"Δυστυχώς δεν έχουμε πάρει τους βαθμούς που μπορούσαμε να πάρουμε" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, μετά την ήττα στο ΟΑΚΑ απο την ΑΕΚ με 2-1.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι το μήνυμα που βγαίνει απο τα 7 πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος για τον ΟΦΗ, είναι ότι "πρέπει να μεγαλώσουμε μέσα απο τις λεπτομέρειες".
Οπως είπε στην κάμερα της NOVA "είμαι ικανοποιημένος. Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Δεν πήραμε κάτι, γιατί πρέπει να μάθουμε πράγματα. Και στα 7 παιχνίδια, που έχουμε δώσει, το μήνυμα είναι ότι πρέπει να μεγαλώσουμε μέσα απο τις λεπτομέρειες. Εχουμε νέα παιδιά και καλό μέλλον. Ο χρόνος είναι μαζί μας. Μέρα με τη μέρα θα δημιουργήσουμε κάτι καλό. Δυστυχώς δεν έχουμε πάρει τους βαθμούς που μπορούσαμε να πάρουμε".
Ο τεχνικός του ΟΦΗ αναφέρθηκε και στο προσεχές παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ. Οπως είπε "έχουμε μπροστά μας τον Ολυμπιακό, άλλη μια μεγάλη πρόκληση για μας".
Ο προπονητής της ΑΕΚ Μάσιμο Καρέρα, σημείωσε ότι "δεν μπήκαμε καλά στο γήπεδο. Τον τελευταίο καιρό συχνά χρειαζόμαστε ένα χαστούκι για να αντιδράσουμε. Το ίδιο έγινε και σήμερα με το γκολ του ΟΦΗ. Καταφέραμε όμως να αντιδράσουμε και να πάρουμε τη νίκη".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα πιτσιρίκια του ΟΦΗ έβγαλαν το λάδι στην ΑΕΚ, αλλά ηττήθηκαν με 2-1
Τα πιτσιρίκια του ΟΦΗ έβγαλαν το...λάδι απο την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, αλλά τελικά ηττήθηκαν με 2-1.
Ο ΟΦΗ κέρδισε τις εντυπώσεις, αλλά η ΑΕΚ τη νίκη.
Οι πιτσιρικάδες της κρητικής ομάδας, άρπαξαν την ευκαιρία που πήραν απο τον Γιώργο Σίμο λόγω των σφοδρών απουσιών, αλλά ο ΟΦΗ δεν μπόρεσε να κάνει την ...έκπληξη, κόντρα στην πολύ κουρασμένη ΑΕΚ, απο το ευρωπαικό παιχνίδι με τη Λέστερ.
Θετικό ντεμπούτο με τον ΟΦΗ, έκανε ο Ολλανδός Ντε Γκουσμάν, που μπήκε στο δεύτερο ημίχρονο και με την ποιότητα του, ανέβασε την ομάδα, στο δημιουργικό κομμάτι.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο παιχνίδι με τον Στάρτζεον (6'), αλλά η ΑΕΚ με τον Ντεντελστεάρου (32') και Σάκοφ (74').
Η Ενωση είχε και δοκάρι με τον Μαχαίρα στο 44'.
Τα παιδιά του ΟΦΗ έτρεξαν πολύ στο τερέν του ΟΑΚΑ και πάλεψαν μέχρι και το τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων, κάνοντας μια ηρωική προσπάθεια, χωρίς όμως να πάρουν κάποιο αποτέλεσμα.
Ο ΟΦΗ πήγε με ...μισή ομάδα στο ΟΑΚΑ και μπορεί ναμην πήρε βαθμούς, αλλά σίγουρα κέρδισε κάποια απο τα νέα παιδιά που έχει στην ομάδα (Διαμαντής, Ουές, Μπαλογιάννης κ.λ.π), τα οποία δείχνουν ότι έχουν όλο το μέλλον μπροστά τους.
Στην επόμενη αγωνιστική, ο αποδεκατισμένος απο τραυματίες ΟΦΗ, υποδέχεται τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ, σε ένα ακόμη πού δύσκολο παιχνίδι, περιμένοντας καρτερικά την διακοπή που ακολουθεί, ώστε να μπορέσει να ανασυνταχθεί περιμένοντας κάποιες επιστροφές παικτών.
ΑΕΚ-ΟΦΗ 2-1
Γκολ: 6' Στούρτζεον (ΟΦΗ), 31' Νεντελτσεάρου (ΑΕΚ), 74' Σάκχοφ (ΑΕΚ)
Κίτρινες: Κρίστισιτς (ΑΕΚ)
Δοκάρια: 44' Μαχαίρας (ΑΕΚ)
ΑΕΚ (Μάσιμο Καρέρα): Τσιντώτας, Παουλίνιο, Χνιντ, Νεντελτσεάρου, Λόπες (80' Ινσούα), Σάκχοφ, Κρίστισιτς, Μάνταλος, Μαχαίρας (56' Λιβάγια), Τάνκοβιτς (80' Σβάρνας), Ανσαριφάρντ (67' Ολιβέιρα).
ΟΦΗ (Γιώργος Σίμος): Βάτερμαν, Ουές, Βαφέας, Διαμάντης, Λυμπεράκης, Κοροβέσης, Μεγιάδο, Σακόρ (87' Νοικοκυράκης), Μπαλογιάννης (62' Ντε Γκουζμάν), Στούρτζεον (87' Στάικος), Γιάννου (83' Γκαργκαλατζίδης).
Με την είσοδο του Ολλανδού Ντε Γκουσμάν, στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΟΦΗ έδειχνε να ζητάει κάτι περισσότερο στο παιχνίδι απο το 1-1, είχε μια μεγάλη φάση με τον Γιάννου, αλλά η ΑΕΚ, ήταν εκείνη που πήρε κεφάλι στο σκορ.
Στο 73' ο Σάκοφ, έκανε ατομική προσπάθεια και πλάσαρε διαγώνια, για να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα του Βάτερμαν και να κάνει την ανατροπή για την ΑΕΚ, η οποία βρέθηκε πίσω στο σκορ στο ξεκίνημα του αγώνα με τον ΟΦΗ να προηγείται με το φκολ του Στάρτζεον, αλλά η ΑΕΚ με δυο γκολ απο τους Νεντελτσεάρου και Σάκοφ, έκανε το 2-1.
Η ΑΕΚ είχε και ένα δοκάρι με τον Μαχαίρα, αλλά το πολύ τρέξιμο στο γήπεδο απο τους πιτσιρικάδες του ΟΦΗ, την ζόρισε αρκετά στο παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ παρά τις απουσίες, κοίταξε στα μάτια τον αντίπαλο του, που έδειξε πολύ κουρασμένος απο το ευρωπαικό παιχνίδι με τη Λέστερ.
Γ.Κορτς