karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Είναι πλέον και επίσημο, αναβλήθηκε το παιχνίδι ΠΑΟΚ-ΟΦΗ για την δεύτερη αγωνιστική της Volley League, λόγω των έκτακτων μέτρων στην ΠΕ Θεσσαλονίκης, για τον covid-19.

To TAA OΦΗ ΒΟΛΕΙ ανακοίνωσε και επίσημα την αναβολή του αγώνα, μετά απο επίσημη ενημέρωση που είχε απο την ΕΣΑΠ.

Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ αναφέρει:

Η ΕΣΑΠ ενημέρωσε και επίσημα το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ ότι ο αγώνας ΠΑΟΚ-ΟΦΗ που επρόκειτο να γίνει την Κυριακή (1/11, 4μμ) αναβάλλεται "κατόπιν των έκτακτων μέτρων στην ΠΕ Θεσσαλονίκης". Η ΕΣΑΠ θα ορίσει την αναμέτρηση σε νέα ημερομηνία.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Στον αέρα του ΠΑΟΚ-ΟΦΗ

Σε μια επέμβαση, υποβλήθηκε ο εκλεκτός φίλος, ο κύριος Γιώργος Μανιουδάκης, η ψυχή της ακαδημίας μπάσκετ του ΟΦΗ στα γήπεδα της οδού Εφόδου, με προσφορά δεκαετιών στο σύλλογο και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με ανακοίνωση του, εξέφρασε τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση.

Ευχές και απο εμάς στον Γιώργο Μανιουδάκη, ένα πραγματικό εργάτη του μπάσκετ.

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:

"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση στον κύριο Γιώργο Μανιουδάκη, ο οποίος υποβλήθηκε σε επέμβαση, η οποία πήγε πολύ καλά.Ο Γιώργος Μανιουδάκης είναι η «ψυχή» της ακαδημίας μπάσκετ του ΟΦΗ στα γήπεδα της οδού Εφόδου και του ευχόμαστε να επιστρέψει σύντομα στα καθήκοντα του".

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Συνεχίζει τα «χτυπήματα» και τις "μπαλωθιές" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, με αιχμές για την διαιτησία, με αφορμή το πέναλτι σε βάρος του ΟΦΗ, απο το οποίο προήλθε η ήττα απο τον Αστέρα (1-0).

Απο το Σικάγο όπου βρίσκεται ο Μπούσης, με ανάρτηση του στο instagram ανέφερε ότι «όλοι γνωρίζουν την αλήθεια. Μπορείτε να προσπαθήσετε να μας κρατήσετε κάτω αλλά σας υπόσχομαι ότι θα υπερισχύσουμε».

Ο ΟΦΗ ανέβασε για πρώτη φορά επι ημερών του Μιχάλη Μπούση, τόσο ψηλά τους τόνους, για την διαιτησία, με αφορμή το αμφισβητούμενον πέναλτι στον Μπαράλες, στον αγώνα με τον Αστέρα, με το οποίο ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 1-0.

Αυτό ήταν το τέταρτο πέναλτι σε έξι παιχνίδια που έχει σφυριχθεί σε βάρος του ΟΦΗ.

Προηγήθηκαν εκείνα με τον Παναιτωλικό (1-1), τη Λαμία (1-2), τον Παναθηναικό (2-2).

Ενώ στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο (2-2), ο ΟΦΗ αδικήθηκε στο γκολ του Μανούσου, το οποίο μέτρησε κανονικά ενώ δεν θα έπρεπε.

Παραμονές των αγώνων με ΑΕΚ (εκτός έδρας) και Ολυμπιακό (μέσα), ο Μιχάλης Μπούσης ανεβάζειτους τόνους, σε μια προσπάθεια να δείξει ότι «κάποιοι θέλουν να κρατήσουν χαμηλά τον ΟΦΗ» όπως αναφέρει στη νεότερη ανάρτηση του, η οποία ήταν η δεύτερη σε διάστημα λίγων ωρών.

Στην πρώτη, αμέσως μετά την ήττα απο τον Αστέρα, έκανε λόγο για «σκουπίδια» και «αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην Ελληνική διαιτησία».

Να σημειωθεί ότι, αναφορές για την διαιτησία, έκανε και ο Γιώργος Σίμος, μετά το παιχνίδι με τον Αστέρα, τονίζοντας ότι «η στάση ευθύνης που κρατάει η ομάδα μας, στο ποδόσφαιρο, δεν σημαίνει ότι δεν βλέπουμε. Ξέρουμε και τα προηγούμενα παιχνίδια τι έγινε».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τα...σκουπίδια του Μπούση-Αιχμές για την διαιτησία

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi