑΠ αποφάσισαν σήμερα (31/10) ομόφωνα να διεξάγουν τεστ 48 ώρες πριν από κάθε αγώνα.
Η ΕΣΑΠ ήδη έθεσε αίτημα εξαίρεσης της Volley League από τους περιορισμούς που ισχύουν για το υπόλοιπο βόλεϊ από την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Συνεχίζονται μόνο τα πρωταθλήματα που μπορούν να εγγυηθούν εβδομαδιαία τεστ κορωνοϊου
Φιλικό παιχνίδι με τον ΑΣ Σαντορίνης, ομάδα της Football league δίνει ο Εργοτέλης, την Κυριακή (1/11, 2μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο, στο τελευταίο του χρονικά παιχνίδι, πριν την σέντρα του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ 2, εφ' όσον αυτή ξεκινήσει κανονικά την επόμενη εβδομάδα, μετά τα νέα μέτρα για τον κορωνοϊο.
Το παιχνίδι, όπως ανακοινώθηκε θα είναι ένα προπονητικό φιλικό, θα διεξαχθεί φυσικά κεκλεισμένων των θυρών ενώ θα τηρηθούν αυστηρά, όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής, βάση πρωτοκόλλου κατά του covid -19.
Στο μεταξύ, σε μια ακόμα μεταγραφή εκ των έσω προχώρησε η ΠΑΕ Εργοτέλης. Ο λόγος για τον 19χρονο επιθετικό Στάθη Καπουράνη ο οποίος βρέθηκε στα γραφεία του συλλόγου υπογράφοντας το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο.
Ο νεαρός επιθετικός, απο τις υποδομές της ομάδας, γεννηθείς στις 20/09/2001 στις πρώτες του δηλώσεις επεσήμανε: «Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που με στηρίζει σε ό,τι κάνω όλα αυτά́ τα χρόνια καθώς επίσης και όλους τους προπονητές που δούλεψα μαζί τους και με βοηθήσαν να βελτιωθώ́ και να φτάσω σε αυτό́ το σημείο που βρίσκομαι σήμερα. Παράλληλα θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και στην διοίκηση του Εργοτέλη για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και μου δίνει την ευκαιρία να κάνω το επόμενο βήμα. Από́ την μεριά́ μου υπόσχομαι ότι θα κάνω ότι μπορώ́ για να δικαιώσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν».
Ο Στάθης Καπουράνης προέρχεται απ' τις ακαδημίες του Εργοτέλη.
Τα δυο τελευταία χρόνια αγωνίζονταν με την φανέλα της Κ19 ενώ το τελευταίο διάστημα είχε ενσωματωθεί με την ομάδα, ακολουθώντας το πρόγραμμα της προετοιμασίας.